GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Témakör: Tuning
aktuális téma
GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu

Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
DOHC
#444
2007. január 05. 16:06
Köszönöm!!!!!

Én is így gondoltam csak nem tudtam ilyen szépen megfogalmazni!
Roland__
#443
2007. január 05. 16:03
nem tudod csokkenteni a nyitvatartasi idot!
ugy lehet kevesebb benzint adni, hogy az ecu-nak azt hazudod, hogy kevesbbe van nyitva az afm ,mint valoban >> ekkor az ecu rovidebb ideig tartja nyitva az injektorokat.... de mivel az ecu nem tudja, hogy ez az ertek nem valos, ezert a gyujtast is a nem valos ertekhez adja

igy mechanikusan nem jo eltolni a gyujtast, mert akkor mindenhol el fog terni nem csak ott, ahol belenyultal
q765
#441
2007. január 05. 15:56
szolval.. erre nem tudsz valami megoldást??
DOHC
#439
2007. január 05. 15:44
hát a 2 garnitúra felni/gumi csere az ami engem is visszatart a fék cseréjétől
q765
#438
2007. január 05. 15:42
az a bojom, hogy obd1 es a moci... semmit nem lehet vele kezdeni, csak villogtatni..és semmi pc-s lehetöséget nem lehet hozzá szerezni... ezért egy ilyen kütyü,
Mazlee
#437
2007. január 05. 15:40
de mit akarsz vele csinálni? a szivót akarod tuningolni? a chrysler mocishoz sajna nemtom mit lehet
Mazlee
#436
2007. január 05. 15:38
megrendeltem, de még nem jött meg. ha minden igaz jövöhéten az is meglesz.

mivel Te rallyzol az utcán is igy ezek tényleg kelleni fognak énis szemeztem a 3000gt 4 dugós fékével, de akkor mind2 garnitura felnimet cserélni kell ... annyira meg ugysem hajtom.
q765
#435
2007. január 05. 15:38
illetve van pc-s támogatás...
q765
#434
2007. január 05. 15:36
mit ajánlasz nekem , ha a gyári ecu mellé szertném bekötni, és ő felülbirálhatja a computer adatait..
Mazlee
#433
2007. január 05. 15:36
ezzel nem. ezzel csak levegő/üzemanyag arányt tudsz állítani. de a 4g63-as mocis dsm-ekben van epromos ecu amit át lehet írni "könnyen"
DOHC
#432
2007. január 05. 15:34
hát a 400 nekem is elég lenne

az idő engem se izgat, csak pusztán kiváncsiságból érdekel!

a nagyobb IC már megvan?

ha már erősebb nem lehet az enyém így a következő tervek vannak még tavaszra:
- első speer (nem gyárt hozzá senki), ezért terveztünk egyet bele, hetek kérdése és teszteljük
- hidro kézifék
- összes szilent csere poliuretánra
- hátsó tornymerevítő + alsó összekötő merevítő
- 4 dugós első fékcsere
na de ez már rég nem ide tartozik
q765
#431
2007. január 05. 15:34
de ezzel nem tudsz ecu-t programozni .. vagy.. nem nagyon értek hozzá..
Mazlee
#430
2007. január 05. 15:31
Mazlee
#428
2007. január 05. 15:26
400 elég lesz :)))

igen, ugy lesz összerakva csak addig kis nyomáson.. aztán ha meglesz a többi motyó (dugó, kar, veztengely) akkor felhúzzuk mondjuk 1.2-1.5bar-ra :)

az idő sosem érdekelt. hivataloson csak 1x mentem
Mazlee
#427
2007. január 05. 15:24
nincs. dsm-re nem nagyon raknak EMB-t. elég a safc2. (ami most szintén nincs mert eladtam ) majd veszek másikat
DOHC
#426
2007. január 05. 15:21
hát ~ 450lónál már valaminek engednie kell

ezek szerint össze lesz rakva a motor kovi dugó, hajtókar nélkül a nagy turbóval???
kiváncsi leszek rá!!!
Én ha tavasszal tudom menni 13,5s környékét vagy esetleg alatta, akkor elégedett leszek.
Neked ha kész 11s teteje 12s alja????
q765
#425
2007. január 05. 15:19
neke d van ilyen?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 564 találat 29 oldalon