GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Mazlee
#423
2007. január 05. 15:17
q765
#422
2007. január 05. 15:11
azon kivül újonnan itthon??
q765
#420
2007. január 05. 15:08
tudtok nekem egy cimet dobni, hogy hol tudok ilyet szerezni?
Mazlee
#419
2007. január 05. 15:06
hidd el biztos nekem is fog törni valami
de elméletileg ez a szint amit Te is írtál az még januárban meglesz
DOHC
#418
2007. január 05. 14:58
Lehet, hogy marad az SAFC a helyén, csak hát mindig jobbat szeretne az ember.
Amúgy nálam a LE tuningnak lassan vége, a gyári motorból, turboból, injektorból nem nagyon lehet többet kihozni, ha meglesz tengelyen a 280-300LE, akkor az nekem bőven elég. A további tuning már elég húzós lenne: nagyobb turbo, Wiseco dugó, 550-es vagy injektorok, komoly vezérlés ...., és utána folyamatosan törnének a féltengelyek, az osztómű, illetve a váltóház, megoldás lenne a 6-os XTRAC váltó, csak az ára ~10,000EUR
Mazlee
#417
2007. január 05. 14:21
hát akkor miért nem marad a safc? lehet h többet tud az emb, de ha felesleges feature akkor csak kihasználatlanul marad. olyan kocsiba kell amelyiknek "buta" az ecuja.
DOHC
#416
2007. január 05. 14:06
Igazából a beállításnál csak a wbo2-t néztük.
Elvileg ha csökkentem a nyitvatartási időt, akkor csökken az előgyújtás? Mi van, ha én erre az alap előgyújtást mondjuk 10 fokról felteszem 12-re??
Ez érne valamit vagy hülyeség????
DOHC
#415
2007. január 05. 14:00
Gondolom, azért tud korrigálni, mert ha nem így lenne, akkor a gyári 0,7-es nyomás helyett nem nagyon menne 1,35-ön!
Igazából lehet, hogy nekem se kellene lecserélni az SAFC-t, csak több helyen olvasom, hogy egy E-manage jóval többet tud, ezért gondolkozom valami cserén.

Ha minden igaz tavasszal felkerül a nyitott nagy rendszer közvetlenül a turbótól, illetve kap még 4"-os cold air direkt szűrős kit-et, ami után úgy gondolom újra wbo2-el be kell majd állítani az egészet, és arra gondoltam, hogy akkor inkább majd beteszek valami komolyabb piggy back-et.
De egyenlőre ezek még csak tervek.
DOHC
#414
2007. január 05. 13:53
Bár csak lenne akitől meg tudnám kérdezni:--))) Ennek az autónak nincs olyan giganagy háttér tuninja, mint a DSM-nek, ezt irigylem Tőletek a legjobban
Kalapana
#413
2007. január 05. 13:52
Kösz, megvan!!!
Roland__
#412
2007. január 05. 13:39
ohohohooo, akkor én mar el is felejtenem azt az unisz@rt....

safc2: mire gondoltal, hogy bvovebben? :) hiszen te hasznalod :)
2d-s tablat irsz, afm hack; ha kisebb afm allast allitasz be, akkor a gyujtas retardalodik, ha nagyobb afm allast hazudsz az ecu fele, akkor meg az elogyujtas lesz nagyobb a gyarinal

en motec-et alapbol nem vennek, mert korantsem tud annyit, mint amennyibe kerul... a legprofibb haltech-ek tudnak annyit, mint a vems.... de ott van még az apexi power fc, ami nagyon jo...valamint az aem-nek a standaloneja (de ez nagyon draga)
Mazlee
#411
2007. január 05. 13:36
azt kell megtudnod, hogy a gyári ECU mennyit tud korrigálni a gyújtáson vagy egyáltalán tud-e. dsm-be azért elég a safc2 mert alapból tud korrigálni
DOHC
#410
2007. január 05. 13:35
Tudom, hogy nagyon jó az E-manage és már itthon van elég sok tapasztalat vele, ez se hátrány, ha én is tudnék szerezni 350 dodó-ért kompletten már megvettem volna.
laller1800
#409
2007. január 05. 13:33
tehát ha ezek 0,5 v sek akkor jo nekem a cucc , a cél az hogy a nagy turbo által szállitott levegőhöz be e tudom lőni a gyujtást meg az injectorokat
DOHC
#408
2007. január 05. 13:32
Köszi! Szerintem is jó az alap:--))))

Általában a GTR-ekbe SAFC vagy E-manage van, egy GTR-t láttam unichip-el, a következő lépcsőfok DTA, Autronic, Haltech, Motec M48, de ezek már drágák. Illetve gondolkoztam a megfizethető és jó VEMS-en, de nincs kedvem a teljes kábelezést cserélni.
Az SAFC-ben nem igazán bízom meg (nincs gyújtás állítási lehetőség), bár rengetegen istenítik, erről írhatna valaki kicsit bővebben.
Az én kocsimban szegényítve lett vele a keverék, mert 8-9 volt az AFR, ez lett kicsit feljebb tornázva! 1,35b nyomáson stabilan megy, de jó lenne tudni, hogy áll gyújtás ügyileg?!

Az unichip egy nagy hátránya, hogy csak a szakszervízben (forgalmazó) programozható, nem adják ki hozzá a szoftvert ha jól tudom!!
Roland__
#407
2007. január 05. 13:29
ha nem mesz 1.5Bar fole, akkor nem kell csinalnod semmit...le fog kezelni mindent az emb...

tps a fojtoszelepallas szenzora; afm a legtomegmero
laller1800
#406
2007. január 05. 13:28
hát lehet még mapot cserélni benne mondjuk egy 3 barosra ott akkor biztos nem lenne gond a gt30 at biztos nem fogok 1,5 baral fujni me felrobbanok...azt nem tudom mi a tps meg afm....
Roland__
#405
2007. január 05. 13:25
OK, azert kerdeztem, mert ha 1.5Bar-nal van tiltas, akkor hiaba az emb 1.5Bar fole nem tudsz menni...ha nem akarsz 1.5Bar-nal nagyobb nyomast, akkor ez sem jelent gondot
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 564 találat 29 oldalon