A hárombetűs élményautó: STi

Témakör: Tuning
aktuális téma
A hárombetűs élményautó: STi

Sok-sok hárombetűs van már , nehogy pont ez maradjon már ki! természetesen a témába beletartozik a WRX , a GT , sőt minden ami a Subaruhoz kötődik

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Ry
#930
2006. február 03. 12:25
No szóval nem volt mégsem egyszerű, elmentem, felemeltük, de igazán semmire nem jutottunk... minden kereket el lehetett egymástól tekerni! Legalábbis amelyiket megpróbáltuk... Ami érdekes volt az az, hogy beindított motornál könnyebb tekergélni a kerekeket, de persze állónál sem nehéz... (Ez állandó összkerekeseknél nem egyértelmű!) Szóval inkább azt állapítottam meg, hogy nincs benne elöl sperr... de gyorsan felhívtam 1st -t és megnyugtatott, hogy van az! De kell a halytás hozzá állítólag... (az elsőhöz csak akkor érezteti hatását) A hátsó az mechanikus, így az felismerhető volt a próba alkalmával! A következő az lesz, ha lesz hó, kipróbálom!
Ry
#929
2006. január 30. 20:34
ezt nagyon egyszerű kideríteni, mert csak fel kell emelni az autót, és meg kell próbálni eltekerni a kerekeket! a GT nél 3 kerék forgott mindíg!
Zeke
#928
2006. január 30. 18:59
Subaru Legacy 2.0 Turbo
Zeke
#927
2006. január 30. 17:23
Zeke
#926
2006. január 30. 14:21
a forgási irány szerinti belső oldali első kerék állt. lehet , hogy annál külön lett volna megoldva? a külső oldali kapart
Ry
#925
2006. január 30. 14:10
Hú már megint mennyi drága időt eltöltöttem, a munka meg vár!
Ry
#924
2006. január 30. 14:10
Biztos, hogy lehet vele egyhelyben forogni, mert a Roninéval is lehet, de nem áll szerintem az alső kerék olyankor sem...
Ry
#923
2006. január 30. 14:08
By turning the control dialforward and rearward, it is possible to change the differential -action limiting factor of the center differential. The center-differentialindicator lights in the combination meter give six levels of indication. The indicatorbla blal... Turn the dial forward to increase the differential-action limiting factor. If bla. the center differential will be almost completly locked... If... the rearmost position, the factor will be minimal and the 0indicator light will come on.
Szóval a hiányzó részeken azt írja, hogy ha felfelé tekered, a lámpa melyik fog világítani, ha lefelé...
Nem igazán támasztja alá egyik elképzelést sem, ami biztos, hogy teljesen nem lehet szétkapcsolni... mert erre utal az emelve vontatási tilalom is!
Zeke
#922
2006. január 30. 13:51
egyzser egy poros saras részen próbáld már ki
leszállsz a kuplungról és mind a 4 forog el vagy rá tudod állítani egy tengelyre?
Ry
#921
2006. január 30. 13:45
Érdekes au Autó Motorban megjelent cikk is! Hogy a DCCD miként működik... már egy csomószor megbeszéltük a fórumon, hogy nem úgy van! Akkor most mi az igazság? Nagyon határozottan írják ezt a nyomaték előre-hátra dolgot, csk tudnám, hogy a műszerfalon akkor miért van Lock, meg 0 felirat a két végálláson... kicsinek látom a valószínűségét, hogy az egyik 50-50 a másik 63-47 % os elosztást jelölne! Lehet, el kéne olvasni a User Manuals-t Mondjuk a Lock 50-50 ok... Végül is nem tartana sokból felemelni és 0 állásban megpróbálni eltekerni valamelyik kereket...
Zeke
#920
2006. január 30. 13:44
passz , nem én küldtem.
de szerintem nem javítanak már bele
ChPh
#919
2006. január 30. 13:42
Okizsoki.
Különben nem kaptatok választ a leveletekre?
Zeke
#918
2006. január 30. 13:40
viszkó? mert még azt láttam , de az csak forgáskülönbségre zár
Zeke
#917
2006. január 30. 13:39
naivitás? az. de nem hazudnak ők sem , az túlzás lenne , egyszerűen egy olyan márkáról hírdettek ki dolgokat amiről csak hallottak eddíg. nem teszteltek ők 2000 előtti Imprezát! lehet , hogy kipróbáltak , de az nem teszt ugyebár... ott nem kell utánnajárni dolgoknak
ChPh
#916
2006. január 30. 13:39
Ry
#915
2006. január 30. 13:38
Akkor kikötötte, mint a driftes videón... olvasdgasd még... van elöl önzáró difi, még a márkája is oda szokott lenni írva... Nem épp a legkomolyabb, de van! Sőt azt hiszem bizonyos Spec C autókban még komoly is van!
Zeke
#914
2006. január 30. 13:37
lehet találok majd képet Ronin dccd tekerentyűjéről
Ry
#913
2006. január 30. 13:36
Hát igen ismét a kiinduló hozzászólásom a felelősség...
ChPh
#912
2006. január 30. 13:35
Miért állnék bárki felett? nem vagyok én istenség. no.
De mivel annyira nem érdekelt a dolog nem jártam jobban utána (miért hazudna egy szakújság? lehet naivitás is részemről).
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 1071 találat 54 oldalon