GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Roland__
#404
2007. január 05. 13:23
ja a tps es az afm-et nezd meg, hogy 0-5V-osak e
laller1800
#403
2007. január 05. 13:23
hát ha igy nincs használva ez a gyári boost control vagy mi akkor nincs tiltás de ha be van iktatva akkor van ilyen de ugy van megirva hogy 1,5 barnál tiltson mert gyárilag 1 barnál van a fuel cut
Roland__
#402
2007. január 05. 13:20
nem a turbonyomas szabalyzasra gondoltam az mas... hanem ,hogy a gyari turnbonyomasnal joval nagyobb nyomason hasznalva van e tiltas
laller1800
#401
2007. január 05. 13:17
de a barátomnak pl be van zárva a vaste gate és amit bir a turbo azt nyomja a fekete kadett ami 12,2 megy 400 on...
laller1800
#400
2007. január 05. 13:14
gyakorlatilag nincs over boost csak feláll az állandó nyomás igy akárhova belőhetem , igy be van állitva arra a nyomásra amit a cég megküldött a chiphez hova állitsam és most ott használom és egész jo igy
laller1800
#399
2007. január 05. 13:12
na igen van benne ilyen de nekem ki van kerülve és manuálisan van szabályozva a turbonyomás tehát a vaste-gate, és a turbina közt gyárilag van egy elektronikus boost controller ami nekem le van huzva és helyette be van rakva egy golyos szelep tehát át van baszva a map (gondolom) melyik érzékelőket kell megnézni 0,5v sak -e
Roland__
#398
2007. január 05. 13:04
az, hogy bizonyos turbonyomas felett elveszi vagy a benzint vagy a gyujtast

ha ez nincs, akkor csak a szenzorokat kell megtudnod, hogy 0-5V-osak e, ha igen, akkor elvileg semmi akadalya az emb hasznalahatosaganak
laller1800
#397
2007. január 05. 12:56
igen van légtömegméröm meg az ecu ba map ahogy irtad rámegy egy vacumcső a chip sokmindent figyelmen kivül hagy azt nemtom mi az a fuel cut
Roland__
#396
2007. január 05. 12:35
varjal, varjal varjal.... :))))
most akkor van legtomegmerod is es map-od is?... mert akkor nincs baj! mert az emb-t a legtomegmero jelere kell kotni.... a mostani chippel ugye nincs fuel cut? mivel azt irtad, hogy vegtelenitve van, ezert gondolom, hogy ez a tiltas ki van iktatva...

ha igy van, akkor minden OK, minden jo :)
laller1800
#395
2007. január 05. 12:21
nem tudtam bemásolni a képet de ott van lejjebb
laller1800
#394
2007. január 05. 12:18
http://www.eds-motorsport.de/images/Anleitungen/EinbPh1-2.pdf
laller1800
#393
2007. január 05. 12:14
igen légtömegmérő van benne a map az ecuba van belemegy egy vacumcső pont a turbovezérlő chip mellet mhogy 2 chip van benne a másik az injector-gyujtás stb vezérlő
Roland__
#392
2007. január 05. 12:10
az ecuban van a szenzor??? tehat az ecu-ba belemegy egy vakuumcso?
laller1800
#391
2007. január 05. 12:09
nem hinném hogy speciális ,sima osztofedeles rotoros megoldás az ecu vezérli az ecuban meg van egy map sensor ami 2baros
Roland__
#390
2007. január 05. 12:05
ha 0-5V-os a map,tps szenzorod; nem specialis a gyujtasod (nem hiszem), akkor nem hiszen, hogy lehet gond
laller1800
#389
2007. január 05. 12:02
baro már csak az a kérdés jo e opelhez motronic 2,7 ecu gondolom universal...meg mit szol hozzá az ecu....
Roland__
#388
2007. január 05. 12:00
ha jol van visszakotve (es az elvagast leszamitva mas nem tortent), akkor elvileg nem csinalhat ilyet.... bar kivancsi leszek a programra...
majd ird be ide please, ha sikerult megoldani :))
Roland__
#387
2007. január 05. 11:58
hja

itt az enyem, ezeknek kell meglenni, hogy fullos legyen:
(az, hogy a matrica nincs a tetejen azt ne vedd figyelembe; valamint ezen a kepen nincs meg a kommunikacios kabel)
sarelll
#386
2007. január 05. 11:57
Srácok! problémó! meghibásodott a riasztóm és elvittem az autót autóvillamosságishoz hogy szedje ki nekem, erre a pöcs tőbe elvágta az összes kábelköteget köztük persze az E-man kábelkötegét is. A lényeg: visszakötöttük és 2500rpm után az autó megtorpan és 5000rpm-ig csak pöfög. Csak mechanikai behátást gyakorolt rá ez a fa*z amit át is fésültünk. de semmi egyéb hibát nem tapasztaltunk. gyári ecuval tök sima minden fordulatszám
Jövő héten nézünk rá majd a programra
laller1800
#385
2007. január 05. 11:54
értem a map biztos kell mert csak 2 baros a gyári igy is ugy van irva az eprom hogy 1 bar fölött végtelenitve van, tehát pluszba injctor kábel ,meg kommunikácios kábel meg map ?és kész?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 564 találat 29 oldalon