GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kalmi79
#484
2007. március 10. 22:38
Szóval, mi van akkor, ha kp.i injektoros a kocsi. Mert ha jól tudom akkor ez 4+2 injektort tud kezelni. Ilyenkor csak az egyik kimenetre kell rákötni a gyári kp.i injektort? Kell bármi mást berakni még?
Nem turbos csak sima szívós gyári a moci!

Bocsi a béna kérdésekért, de baromira érdekel a téma!
kalmi79
#483
2007. március 10. 22:29
Jönnek még a kérdések, ha nem baj!
kalmi79
#482
2007. március 10. 22:20
Hali mindenkinek!

Szeretnék segítséget kérni elsősorban Rolandtól (mert ő itt a legnagyobb császár a témában), de bárkitől szívesen fogadok hozzászólásokat!
Végig olvastam a közel 500 beírást, és ha jól gondolom, akkor egy ilyen piggy back beépítése önmagában (turbó nélkül), felér egy fullos chiptuningal. Jól gondolom?
Ha ez így van, akkor ez lazán megéri a pénzét. Most nézem az árát, elég jól hangzik!ezt néztem!
ferko636
#481
2007. március 10. 14:59
eztiselővesszük
Roland__
#480
2007. január 23. 21:35
ferko636
#479
2007. január 15. 09:20
meee egész nap kötözgettem a greddy vezérlőt és akkor lettem vele készde neked ez nemujdonság parkolóba szétszedősátalakítós tezzsérem
laller1800
#478
2007. január 15. 01:31
ménem alszol te
ferko636
#477
2007. január 15. 01:12
nem megy másképp.....próbáltam sima s14 beállítással de nem jó mert az egy trafót használ ezért csak egy hengeremnek tolom a gyujtást......szal a vége: individual ignition 1-3-4-2 s14 az utólsó két poti ..utána paraméter settings ben lecserélve subaru maf-ra....bazeg ez csúcs csak igy jó az audihoz...de mivel nem mentem még vele ezért ez sem biztos...ha nem tudom beállítani a boost cut ot akkor eladom............
Roland__
#476
2007. január 14. 12:50
mielott osszetorod inkabb add el....tudok ra vevot, akar ebben a percben is :)))))
Roland__
#475
2007. január 14. 12:49
az alapbeallitasoknal ki kell jelolni a greddy pressure sensor-t....utana latni fogod
Roland__
#474
2007. január 14. 12:49
milyen firmware van az emb-n es milyen sowtware-el kommunikalsz vele?

mi az, hogy nem fogadja el a modositast, olyan nincs :)
...ugye ramentel, hogy "export data to the main unit" ? :))))

a real time displaynel nezted az afm erteket? gondolom az input data kvalasztasat is jol csinaltad....es mit ir ott ki? 0.00V ?

2500rpm-es dolog: minden tabla ki van nullazva????

nezted a gyari hibakodokat?
ferko636
#473
2007. január 14. 09:56
csak nyomva kell tartani........
Red_Shark
#472
2007. január 14. 02:36
nem spórolsz a pontokkal meg kérdőjelekkel. nem fárasztó?
ferko636
#471
2007. január 14. 02:16
ja és nem látom a maf jelet sem...............pedig minden faszán be van kötve és nem ir hibát az emb sem........????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ferko636
#470
2007. január 14. 02:14
segíts mert összetöröm egy kalapáccsal..........................
ferko636
#469
2007. január 14. 02:12
ááááá megőrülök..............................lefrissítettem a szoftvert de nem segít.................le tgudom hívni a vezérlő adatát de nem fogadja el a módosított táblát......................nem látom a map szenzort sem................
ferko636
#468
2007. január 14. 02:10
szopok ezzel a szarral...................de nem kicsit...................sztem audival ez nem kompatible................azonkivül még van valami szoftveres összeférhettetlenség is ....azt irja this version not supported the main unit....................................bekötöttem faszán látom az rpm-et a befecs időt....de nem látom a gyujtást..............azon kivül nem forog 2500 fölé a motor..............
ferko636
#467
2007. január 11. 00:30
ok........rámegyek a kérdésre hamar...............
Roland__
#466
2007. január 10. 20:55
ja elfelejtettem (csakhogy en is 3-at irjak :DDD).... loggold le az emb-vel a gyujtast, tps-t, injektor DC-t, rpm-et, maf-ot, mikor a leirt jelenseg eszlelheto.
Abbol rogton kiderul, hogy benzin, szenzor vagy gyujtashiba okozza
Roland__
#465
2007. január 10. 20:53
reszterhelesen es uzemmeleg alapjaraton mennyit mutat a wbo?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 564 találat 29 oldalon