GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kalmi79
#504
2007. március 11. 00:23
tehát azt mondod, hogyha egy motorra felszerelek egy turbot, bekötöm az olajvezetékeket, coolert, légszűrőt, stb, és odaviszem az emberhez, akkor a gyári epromot átírja, úgy hogy teljesen faszán fog működni a motor?
ferko636
#503
2007. március 11. 00:22
piggy back-el nem tudod nagyon elbaszni...max kinullázod és kezded előről...live tudod írni....
ferko636
#502
2007. március 11. 00:21
erre van az emberem aki 100 ilyet csinált már........én nem irogatok az epromba...az veszélyes játék egy benyás turbónál...........
kalmi79
#501
2007. március 11. 00:19
És hogy határoztátok meg az adatokat, Úgy gondolom, hogy honnan tudtátok melyik fordulaton pontosan mennyi benzint igényel a turbonyomás?
ferko636
#500
2007. március 11. 00:18
nem egy turbósé.........de ennél nem sok különbség van a kettő között mert nincs mapja.............van rá egy emberem aki csak ezeket írja........
kalmi79
#499
2007. március 11. 00:16
A gyári szívómotorhoz tartozó ECU epromja lett átírva?????? Az igen!
Ki csinálta?
ferko636
#498
2007. március 11. 00:13
át van már írva az epromja.......talán lesz standalone a következő konfighoz nem tudom......
ferko636
#497
2007. március 11. 00:12
pontosabban talán elindul de nem tudod beállítani a dolgokat rajta....szal NEM univerzális
kalmi79
#496
2007. március 11. 00:12
És most mi lesz a tieddel? Veszel egy standalone ECU-t? Vagy van olyan piggyback gyártó aki gyárt német vagy francia tipusokhoz?
ferko636
#495
2007. március 11. 00:11
mert van rajta 3 poti meg egy csomó jumper benne amit előbb be kell állítani az adott típushoz különben el sem indul a program...ha ez a típus nem egyezik a tiéddel akkor van cumi....a twingó valszeg nem is hasonlít egy skyline vagy egy cicvic beállításához sem....szal szopacs
kalmi79
#494
2007. március 11. 00:08
AHHHAAA!
Mért kell megegyezni az alapbeállítássokkal?
Itt azt olvastam, hogy mikor berakod, és minden 0 értékren van az olyan mintha nem is lenne benne a cucc! Vagy nem?
És ahol eltérő értékeket adsz meg a szoftvernek, ott fog másképp működni a motor. Ezért nem értem, hogy miért nem univerzális?
ferko636
#493
2007. március 11. 00:03
nem univerzális......ha szerencséd van egyezik valamelyik japó alapbeállítással a kocsid....nekem nem volt szerencsém....igen minden kábelod marad ezt közé kell illeszteni..........A GREDDY EMANAGE KIZÁRÓLAG JAPÁN TÍPUSOKHOZ KÉSZÜLT...ezt fontos tisztázni az elején
kalmi79
#492
2007. március 10. 23:53
Hát gondolom az audi elég fullos befecskendezőrendszerrel van szerelve!
Lehet, hogy nem gondolták Greddyék hogy van olyan elvetemült, aki egy ilyen elektronikához akarja párosítani, bár úgy tudom, ez univerzális nem?
kalmi79
#491
2007. március 10. 23:50
Amikor beszerelsz egy ilyen piggy backet, akkor gondolom a gyári ECU ésa bef.szelepek közti vezetéket kell megszakítani, és bekötni közé a p.b. injektor ki és bemeneteit. Gondolom kell még neki egy táp. És azon kívül?
A légtömegmérő, MAP, lambda, stb...?
Ezek a gyári ECU-ra bekötve maradnak ugye?
ferko636
#490
2007. március 10. 23:49
amugy tök jó buli irogatni a greddy-t....én szoptam vele egy keveset oszt eladtam a faszbaaudihoz nem volt 100 as..........
kalmi79
#489
2007. március 10. 23:47
hát megköszönném!
Légyszi ne vedd el ilyen hamar a kedvem!
ferko636
#488
2007. március 10. 23:44
nem biza......nincs elvileg se mapja se tömegmérője......de utána tudok nézni neked,pontosan....
kalmi79
#487
2007. március 10. 23:42
Tehát ebben a felállásban nem mér beszívott légtömeget?
Csak a fojtószelep állást meg a lambdaszonda értékeit nézi?
Szerinted ezt nem is lehet egy ilyen piggy backel jól összekötni?
ferko636
#486
2007. március 10. 23:31
tp(azaz a folytószelep szenzorról és lambdáról)....nem egy nagyon bonyolult a felépítésenincs vele tapasztalat......sztem nem érsz el rajta változást arról nem beszélve ,hogy valszeg nem fogsz tudni normális alapbeállítást csinálni rajta de ezt roland kifejti bővebben
kalmi79
#485
2007. március 10. 23:14
a kocsimon kpi befecskendezés van. 1.2 twingo 8V, nem egy bika, de ki akarom próbálni ezt a piggy backet, mert tapasztalatot szeretnék vele szerezni.
Szóval lebontottam az egész légszűrőházat, csak az injektor maradt fenn. Látni a pillangószelepet. De semmiféle mérőezközt, szondát, stb.
Mi alapján mér ez?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 564 találat 29 oldalon