Info lorem ipsum szöveg

Cikk: Már megint akku dolog

Témakör: Tuning
aktuális téma
Már megint akku dolog

Két és fél év szolgálat után feladta az aksi, amit azért raktam a kocsiba mert márkásabb volt, mint a benne lévő. Sebaj, gyerünk akkut cserélni, és csukott szemmel fogok választani, nem törődve a márkával. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
OKtuning
#8
2015. január 07. 18:16
Mazdának van tök új animációja is a dologról, Skyactiv technológia-csoportba sorolva, nem találtam, pedig a HVG Cégautó Konferenciára a műszaki vezető előadásába betűzte, megtalálom belinkelem. Most már jól működik nekik is, de az előző generációs Mazda3 Startstoppal szépen gurultam vissza a Szépvölgyi úton, nem volt vidám, de legalább sokakat feltartottam
kisDög
#7
2015. január 07. 17:23
a felső holtponton pont nem lesz gyors az indítás, azért a robbanáshoz kicsit rá kell sűríteni.
meg azért nehéz megoldani, hogy egy dugó álljon csak meg a felső holtponton
PapaMaci
#6
2015. január 07. 17:06
Láttam már messziről ilyen autót, és tényleg annyira a gyorsan beindult, hogy csak pislogtam.
OKtuning
#5
2015. január 07. 15:36
az újabb generációknál úgy segítik az önindító dolgát, hogy felső holtponti (indításnál előnyös) helyzetben álljon meg az egyik dugó, hogy gyors legyen az indítás. Most ezt így emlékezetből kutyafuttában írom, lehet más pontosabban elmondja. Harcjárműveket indítanak pl sűrített levegővel
kisDög
#4
2015. január 07. 13:39
nem tudok ilyenről, Önindító indít sok esetben, -persze hibrideknél a villany motor-
Csak gyorsabb a start stop indítás mint egy reggeli indítás, mert ilyenkor minden dugó egy vonalban azaz fél löketen van, így hamarabb beindul.
Pl mazdáéknál az i-stop rendszer a leggyorsabb, ott 0,30 mp míg más gyártóknál az átlag önindító forgás 0,70 mp
PapaMaci
#3
2015. január 07. 13:31
Ezt hittem, ott nem az önindító dolgozik, hanem valami pl sűrített levegős megoldás indítja újra a motort.
kisDög
#2
2015. január 07. 13:29
azért hozzáfűznék a cikkhez annyit, hogy a start stoppos autókban az ecu vezérli a generátort, így sokszor az is előfordul, hogy jár az autó akár magasabb fordulaton is és nincs töltés, csak ha bekapcsolunk egy fogyasztót. így kiküszöbölik a túltöltést és a generátor sem dolgozik felesleget, és a tölté sem hirtelen indul meg hanem fokozatosan, így az akku élettartama megnő, nem csökken, a start stopp ellenére.
Imike20
#1
2015. január 07. 12:28
Én is most vettem egy Teljesen automata töltőt! Ami akár egész télen végig rajta hagyhatom! Nem rossz kis kütyü
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!