GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
laller1800
#364
2007. január 05. 11:22
hát nagyon köszönöm a sgitséget még annyit ,hogy hol lehet iyet venni meg hol épitik be illetva ha kintről veszek eggyet akkor is beszereli valaki...? köszi mindent
VZ
#363
2007. január 05. 11:22
Nem tom. MI az a firmware.
Én úgy képzelem el, hogy azok a táblák egy külön memória ic-ben lehetnek. Azt ki lehet olvasni. AZ hogy melyik byte melyik bit-je mit jelent az vagy fennt van a neten vagy lehet venni olyan könyvet ami benne van. Egy ismerősöm nek is van ilyen a golfjához. A PIC csak vezérelgetne, és azért PIC mert annak van belső programmemóriája és azt gyorsabb elérni mint ha külső memóriából olvasna.
Az a baj, hogy nem tudom, milyen egy ilyen ECU felépítése.
Roland__
#361
2007. január 05. 11:19
unichip az nem csak egy chip? az vmi vezerles? piggy vagy standalone?
laller1800
#360
2007. január 05. 11:16
tehát felrakok egy nagyobb turbot ,és a nagyobb injectorokat aakor egy piggyvel össze tudom hangolni? elvileg a mostani tuning chipet tovább vezérelve? lehet ez baromság amit irtam
Roland__
#359
2007. január 05. 11:16
ez szep es jo, tenyleg gratula hozza, de hogyan fogod a tablakat irogatni egy pic-kel?

kell vmilyen software, amin keresztul a firmware-t behozod mondjuk windowsba (vagy linuxba...tok mind1) es latod a tablakat...at tudod irni > ezt a software leforditja egy firmware-re es te ezt irod bele a pic-be...nem?
DOHC
#358
2007. január 05. 11:16
Sziasztok!

Esetleg tud valaki valami infót az UNICHIP-ről??
Unichip vs E-Manage??
Melyik jobb, mivel, érdekelne a véleményetek, mert lehet lecserélem az SAFCII-t valamelyikre.

A forgalmazó honlapja szerint ezeket tudja az unichip:
-Külső befecskendező szelepek fordulatszám és turbónyomás függő vezérlése
-Elektronikus turbónyomás szabályzás
-VTEC vezérlés
-Vízbefecskendezés vezérlés
-Nitró vezérlés
-Végsebesség korlát kiiktatás
-Sebességmérő kalibrálás, beállítás
-Startprogram
-Egyes típusoknál vízhőfok illetve kipufogógáz hőmérsékletfüggő vezérlési paraméterek programozása
Roland__
#357
2007. január 05. 11:14
kopmresszor egyben a leomlovel???? azt hogy? nem inkabb a turbina?

akkor gondolom uj leomlot is szeretnel :)))
VZ
#356
2007. január 05. 11:14
Gondolom az ecu-k ban sem egy processzor van.
Roland__
#355
2007. január 05. 11:11
ha 470-esek, akkor egy emb-vel (csakhogy hűek maradjunk a topichoz) 705ccm-es injektorokat is be tudsz tenni...és a 700-asok melle még betehetsz 2db 2000ccm-set is....az elég a celteljesitmenyedhez, nem?
VZ
#354
2007. január 05. 11:11
Vannak 20MHz-es órajelű pic-ek. Én mikor suliban csináltam simson-hoz fordszámmérőt pic-ből azt 4MHz-essel csinálam és 10E-es fordulatig mért.
laller1800
#353
2007. január 05. 11:11
van nekik olyan program ami 430 le még mindig a gyári ecu val de 550 injectorral meg kkk29 turboval de az a turbo magába 500 kilo náluk máshol meg nemigen kapni mert nekünk egybe van a leőmlővel a kompresszor (opel)
Mazlee
#352
2007. január 05. 11:10
VZ
#351
2007. január 05. 11:09
Sztem el lehet menteni az eredeti progit. Legalábbis ez szerintem alap
Roland__
#350
2007. január 05. 11:09
ez OK, de hogyan fogod ugy megirni a pic-et, hogy 2000rpm-en, 60%os tps allas mellett, 0.85Bar-os map erteknel 3ms-mal legyen tovabb nyitva az injektor? :)))
laller1800
#349
2007. január 05. 11:08
470 nek irják de kb 400 körüli lemérettem. elvileg szerintük 470 ccm kell 3 baron
VZ
#348
2007. január 05. 11:06
Ha tudod az ic lábkiosztását akkor tudod sztem helyettesíteni egy PIC-el. A memória meg valószínüleg szabványos, azt ecerű átírni.
Roland__
#347
2007. január 05. 11:05
mekkorak a mostni injektorok? tehat amihez a chip keszult?
laller1800
#345
2007. január 05. 11:02
a mostani chip egy német ezzel foglalkozo cég terméke , ami 330 le 1,2 állandó nyomáson de a turbonak ez a vége....persze ugy 330 hogy ac, injector,vez tengely,stb modositással ezek nekem megvannak , viszont most meg lett csinálva a motor kovácsolt cuccokkal, előkészitve nagyobb teljesitményre, csak nem tudom hogy mivel vezéreljem majd elég lenne a piggy?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 564 találat 29 oldalon