Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
monky
#18386
2012. szeptember 09. 16:47
1.6 motornak nem kicsi az a 2554?
jobban jártál volna egy 2871r-el,mert úgy is az lesz a köv. projected.
Noise
#18385
2012. szeptember 09. 16:38
manapság már az első kérdés az, hogy mennyit eszik?!
K.
#18384
2012. szeptember 09. 16:33
De ember, mekkora csiga adja azt a 2 bart???? Ez a lényeg, vagyis a légmennyiség, amihez adsz anyagot, és így növeled a végnyomást! Ha egy szívószállal betolsz a raketta porszívóval 5 bart, attól még nem fog megtáltosodni egy babatta sem. Egy 1.2 pedig simán fújható kis csigával 1baron, okos CR-el! Ejj...
Robert9
#18383
2012. szeptember 09. 16:24
vagy akár: Nem eladó? Nem cseréljük el főnök?
Robert9
#18382
2012. szeptember 09. 16:23
Attól is szét mehet... Próbálj felfújni egy 1.2-es motort 2 Bar-ral... Nem fog neki örülni, hacsak nincsenek hozzá méregdrága strapabíró masszív eszközök...
Erre írtam h nem mindegy mekkora nyomással fújod meg... ennyit írtam. De ez is csak logika. Leszarom, mi turbós, mi nem, nekem nincs rá szükségem.
rambustibi
#18381
2012. szeptember 09. 16:22
nem-nem, az első kérdés az, hogy mennyi lóerő és mennyi a vége?
K.
#18380
2012. szeptember 09. 16:18
Pontosan...de mi az első kérdés? Mekkora nyomáson mész?
Noise
#18379
2012. szeptember 09. 16:08
az meg már ugye mellékes, hogy 45mm vagy 65mm a csövezés, amiben a csigától a motorig közlekedik a "nyomás" meg az is mindegy, hogy 15°C vagy 150°C, meg hogy mennyi a zoxigén benne... csinálok én 3 bar-t, 25mm átmérőben, 150°C levegővel
Noise
#18378
2012. szeptember 09. 16:07
há mé? nagy hőmérsékleten nagyobb nyomást lehet elérni egységnyi térfogaton nem?!
K.
#18377
2012. szeptember 09. 16:03
Igen, de ha eleve nem is számolnak a megnövekedett végnyomással, akkor bele se kezdjen senki! Ha meg okosra van tervezve a CR, akkor akár egy szívó motor is mehet 1bar-al is (a nyomás helyett inkább beszélhetnénk légmennyiségről, de mindenki a nyomásért van oda, nem baj, ha tűzforró, de jó sok BAR legyen, az a fasza)
Noise
#18376
2012. szeptember 09. 15:49
ha a nyomást a kompresszió megemelkedésére értette, akkor talán még jó is lehet, amit mondott... bár azért nem a hajtóka-dugattyú páros szokott csúnyán reagálni, hanem a hengerfej rögzítés meg a tömítés... szépet tud repülni egy több 10kg-os hengerfej
K.
#18375
2012. szeptember 09. 15:42
Kurvára értesz hozzá....a nyomástól megy szét...aha! Gyerekek, ha valamihez nem értetek, akkor miért adtok ki infót? Mások meg ebből tanulnak...
Noise
#18374
2012. szeptember 09. 15:34
a dugó teteje nem csak törni tud... de szépen el is tud folyni
Robert9
#18372
2012. szeptember 09. 14:28
davidsz
#18371
2012. szeptember 09. 14:20
Természetesen közrejátszik a nyomás, de amierőt fejt ki, az maga a hirtelen nyomaték. Ez töri a hajtókart, dugó tetejét
Mr.X.
#18369
2012. szeptember 09. 13:50
Ha eljut addig a kuplungon keresztül.
PN
#18368
2012. szeptember 09. 13:46
a megnőtt nyomaték a váltót darálja és a féltengelyt csavarja el...vagy nem ?
Mr.X.
#18367
2012. szeptember 09. 13:45
Én is szűk 600-ra terveztem,és 1M lett a vége.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 18586 találat 930 oldalon