Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......
Szóval, mi van akkor, ha kp.i injektoros a kocsi. Mert ha jól tudom akkor ez 4+2 injektort tud kezelni. Ilyenkor csak az egyik kimenetre kell rákötni a gyári kp.i injektort? Kell bármi mást berakni még? Nem turbos csak sima szívós gyári a moci!
Bocsi a béna kérdésekért, de baromira érdekel a téma!
Szeretnék segítséget kérni elsősorban Rolandtól (mert ő itt a legnagyobb császár a témában), de bárkitől szívesen fogadok hozzászólásokat! Végig olvastam a közel 500 beírást, és ha jól gondolom, akkor egy ilyen piggy back beépítése önmagában (turbó nélkül), felér egy fullos chiptuningal. Jól gondolom? Ha ez így van, akkor ez lazán megéri a pénzét. Most nézem az árát, elég jól hangzik!ezt néztem!
nem megy másképp.....próbáltam sima s14 beállítással de nem jó mert az egy trafót használ ezért csak egy hengeremnek tolom a gyujtást......szal a vége: individual ignition 1-3-4-2 s14 az utólsó két poti ..utána paraméter settings ben lecserélve subaru maf-ra....bazeg ez csúcs csak igy jó az audihoz...de mivel nem mentem még vele ezért ez sem biztos...ha nem tudom beállítani a boost cut ot akkor eladom............
ja és nem látom a maf jelet sem...............pedig minden faszán be van kötve és nem ir hibát az emb sem........????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ááááá megőrülök..............................lefrissítettem a szoftvert de nem segít.................le tgudom hívni a vezérlő adatát de nem fogadja el a módosított táblát......................nem látom a map szenzort sem................
szopok ezzel a szarral...................de nem kicsit...................sztem audival ez nem kompatible................azonkivül még van valami szoftveres összeférhettetlenség is ....azt irja this version not supported the main unit....................................bekötöttem faszán látom az rpm-et a befecs időt....de nem látom a gyujtást..............azon kivül nem forog 2500 fölé a motor..............
ja elfelejtettem (csakhogy en is 3-at irjak :DDD).... loggold le az emb-vel a gyujtast, tps-t, injektor DC-t, rpm-et, maf-ot, mikor a leirt jelenseg eszlelheto. Abbol rogton kiderul, hogy benzin, szenzor vagy gyujtashiba okozza
Nem turbos csak sima szívós gyári a moci!
Bocsi a béna kérdésekért, de baromira érdekel a téma!