Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Noise
#18486
2014. augusztus 05. 09:52
lett bármi módosítva a befecskendezésen? injektor, ecu? ha megkérlek, leírod tételesen, hogy mivel pontosan mit csináltatok? így elég sokminden lehet...
Nick:
#18485
2014. augusztus 05. 09:44
AFR nincs benne,amit tudom kellene ,mert szerintem kevés neki a nafta,de egy ekkore nyomást még el kéne viselnie,ha normális az üzemanyag nyomásom.Ma teszek rá egy benzin nyomás szabályzót és megnézem,hogy lesz e változás.A motor egy 4G93 1.8 GTi,ja és az ecu epromos,ha ez befolyásol valamit
Noise
#18484
2014. augusztus 05. 09:37
Hali! AFR mit mutat? pontos motorkód? 4gXX?
Nick:
#18483
2014. augusztus 05. 09:34
Uff!
Turbósítottam a minap az autómat és lenne ezzel kapcsolatban kérdésem.Az autó egy 1.8-as gyárilag 140lóerős Mitsubishi.A gondom az vele,hogy 0,3-0,4 nyomásnál elfogy az autó,gyakorlatilag torpan,ha nyomnám neki.Ha fokozatasosan nyomom akkor is van ilyen jelenség,de nem olyan drasztikusan.A turbó egy külső wastegate-es K16-os,ami egy Fiat Regata kocsin volt.Fel lett újítva 60e-ért.Úgy is próbáltuk,hogy a wastegate-ről lehúztuk a vákuumcsövet,de ugyan az a jelenség.Nagy vonalakban ez a bajom.
Remélem segítő válaszokat kapok és nem olyat,hogy vegyem le róla,mert nem lóerőgyárat szeretnék az autómból kihozni,csak szimplán a fíling kedvéért csináltam.Max,hangsúlyozom max fél bar-al szeretném használni.Ja és nem lett belenyúlva mélyebben,mert egy ilyen nyomást el kell bírjon az autó.
Köszi előre is az értelmes válaszokat!!!
GolfGTImk7
#18481
2013. október 23. 20:27
Add el az autot is meg a turbot is, tedd hozza a vems es progi arat. Na ebbol kijon egy 1,8T. Igy nem kell mokolni idegeskedni es a legfontosabb sokat szivni feleslegesen. Ez tapasztalat mar nem egy turbositason tul vagyok, de soha tobbet.
3N3MY
#18479
2013. október 23. 19:10
elbowS6
#18478
2013. október 23. 18:55
davidsz
#18477
2013. október 23. 18:00
Elérhető:
TurboDave


petter20
#18476
2012. november 05. 11:59
hihetetlen h kb minden héten van egy ..... aki ilyen ........ságokat kérdez
slowmera
#18475
2012. november 05. 10:15
de ha esetleg komolyak a szándékaid akkor szépen csomagold el a turbót és állj neki a futóműnek. ha azzal megvagy utána jöhet a motor + váltó.
slowmera
#18474
2012. november 05. 10:11
hi,
sztem nyugodtan elfelejtheted a turbósítást. hacsak nem szakadt rád az OTP és lettél milliomos akkor nem szóltam.
ss16v
#18473
2012. november 05. 09:51
Sziasztok!
Az autó: Toledo 1.6 Sr ... a nyolcszelepes rettenet
A lényeg: Van otthon egy kis turbom, coolerrel, csövekkel stb...
A mechanikai része totál megoldható, az nem para. Viszont az elektronika már necces.
Ti mit ajánlanátok? 1.8T computere működhet, avagy inkább nyúljak mélyen zsebbe és egy VEMS??
TaaT
#18472
2012. október 29. 20:07
belül ne hallatszódjon nagyon a lefújó, ez így videó alapján teljesen korrekt
rambustibi
#18471
2012. október 29. 20:03
S4 2.2 T 20V sor5
Szerinted ez kívül halk?
TaaT
#18470
2012. október 29. 19:27
nekem meg pont nem tetszik a lefújó hangja, ha lesz tubós ótóm akkor remélem ennél nem lesz hangosabb a tüsszentés...

Noise
#18469
2012. október 29. 18:36
jó, én erre már nem is mondok semmit...
ZIOG2
#18467
2012. október 29. 18:28
kipufogósíp... amúgy nekem is kéne, hogy szuszogjon a 190d
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 18586 találat 930 oldalon