Seat Toledo 1,9 TDI

RÁki
RÁki autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2003
Karosszéria színe
mágia fekete metál
Utastér színe
fekete
Üzemanyag
Dízel
Teljesítmény
0-100 Km/h
7 mp alatt
1/4 mérföld
4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
Max. sebesség
250 felett
Teljesítmény
Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
Tömeg
Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
Nyomaték
Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
Motor
módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
Hajtás
Elsőkerék hajtás
Elektronika
Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
Légszűrő
papír
Kipufogó
módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
Felni
Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Alkalmazott márkák
Pirelli
Futómű
Rugók
Elől: -40mm
Hátul: -40mm
Gátlók
Kayaba Ultra (eredeti japán)
Fékek
Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
Karosszéria
Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
Fénytechnika
Xenon a rövid és a hosszú is.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

SG3
#11
2004. október 04. 10:03
Azért zsíroztam egyet merthát csak tesó valamilyen szinten.
0
SG3
#10
2004. október 04. 09:55
Nyugodtam nézz hülyének, de akkor sem tudok rájönni, hogy hogy a bánatba kerülhet be egy 4hengeres motorba 5hengeres motor vezérműtengelye. A kettőnek köze nincs egymáshoz.
0
jakuzaaa
#9
2004. október 04. 09:01
Nagy adag ZSíííR a márkatesónak !!!
0
autotuning
#8
2004. október 04. 08:46
ZSÍR!
0
RÁki
#7
2004. október 04. 07:28
A kipufogógázt környezetvédelmi okokból gyárilag visszavezetik az égéstérbe. Így gyakorlatilag az elégett égéstermékeknek csökkennne a koncentrációja a kipufogógázban. Viszont ez a gáz meleg és oxigén szegény, széndioxid, szénmonoxid dús ezért rontja az égés hatásfokát. Ha ezt kiiktatod az azt jelenti, hogy a kipufogógáz nem kerül vissza az égéstérbe, hanem a egyenesen irány a kipufogócső. A turbót attól, hidd el, hogy meghajtja, mert semmi köze nincs hozzá.
0
Suncee
#6
2004. október 04. 01:12
Ahoj...
Én nem vagyok szakértő, de ha ki van iktatva a kipufogó gáz visszavezetés akkor hogy műxik a turbó???
0
Holy
#5
2004. október 04. 00:33
en nem :)
zsirozok :)
0
thomack
#4
2004. október 04. 00:29
Mindenki alszik?
0
thomack
#3
2004. október 04. 00:18
Szeretem a Seatokat, de kevésnek tűnik az adat....azért 10P először
0
Szólj hozzá Te is!
46 47 48 49 50 51
SG3
#11
2004. október 04. 10:03
Azért zsíroztam egyet merthát csak tesó valamilyen szinten.
SG3
#10
2004. október 04. 09:55
Nyugodtam nézz hülyének, de akkor sem tudok rájönni, hogy hogy a bánatba kerülhet be egy 4hengeres motorba 5hengeres motor vezérműtengelye. A kettőnek köze nincs egymáshoz.
jakuzaaa
#9
2004. október 04. 09:01
Nagy adag ZSíííR a márkatesónak !!!
autotuning
#8
2004. október 04. 08:46
ZSÍR!
RÁki
#7
2004. október 04. 07:28
A kipufogógázt környezetvédelmi okokból gyárilag visszavezetik az égéstérbe. Így gyakorlatilag az elégett égéstermékeknek csökkennne a koncentrációja a kipufogógázban. Viszont ez a gáz meleg és oxigén szegény, széndioxid, szénmonoxid dús ezért rontja az égés hatásfokát. Ha ezt kiiktatod az azt jelenti, hogy a kipufogógáz nem kerül vissza az égéstérbe, hanem a egyenesen irány a kipufogócső. A turbót attól, hidd el, hogy meghajtja, mert semmi köze nincs hozzá.
Suncee
#6
2004. október 04. 01:12
Ahoj...
Én nem vagyok szakértő, de ha ki van iktatva a kipufogó gáz visszavezetés akkor hogy műxik a turbó???
Holy
#5
2004. október 04. 00:33
en nem :)
zsirozok :)
thomack
#4
2004. október 04. 00:29
Mindenki alszik?
thomack
#3
2004. október 04. 00:18
Szeretem a Seatokat, de kevésnek tűnik az adat....azért 10P először
thomack
#2
2004. október 04. 00:17
Ha már a mai csikenről lemaradtam, akkor először első vagyok egy gépnél!
thomack
#1
2004. október 04. 00:16
1
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
46 47 48 49 50 51
Összesen 1011 találat 51 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.