GREDDY E-MANAGE PIGGY BACK ecu
aktuális téma
Most ez érdekel engem ebben próbálok okosodni.........minden építő hozzászólás hasznos lehet...........rendeltem e-manage blue-t sztem hamarosan megjön és elkezdem nyomogatni aztán ha megértettem mit miért jöhet az eprom irogatás vagy egy standalone ecu......
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
akkor nemértem.........................megőőőrülökazért jól elbeszélgetek magammal.....lehet a végén még rávezetem saját magam a megoldásra.......................itt szóban
ez nem a closed loop állás nekem véletlenül ahol ezt csinálja?...............lehet szar a lambdám? erre nem is gondoltam............pedig afr szerint és a gépem szerint is jó
ja-ja.........ez akkor kell nekem ha 1.4 re viszem fel a nyomást mert 1.0 barig okés....................az mitől lehet hogy 120 nál kitartom a gázt majd finoman visszaveszek belőle és off.....majd on és megint megy és ha nem engedem el teljesen akor on-off-on-off........rángat......viszont ha kitartott gázról nem finoman veszem el hanem elengedem és finoman elkezdem kitartani megint akkor fasza..............50 nél berakom az 5 öst és 245 ig rángatásmentesen egyenletesen gyorsul a kocsi.............másik jelenség: üresben nem tilt hanem 6000 nél elfogy.....terhelésen pikk-pakk beleforog a 7500 as tiltásba...........ezek sztem egy valami miatt vannak............de nem tudom mi az.........rátetem gépre de nem ir hibát..........mértem menet közben de ott sem láttam semmit..........de nagyon sokat fogyaszt a kocsi..............viszont alapjáraton meg kevesebbet eszik mint szívó korában a gépem szerint..........
:)))
de ne feledd, hogy ha levagod a maf jelet, akkor az ecu nem tudja, hogy a "levágottnál" tobb levego megy befele ezert NEM ad benzint a +levegohoz es NEM allitja utana a gyujtast, tehat neked mindenkepp muszaj az additional injector tablaba beirni map fuggvenyeben a +nyitvatartasi idot!!! nagyon fontos!
de ne feledd, hogy ha levagod a maf jelet, akkor az ecu nem tudja, hogy a "levágottnál" tobb levego megy befele ezert NEM ad benzint a +levegohoz es NEM allitja utana a gyujtast, tehat neked mindenkepp muszaj az additional injector tablaba beirni map fuggvenyeben a +nyitvatartasi idot!!! nagyon fontos!
a végre érthető voltál ezzel a példával...................köszönöm...................
te most szivatsz? :))))))))
pont multkor beszeltuk, hogy ott a "boost limiter cut" tabla :)))
az csinalja, ami neked kell :)
loggold le, hogy a maf-od hany V-ot ad, mikor tilt > mondjuk 0.25V > akkor te a tablaba 0.24et irj... > ez csak egy pelda volt hasra utes szeru szamokkal :)
pont multkor beszeltuk, hogy ott a "boost limiter cut" tabla :)))
az csinalja, ami neked kell :)
loggold le, hogy a maf-od hany V-ot ad, mikor tilt > mondjuk 0.25V > akkor te a tablaba 0.24et irj... > ez csak egy pelda volt hasra utes szeru szamokkal :)
más téma...............az emb vel meg tudom ugy hekkelni a bemenő jelet hogy ne tiltson be magas turbo nyomás miatt a gyári ecu?.....egyedül ezzel a gondal szembesültem most............max 1.0 baron tudok üzemelni......1.2 nél beint az ecu-m..........
Ha kell, tudok mondani pár szabadalomszámot, amik elég részletesen leírják, hogy milyen algoritmust valósít meg egy Nissan ECU. Persze angolul... Kapcsolási rajz nem nagyon van, az egyetlen mód, ha visszafejted... De ez nem is annyira lényeges, alapvetően általános felépítésük van: Mikorprocesszor, vagy mikrokontroller, az ezt kiszolgáló áramkörök, esetleg memória, ROM, illetve flash RAM, egy-két egyedi áramkör (számláló, A/D konverter, stb). A bemenetekre szűrők, a kimenetekhez FET-ek, vagy bipoláris teljesítménytranzisztorok.
