A hárombetűs élményautó: STi

Témakör: Tuning
aktuális téma
A hárombetűs élményautó: STi

Sok-sok hárombetűs van már , nehogy pont ez maradjon már ki! természetesen a témába beletartozik a WRX , a GT , sőt minden ami a Subaruhoz kötődik

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Zeke
#831
2006. január 30. 11:16
a legacy speciel osztja az első és a hátsó tengely közt a nyomatékot 89 óta /azóta van lega/

Bazs xXx
#830
2006. január 30. 11:16
Léptem, bye all!
Zeke
#828
2006. január 30. 11:13
Zeke
#827
2006. január 30. 11:13
olvastam quatro történelmet
tőlem napóleon leigázhatta volna ausztráliát is , én akkor is csak ezekkel foglalkoztam
ChPh
#826
2006. január 30. 11:13
ok, de németül nem tudok. Kíváncsi vagyok miben hibás a dolog.
Zeke
#824
2006. január 30. 11:12
Zeke
#823
2006. január 30. 11:11
a Justy az kapcsolható , adatoknál leírtam pontosan , de itt nincs középső difi
M_Farkas
#822
2006. január 30. 11:11
És a Justynak milyen rendszerű a meghajtása?
ChPh
#821
2006. január 30. 11:11
Hát nem tudom, miért pörögne össze vissza egy quattro kereke?
Olvass egy kis quattro történelmet :)

persze nem akarok vitázni és itt szerintem zárjuk is le a dolgokat, kinek ez, kinek az fexik. És megmondom elfogadnék egy STi-t is :)
Zeke
#820
2006. január 30. 11:11
Zeke
#818
2006. január 30. 11:11
a totalcart felejtsd el , önmagában jó a cikk , de bizonyos pontokon hibás - azon vagyok , hogy megtaláljam az AutoBild tesztet , az legalább egyértelmű
M_Farkas
#816
2006. január 30. 11:10
Ja, a 65 % talán az alapheyzet.
Zeke
#815
2006. január 30. 11:09
pontosan utánna fogok nézni , teljesen 100%-ra nem lehet állítani , és olyat sem lehet csinálni , hogy elől hajtson - mivel az rontja a menettulajdonságokat.

/kézifék esetén leold a hátsó hajtás - ilyenkor elsőkerékhajtásúnak számít/
VinsGTi
#814
2006. január 30. 11:09
Milyen össze vissza?
A enyém sem pörög pedig nem a legujabb!
ChPh
#813
2006. január 30. 11:08
Állítgatás, hát egen, ezzel szemben a Torsen diffi:

"Azért dimenzionálisan jobb a többinél, mert
a) nincs benne elektronika, hidraulika, hajfesték és Viagra, azaz gyanús, működési biztonságot veszélyeztető tényező;
b) nem fordulatszám-különbségre, hanem nyomatékkülönbségre lép működésbe, tehát "előre érzi a bajt"."
Zeke
#812
2006. január 30. 11:08
ez a 2,5ös kiváltsága , eddíg az USa , 2006-tól pedíg az EU STi-n is
/2006-tól 2,5-ös lett az EU STi is/
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 1071 találat 54 oldalon