GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
b.misike
#524
2011. február 18. 19:53
nincs semmi mozgás itt éveken át, pedig lenne egy pár kérdésem mert érdekel az ecu!
[Nord]
#523
2007. március 11. 00:59
[Nord]
#522
2007. március 11. 00:58
Mondjuk a "Support for two and three rotor engines with ignition split. " max a tiéden lenne hasznos, de nem akartam bibelődni a sorok kivágásával.
Mennyire mélyedtél már bele a témába ?
Én még csak mostanában kezdeném el.
[Nord]
#521
2007. március 11. 00:50
10 General purpose (GP) outputs
3 PWM (dedicated)
5 Pull-down @ 3.5 amp max
1 Pull-down @ 1 amp max
4 Push-Pull @ +/- 1 amp max (also suitable for stepper motor control).
15 PWM using GP outputs, spare Injector or Ignition O/Ps. All have 1 OHz min, 3 have upper limit of 50OHz, 2 have upper limit of 1.2KHz.

Autotune (self tuning software).
Launch Control (two step rev limiter based on vehicle speed).
Flatshift (change gears without clutch at WOT using standard gearbox).
Antilag (keep turbocharger on boost during gear changes) with turbo cooldown function.
Selectable ignition tables. Output tables can be based on any X and Y axis parmentier.
Fuel and ignition tables have 32 rpm and 16 load site axis.
Many correction tables for precision fuel & ignition adaption.
Table axis values totally user selectable.
Multi tooth, missing tooth, Subaru, Mitsubishi, Ford TFI and Gen3 triggers. Software selectable trigger angle.
Support for two and three rotor engines with ignition split.
Dedicated idle control with additional settings for better adaption to changing operating condition and a more stable idle.
Dedicated Closed loop boost control, and other settings for stable boost pressures. Dedicated A/C compressor control.
Dedicated twin cooling fan control.
Dedicated NOS injection control, coordinates fuel & ignition.
13 General purpose control modules for O/P control. (use for variable fuel pump, power steering, inlet manifold air valves, extra temperature control devices etc) 4 of these are capable of PID feedback control (typical application for PIDs are variable camshaft positioning or inlet manifold length).
Mapping via manifold pressure, throttle position, manifold and throttle or manifold, throttle and exhaust backpressure.

Ezek kihozhatók a VEMS-ből szerinted ?
ferko636
#520
2007. március 11. 00:36
olvass viszza a turbósítsunk fórumba mert minden le van írva már többször is......na üdv...
kalmi79
#519
2007. március 11. 00:35
kalmi79
#518
2007. március 11. 00:34
Amúgy tudod mi az az FMV?
Azt hallottam, hogy ez egy nagyon prosztó megoldás turbósításnál az üzemanyagpótlásra.
Tudsz erről valamit? Én valami olyat hallottam, hogy megemelik a benzinnyomást a befecskendező előtt, és ezért több benya megy a hengerekbe?
ferko636
#517
2007. március 11. 00:34
ennek csak buktatója vanna léptem emésztgesd ezeket aztán dönts....hali
kalmi79
#515
2007. március 11. 00:32
Itt a karbi nagyjából elintéz mindent. Csak egy kis fúvóka átalakítás és máris megy mint atom, bár gondolom ennek is ezeregy buktatója van.
kalmi79
#514
2007. március 11. 00:31
Mondom én, hogy a karbis turbos megoldás a legegyszerűbb, de mindenki lebeszél róla!
kalmi79
#513
2007. március 11. 00:29
Amúgy a piggy back akkor a gyujtáshoz nem is nyúl ügye?
ferko636
#512
2007. március 11. 00:28
lehet stock szívót programozni turbósra........
kalmi79
#511
2007. március 11. 00:27
mondtam hogy még béna vagyok a kérdésben!
kalmi79
#510
2007. március 11. 00:27
ferko636
#509
2007. március 11. 00:26
nem ilyen egyszerű azért ez a dolog.............
kalmi79
#508
2007. március 11. 00:26
kalmi79
#507
2007. március 11. 00:26
Vagy az ilyen turbos átalakításnál nem lehet szívós motor ECU-t használni alapnak? Csakegy eleve turbósé jó?
ferko636
#506
2007. március 11. 00:25
ha van legalább légtömegmérőd akkor van rá esély....de csak 1.8T motorokkal foglalkozik.......
kalmi79
#505
2007. március 11. 00:25
És mindezért mennyit kér? Mennyi idő alatt csinálja meg?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 564 találat 29 oldalon