Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
925 926 927 928 929 930
D
#6
2003. november 18. 00:21

igenigenigen....
gyorsabbangyorsabbangyorsabban.....
megmegmeg......

AKAROM

ahhhh

(alig varom)


Quad
#5
2003. november 17. 23:04
A Roliék által épített turbós BMW-ről a jövő héten lesz fent egy autóbemutató, bár az nem megy messzemenően bele a beépítés rejtelmeibe. De szívesen kiteszünk egy ilyen témájú cikket, vagy hozzáfűzzük a bemutatóhoz, ha kapunk róla anyagot.
D
#4
2003. november 17. 21:23
A turbokat gyartjatok, vagy import?
Nem igy ertem a garanciat...., a turbotokra vallaltok e hogy nem hullik szet...?

Biztos velem van abaj de meg mindig nem teljesen tiszta, hogyan is szuperál a turbotok.... . Állandó a feltöltés mértéke?, vagy Lekorlatozzatok a turbo maximalis tolteset? Az emlittet 25ekm es autoba is ez van? Legyszives tenyleg hozzatok mar majd ossze egy cikket egy konkretan altalatok keszittett autorol....

KOszi D
turbobmw
#3
2003. november 17. 18:44
Hello Saybor!

Reagálás a kérdésekre: manapság már nincs lomha diesel, mert mindegyiken turbó van. :)
Valóban a szakmában dolgozom, tehát: széria motorbelső, közbetéttel csökkentett sűrítési viszony, kipuffogószelepek szériák, ha figyel az ember az üzemanyagmennyiségre, nincs számottevő túlmelegedés.
D!
Mi rövidíti jobban egy motor élettartamát: az állandó pörgetés, vagy a kis, és közepes fordulaton nyomatékból autózás?
Az említett 25 ekm nem sétakocsikázás volt, elhiheted... Nincs konkrét turbótípus, amit beépítünk, mindig az adott autó szükségleteihez igazodunk. Garancia: ha elolvasol egy gyári autó kezelési könyvét, több helyen feltüntetik, hogy nem érvényes a garancia, ha fokozottan sportosan hajtod a gépet. Hozzánk nem azok hozzák turbózni az autójukat, akik bevásárolni szeretnének vele járni kizárólag. Egyébként: milyen garanciát vállaljunk az X ekm-t futott motorra, vagy az ismeretlen vezetési stílusra?
Az alap szettben a kis nyomásra beállított turbó jelentése: a motor terhelése egyenesen arányos a turbónyomással, kis nyomásnál még nem kell az üzemanyagrendszert, illetve a motort módosítani, ezért ez a rendszer kedvezőbb árú. Ha a megrendelő azt szeretné, természetesen 1,5 barra is beállíthatjuk a töltőnyomást, de annak az ára kicsivel húzósabb...
D
#2
2003. november 17. 13:41
Az elöttem szolohoz szeretnék kapcsolodni. Milyen tapasztalatok alapjan tudjátok mondani, hogy nincs elettartam csökkenes? Ugye nem az a 25ezer km alapjan.... Győzzetek meg please, hogy tenyleg nincs..., én lennék a legboldogabb.....
Jó lenne ha írnátok egy kicsit arról is hogy milyen turbot epitetek be. Valtozo geometriajut? Lohalalaban olvastam a cikket, ugyhogy lehet hogy csak elkerulte a figyelmem, de milyen garanciat tudtok vallani az altalatok epittet turbokra?
és vegül: ,,Kezdetnek mindenkinek ajánlott az alap szett (kis nyomásra beállított turbóval). '' nahh ez mit jelent nalatok? alapjaraton is toltott a turbo?
Szerintem tok jo lenne ha leirnatok egy konkret peldat, hogy egy autot hogy epitettetekat. Reszletrol reszletre....

D

HONDA POWER 4 EVER / www.vtec.hu /
Saybor
#1
2003. november 17. 11:37
Hello

ket dolog szurt szemet a cikkedben... az egyik "célja a dízel „lomhaságának” csökkentése"... Nos ezzel nem ertek egyet. Manapsag mar nincs lomha diesel.:))
Masik amiben 1 pici problemat latok az a szeria benzin motorok atepitese turbosra ugy hogy semmihez nem nyulunk hozza. Mivel Te is ebben a szakmaban dolgozol csak 2 kerdesem van: suritesi viszony??? es a kipufogoszelepek.... 1bar szeria motorban, karosodas nelkul... nem hiszek benne.


Saybor
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
925 926 927 928 929 930
Összesen 18586 találat 930 oldalon