A hárombetűs élményautó: STi

Témakör: Tuning
aktuális téma
A hárombetűs élményautó: STi

Sok-sok hárombetűs van már , nehogy pont ez maradjon már ki! természetesen a témába beletartozik a WRX , a GT , sőt minden ami a Subaruhoz kötődik

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Ry
#891
2006. január 30. 13:11
Ne haragudj! Még nem sikerült végigolvasni az összes hozzászólást, de a neved mellett Az a C.S. pont az azért van, hogy feljogosítva érezd magadat mindenféle fél információk birtokában nyilatkozni!? Kinyilatkoztatásokat tenni mindenféle valós alap nélkül!? Ne haragudj! Ez a hozzászólás több sebből vérzik!
Nem csak hogy az USA verzióban, de már a 99' Es STi ben is volt állítható központi difi! Tehát nem csak nekem van ilyen, hanem már sokkal régebben is volt.
A tudatlanság nem mentesít a felelősség alól, amit a szavaink súja jelent!

Nagyon sajnálom, hogy nem bírtam ki hozzászólás nélkül!
Zeke
#890
2006. január 30. 13:08
hogy tudod egy ilynere azt mondani , hogy randa?
ChPh
#889
2006. január 30. 12:59
subarukról mondtam általában :) Jah és szvsz :)
VinsGTi
#888
2006. január 30. 12:55
Zeke
#887
2006. január 30. 12:54
2,5XT
Zeke
#886
2006. január 30. 12:54
2,5XT
Zeke
#885
2006. január 30. 12:53
aki azt mondja , hogy randa annak mind azt mondom , hogy nem ért hozzá
ChPh
#884
2006. január 30. 12:51
Nah, nézegettem subarukat, tudom már miért nem nagyon foglalkoztam velük, randák, ami meg már jól néz ki, az baromi drága :D
Zeke
#883
2006. január 30. 12:42
Carrera4 , Turbo

de nem jó a súlyelosztás , jó játék az , de a hátsó keréken sok a súly , és bizony nem szégyen azt bevallani , hogy nem tudok én olyna jól vezetni , hogy megfogjam ha kitör egy porsche hátulja
Zeke
#881
2006. január 30. 12:37
igyexik az ember
egyébként a kuplungnak is és az összes hajtástípusnak is részletesen utánna jártam , mert ha valami megtetszett akkor az utolsó csavarig áttanúlmányoztam
komplett service manualok vannak a gépemen , színte minden Subaru típushoz
evepeace
#880
2006. január 30. 12:30
Zeke
#879
2006. január 30. 12:29
egyébként rajtolgatásról lévén szó , az STi-ben és tudtommal a Forester nagyobb változataiban és a Lega SpecB-ben is van a kuplunghoz egy késleltető , ami segít abban , hogy ne csak 5 rajtig tartson a tárcsa /de jó lenne ha lenne az enyémben is/
Zeke
#878
2006. január 30. 12:27
"Ha van egy kis víz az úton, a Foresterrel annyira gátlástalanul lerajtolhatunk a környéken mindenkit, hogy szinte kínos. Ha hó és jég is jut, akkor végképp senki sehol, kivéve pár turbós quattrót, mert az Audinál is érzik ezt a műfajt."
Zeke
#877
2006. január 30. 12:26
"A feltöltött boxer csak 3500-tól megy át brutálisba."

a 2005ös olyan , hogy 2000től is komolyat tol , de 3000től padlógáz esetén sakál. 7100nál tilt egyébként
evepeace
#876
2006. január 30. 12:24
evo 8 az jóó lehet
Zeke
#875
2006. január 30. 12:23
ezt a változatot egyébként még nem vezettem , csak a 2005-ös 2,5-öst
nem hiszem , hogy olyan sok különbség lenne benne , az is nagyon tetszett , ez is nagyon fog /külsőre inkább az előd/
Zeke
#874
2006. január 30. 12:22
teljess cikk

ez nagyon tetszik:

Egy Subaruban a hó mindig jó hír. Közepes rössel indulok, ráváltom a kettest és a kanyarban ott maradok a gázon. A Forester engedelmesen keresztbe áll és előtör 1000 megawattos vigyorom. Beköszönnek a boldogsághormonok, és velem is maradnak, míg van hó és kanyar.
Zeke
#873
2006. január 30. 12:20
pl nekem bejön az S , RS sorozat , de kell a turbó /ezzel már szelektáltunk/ , meg a boxerhang /ezzel meg mindent kiszelektáltunk /

van amiről le tudnék mondani , de inkább nem teszem és maradok megrögzött subarus
Daredevil
#872
2006. január 30. 12:18
Subaru Forever!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 1071 találat 54 oldalon