A hárombetűs élményautó: STi

Témakör: Tuning
aktuális téma
A hárombetűs élményautó: STi

Sok-sok hárombetűs van már , nehogy pont ez maradjon már ki! természetesen a témába beletartozik a WRX , a GT , sőt minden ami a Subaruhoz kötődik

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Zeke
#851
2006. január 30. 11:52
evepeace
#850
2006. január 30. 11:52
Zeke
#849
2006. január 30. 11:52
akkor nézd a többit

Mittelklasse Allrad-Pkw:

1. Subaru Legacy

2. Audi A4 quattro

3. Audi A6 quattro
Zeke
#848
2006. január 30. 11:51
ChPh
#847
2006. január 30. 11:39
ezzel nem győztél meg ;-)
evepeace
#846
2006. január 30. 11:38
evepeace
#845
2006. január 30. 11:38
Zeke
#844
2006. január 30. 11:38
na most egy ebédet beveszek az időtervbe
Zeke
#842
2006. január 30. 11:37
"Gratulálunk az Audinak a második helyhez!

SUBARU
Az első helyezett."
Zeke
#840
2006. január 30. 11:35
a kompakt osztályon kívül a Subaru mindíg előrébb végez. az impreza pedíg eltekeri mind a 4 kerekét egyenlőr fordulatszámmal - ez a dolga , ez az igény
Zeke
#839
2006. január 30. 11:34
UBARU Häusler, Weisbachstr. 4-6, 60314 Frankfurt, E-Mail

Leserwahl AUTO BILD ALLES ALLRAD 2004

15.04.2004

Es standen insgesamt 91 Fahrzeugmodelle in folgenden 7 Kategorien zur Wahl. 14 603 Leser beteiligten sich an der Wahl. So haben sie abgestimmt:



Kompaktklasse Geländewagen und SUV:

1. Nissan X-Trail

2. Subaru Forester

3. Toyota RAV4


Mittelklasse Geländewagen und SUV

1. Toyota LandCruiser

2. BMW X3

3. Kia Sorento

Oberklasse Geländewagen und SUV:

1. VW Touareg

2. Porsche Cayenne

3. BMW X5

Kompaktklasse Allrad-Pkw:

1. Audi A3 quattro

2. Subaru Impreza

3. Skoda Octavia

Mittelklasse Allrad-Pkw:

1. Subaru Legacy

2. Audi A4 quattro

3. Audi A6 quattro

Oberklasse Allrad-Pkw:

1. Audi A8 quattro

2. Audi RS6

3. Porsche 911 Allrad

Allrad-Pickups:

1. Mitsubishi L200

2. Nissan Pickup

3. Ford Ranger
Zeke
#838
2006. január 30. 11:27
1987: Állandó összkerékhajtás


A négyfokozatú ACT-4 (ACT = Active Control of Torque = Aktív nyomatékelosztás) automatikus váltóval ellátott Subaru XT–nél a nyomatékelosztás különféleképp valósul meg: az első tengelynél mechanikusan, néhány egyenlő nagyságú fogaskerék közvetítésével, míg a hátsónál hidraulikusan, egy olajfürdőbe helyezett lamellás kuplunggal.
Zeke
#837
2006. január 30. 11:25
Zeke
#836
2006. január 30. 11:23
"STI gets a new center differential that employs an electronic, driver selectable lockup clutch and a torque-sensing mechanical limited slip device that can
react much more quickly than the electronically LSD."
Zeke
#835
2006. január 30. 11:22
csak a középső tengely , ezért használom laza talajon vagy esőben
Zeke
#834
2006. január 30. 11:21
impreza:
elől nyitott bolygóműves differenciálmű /ez nem zár/
középen és hátul önzáró
ChPh
#833
2006. január 30. 11:18
oks, türelemmel várom a dolgokat :)
M_Farkas
#832
2006. január 30. 11:17
Akkor az olyan, mintha mindig zárna a differenciálzár ott, ahol van differenciálmű, vagyis a tengelyek nem tudnak egymástól eltérő fordulattal forogni?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 1071 találat 54 oldalon