Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......
tehát azt mondod, hogyha egy motorra felszerelek egy turbot, bekötöm az olajvezetékeket, coolert, légszűrőt, stb, és odaviszem az emberhez, akkor a gyári epromot átírja, úgy hogy teljesen faszán fog működni a motor?
mert van rajta 3 poti meg egy csomó jumper benne amit előbb be kell állítani az adott típushoz különben el sem indul a program...ha ez a típus nem egyezik a tiéddel akkor van cumi....a twingó valszeg nem is hasonlít egy skyline vagy egy cicvic beállításához sem....szal szopacs
AHHHAAA! Mért kell megegyezni az alapbeállítássokkal? Itt azt olvastam, hogy mikor berakod, és minden 0 értékren van az olyan mintha nem is lenne benne a cucc! Vagy nem? És ahol eltérő értékeket adsz meg a szoftvernek, ott fog másképp működni a motor. Ezért nem értem, hogy miért nem univerzális?
nem univerzális......ha szerencséd van egyezik valamelyik japó alapbeállítással a kocsid....nekem nem volt szerencsém....igen minden kábelod marad ezt közé kell illeszteni..........A GREDDY EMANAGE KIZÁRÓLAG JAPÁN TÍPUSOKHOZ KÉSZÜLT...ezt fontos tisztázni az elején
Hát gondolom az audi elég fullos befecskendezőrendszerrel van szerelve! Lehet, hogy nem gondolták Greddyék hogy van olyan elvetemült, aki egy ilyen elektronikához akarja párosítani, bár úgy tudom, ez univerzális nem?
Amikor beszerelsz egy ilyen piggy backet, akkor gondolom a gyári ECU ésa bef.szelepek közti vezetéket kell megszakítani, és bekötni közé a p.b. injektor ki és bemeneteit. Gondolom kell még neki egy táp. És azon kívül? A légtömegmérő, MAP, lambda, stb...? Ezek a gyári ECU-ra bekötve maradnak ugye?
Tehát ebben a felállásban nem mér beszívott légtömeget? Csak a fojtószelep állást meg a lambdaszonda értékeit nézi? Szerinted ezt nem is lehet egy ilyen piggy backel jól összekötni?
tp(azaz a folytószelep szenzorról és lambdáról)....nem egy nagyon bonyolult a felépítésenincs vele tapasztalat......sztem nem érsz el rajta változást arról nem beszélve ,hogy valszeg nem fogsz tudni normális alapbeállítást csinálni rajta de ezt roland kifejti bővebben
a kocsimon kpi befecskendezés van. 1.2 twingo 8V, nem egy bika, de ki akarom próbálni ezt a piggy backet, mert tapasztalatot szeretnék vele szerezni. Szóval lebontottam az egész légszűrőházat, csak az injektor maradt fenn. Látni a pillangószelepet. De semmiféle mérőezközt, szondát, stb. Mi alapján mér ez?