No szóval nem volt mégsem egyszerű, elmentem, felemeltük, de igazán semmire nem jutottunk... minden kereket el lehetett egymástól tekerni! Legalábbis amelyiket megpróbáltuk... Ami érdekes volt az az, hogy beindított motornál könnyebb tekergélni a kerekeket, de persze állónál sem nehéz... (Ez állandó összkerekeseknél nem egyértelmű!) Szóval inkább azt állapítottam meg, hogy nincs benne elöl sperr... de gyorsan felhívtam 1st -t és megnyugtatott, hogy van az! De kell a halytás hozzá állítólag... (az elsőhöz csak akkor érezteti hatását) A hátsó az mechanikus, így az felismerhető volt a próba alkalmával! A következő az lesz, ha lesz hó, kipróbálom!
By turning the control dialforward and rearward, it is possible to change the differential -action limiting factor of the center differential. The center-differentialindicator lights in the combination meter give six levels of indication. The indicatorbla blal... Turn the dial forward to increase the differential-action limiting factor. If bla. the center differential will be almost completly locked... If... the rearmost position, the factor will be minimal and the 0indicator light will come on. Szóval a hiányzó részeken azt írja, hogy ha felfelé tekered, a lámpa melyik fog világítani, ha lefelé... Nem igazán támasztja alá egyik elképzelést sem, ami biztos, hogy teljesen nem lehet szétkapcsolni... mert erre utal az emelve vontatási tilalom is!
Érdekes au Autó Motorban megjelent cikk is! Hogy a DCCD miként működik... már egy csomószor megbeszéltük a fórumon, hogy nem úgy van! Akkor most mi az igazság? Nagyon határozottan írják ezt a nyomaték előre-hátra dolgot, csk tudnám, hogy a műszerfalon akkor miért van Lock, meg 0 felirat a két végálláson... kicsinek látom a valószínűségét, hogy az egyik 50-50 a másik 63-47 % os elosztást jelölne! Lehet, el kéne olvasni a User Manuals-t Mondjuk a Lock 50-50 ok... Végül is nem tartana sokból felemelni és 0 állásban megpróbálni eltekerni valamelyik kereket...
naivitás? az. de nem hazudnak ők sem , az túlzás lenne , egyszerűen egy olyan márkáról hírdettek ki dolgokat amiről csak hallottak eddíg. nem teszteltek ők 2000 előtti Imprezát! lehet , hogy kipróbáltak , de az nem teszt ugyebár... ott nem kell utánnajárni dolgoknak
Akkor kikötötte, mint a driftes videón... olvasdgasd még... van elöl önzáró difi, még a márkája is oda szokott lenni írva... Nem épp a legkomolyabb, de van! Sőt azt hiszem bizonyos Spec C autókban még komoly is van!
Miért állnék bárki felett? nem vagyok én istenség. no. De mivel annyira nem érdekelt a dolog nem jártam jobban utána (miért hazudna egy szakújság? lehet naivitás is részemről).