GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Roland__
#384
2007. január 05. 11:48
amugy kulfoldon az emb is eleg komoly gepekben van ;) nem egy 600++LE-s auto szaladgal emb-vel
Roland__
#383
2007. január 05. 11:45
emanage-hez is lehet kapni ilyen csatlakozot... csak szvsz felesleges...

mivel neked egy nagyon jo japan autod van, amivel van egy halom tapasztalat japan elektronikakkal...en tuti inkabb japo-ban gondolkodnek....ha van kitaposott ut, ami mar hibatlan, akkor nem feltetlenul szukseges ujakkal probalkozni....persze, kerdes, hogy mennyibe kerul ez a dastek cucc :)
Roland__
#382
2007. január 05. 11:42
~70-150e Ft kozott lehet beszerezni az full emb-t...hasznalt e vagy uj..

-fodarab+fokabel: maga az elektronika, ezzel igy magaban csak afm-hack-et tudsz
-kommunikacios kabel: ezzel lehet minden funkciojat kihasznalni
-injektor kabel: sima csatlakozo par kabellel...hogy be tudd kotni a gyujtast es ezaltal tudd vezerelni is (nem kotelezo megvenni, siman be lehet kotni nelkule is, csak elegansabb fasza csatlakozosan megoldani..amugy kb 8e Ft)
-map senzor: ha az auton vegzett atalakitasok oly nagyok, hogy a gyari legtomegmerod mereshatara felett van, akkor erdemes ezt is megvenni (3Bar-os)
DOHC
#381
2007. január 05. 11:39
Igen kezel gyújtást!

Külföldöm elég komoly kocsikban is alkalmazzák (Porsche, BMW, Mini Cooper S,....) van olyan típus, amihez rendelhető Plug and Play csatlakozó, széthúzod a gyárit, össze az Unichippel és kész!!

Állítólag nem sokan értenek a programozásához!
Az árakat nem tudom pontosan, de a jövő héten megyek és megkérdezem mi mennyi!
laller1800
#380
2007. január 05. 11:36
most nézem kb 300 dollár...kint ehhez kell még venni valamiket mert ott aztán van irva minden féle holmi....vagy csak azt megveszem azt jovan??
VZ
#379
2007. január 05. 11:34
Ő azt akarta kikapcsolni, hogy az anyósülésen ha ül valaki és nincs bekapcsolva az öv, akkor ne sipákoljon.
Roland__
#378
2007. január 05. 11:34
ez kezel gyujtast?

mennyibe kerul?
VZ
#377
2007. január 05. 11:34
Magyarul nincs?
Azt lehet még érteném is
VZ
#376
2007. január 05. 11:33
Ez a srác valami 5000 ft körüli összegért vette asszem a konyvet és abban le van írva, hogy a x-edik memóriarekesz y-adik bitje ennek és ennek a függvényében változik és ezt meg ezt csinálja.
De nem biztos, hogy ennyibe került, csak úgy rémlik.
Adamo_sx
#375
2007. január 05. 11:33
Keress rá a neten:
how stuff works
fuel injection
laller1800
#374
2007. január 05. 11:31
köszönöm
VZ
#373
2007. január 05. 11:30
Ezek a táblák nem azok amik amikből kiolvassa a proci, hogy mennyi benzint kell adnia meg ilyenek? Mi az a loggolás.
Kéne nekem egy totál kezdőknek való leírás arról, hogy hogyan működnek ezek az ECU-k. Mert így kezdek egyre jobban összezavarodni.
Adamo_sx
#372
2007. január 05. 11:28
Hát, a dolog ennél kicsit összetettebb. A táblák és a kód (amit futtatt az ECU processzora) egyáltalán nem bizto, hogy külön helyen vannak. A Nissannál () vagy egy darab memória IC-ben (27...), vagy némelyik típusnál magában a mikrokontrollerben. A táblák jelentése és elhelyezkedése a memóriatérképben többnyire nincs fent a neten és nincs olyan könyv, amiben leírnák. Sok pénzért lehet kapni szoftvereket, amik megértenek bizonyos típusok "binárisait" (ezt tudod kiolvasni az IC-kből), de nem is feltétlenül tudnak minden táblát kezelni. Dióhéjban ennyi.
Roland__
#371
2007. január 05. 11:28
Roland__
#370
2007. január 05. 11:28
vannak korrekcios ertekek, amiket figyelembe vesz...
Roland__
#369
2007. január 05. 11:27
jelenleg csak kintrol tudsz venni (mert az eleanor.hu még nem megy), bekotes vegtelenul egyszeru! maganak is meg tudod csinalni!
DOHC
#368
2007. január 05. 11:27
piggyback!
http://www.dastek.co.uk/ a honlap szerint ezeket tudja:
Variable valve timing adjustment
Rev limit adjustment
Boost limit & level adjustment
Dual maps for use with different fuel grades & types
Water Injection
Nitrous oxide progressive injection
Bigger/supplementary injector handling
Variable induction control
Launch control for turbo vehicles
Full throttle gear changes
Road speed limiter removal
Speedo conversion for imports
Shift light
Idle speed stabilisation

gyújtást is lehet vele programozni, ezért gondolkozom, hogy lecserélem rá az SAFCII-t, + van turbo nyomás vezérlés is benne, ha eladom az SAFCII + a GReddy Boost Controllerem majdnem megvan az ára!!
Roland__
#367
2007. január 05. 11:26
de pont, hogy a tablakat kell atirnod!

de nekem aztan mind1 :)) ha megcsinalod, ugy, hogy faszan mukodik es nem kerul tobbe, mint egy azonos tudasu barmilyen elektronika es plusszban tudsz is vele loggolni (ehhez is kell kulon software) es meg a kezelo feluelet sem tul bonyolut, akkor megemelem a kalapom


komoylan! sok sikert hozza, orulnek ha el lehetne mondani, hogy Mo-n ezt is megcsinaltak :)
Adamo_sx
#366
2007. január 05. 11:23
Nem csak a Hondát, Nissant is lehet!
VZ
#365
2007. január 05. 11:23
Azokat a táblákat olvasni kell a procinak menet közben, nem?! VAgy azt módosítja is? Tanulgat a drága vagy ilyesmi?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 564 találat 29 oldalon