Ami fontos lenne azonban, hogy ismerd az algoritmust, valamint, hogy ennek adott paramétereit milyen formában és milyen memóriaterületen tárolja, hogy lehet módosítani, milyen ellenőrzések vannak, stb. És ne feledjük, hogy az alapfunkciókon túl egy ECU rengeteg egyebet is megcsinál: szenzorokat ellenőriz, hibakódot ad, hiba esetén valami tartalékprogramot futtatt. És mindezt minimális kódból...
Ami fontos lenne azonban, hogy ismerd az algoritmust, valamint, hogy ennek adott paramétereit milyen formában és milyen memóriaterületen tárolja, hogy lehet módosítani, milyen ellenőrzések vannak, stb. És ne feledjük, hogy az alapfunkciókon túl egy ECU rengeteg egyebet is megcsinál: szenzorokat ellenőriz, hibakódot ad, hiba esetén valami tartalékprogramot futtatt. És mindezt minimális kódból...
nemadod fel látom.................sajna nem...........én nem mélyedtem bele ennyire az ecu-ba..............nekem elég lesz a felhasználói piggy back-es oldal egyenlőre..................
látom reménykedsz :)))
majd lesem
Nem tudsz egy olyan leírást ami elmagyarázza tömbvázlatokkal, kapcsolási rajzokkal, hogy hogy működnek az ECU-k?
Nem tudsz egy olyan leírást ami elmagyarázza tömbvázlatokkal, kapcsolási rajzokkal, hogy hogy működnek az ECU-k?
szeva......nem tudom adják -e még............
Hello motoros, olvastam az oldaladon, hogy te vagy abban a bankkártyás reklámban. Majd figyelem
jóóó pörög a topic
én 285 ért vettem a fullosat az amcsi ebay-on......................4 hete kb
amit megveszel hozza azt :))))
mert ha pl szivo autora teszed, akkor pl nem kell mondjuk a boost controller szolenoidja, nem kell pl 3Bar-os map, eleg az 1.5Bar-os, kell e tps szenzor vagy van gyarilag az adott auton, stb...
kabelezes: autofuggo... valamint toled is fugg..szivesen szorakozol e vele vagy inkabb kifizeted...
En azt mondom, nem olyan komoly feladat a kabelezes, sokat kell vele bibelodni, de megoldhato...az alapprogram, amit nehez megcsinalni
mert ha pl szivo autora teszed, akkor pl nem kell mondjuk a boost controller szolenoidja, nem kell pl 3Bar-os map, eleg az 1.5Bar-os, kell e tps szenzor vagy van gyarilag az adott auton, stb...
kabelezes: autofuggo... valamint toled is fugg..szivesen szorakozol e vele vagy inkabb kifizeted...
En azt mondom, nem olyan komoly feladat a kabelezes, sokat kell vele bibelodni, de megoldhato...az alapprogram, amit nehez megcsinalni
hali! a VEMS-el kapcsolatba lenne egy kérdésem: ha én megveszem mit kapok hozzá? ugy értem hogy pl a PC-hez valo USB(?)-s kábelt, szenzorokat, stb vagy pedig csak magát a "gépet"?
a másik meg az hogy ugy láttam hogy nekem kell bekábelezni, az nagyon bonyolult dolog?
a másik meg az hogy ugy láttam hogy nekem kell bekábelezni, az nagyon bonyolult dolog?
eleg keves az az ecu, amihez "csak ugy" hozza lehet nyulni...honda, nissan, par lökött dsm :)) ...még a mazda egyes darabjaihoz is, de sokkal jobban szeretik a kiegeszito vezerleseket es a standalone ecu-kat, mint a gyarival szenvedni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
...de velem is megtortent mar, hogy rossz volt a gyari nbo es mikor atlepett volna closed loopba, elkezdett rangatni (pont, ahogy neked is).