Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2003
- Karosszéria színe
- mágia fekete metál
- Utastér színe
- fekete
- Üzemanyag
- Dízel
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 7 mp alatt
- 1/4 mérföld
- 4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
- Max. sebesség
- 250 felett
- Teljesítmény
- Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
- Tömeg
- Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
- Nyomaték
- Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
- Motor
- módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
- Hajtás
- Elsőkerék hajtás
- Elektronika
- Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
- Légszűrő
- papír
- Kipufogó
- módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
- Felni
- Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Futómű
- Rugók
- Elől: -40mm
Hátul: -40mm
- Gátlók
- Kayaba Ultra (eredeti japán)
- Fékek
- Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
- Karosszéria
- Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
- Fénytechnika
- Xenon a rövid és a hosszú is.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Dénes
#108
2004. november 16. 07:49
Ha a Vitya-val ment fej-fej mellett, akkor hol van ő az S4-től?????? ( Nem Vityát nézem le, csak nehogy félreértés legyen belőle!!!). Meleg levegőt szívott... persze, kifogást mindig tud a gyerek találni. Szánalmas!!!
0
Szeva!hat en egyszer mentem Atival kb 3 hete akkor egymas mellett menunk vegig szerintem par centivel nyert.de vegig fej fej mellett mentunk.erre mondta Ati,hogy akkor meg meleg levegot szivott a szuro vagy ilyesmi.ugy volt,hogy ma megyunk egyet,de szar ido van es nem megyek ki.szerdan talan:)
amugy elvileg ma megmerik Ati autojat kint muszerrel:)
amugy elvileg ma megmerik Ati autojat kint muszerrel:)
0
Dénes
#104
2004. november 15. 13:48
Van egy hasonlóan jó arc most. Az új user autók között van, úgy a 20-ik lehet. Egy VW Polo 1.6 ami egy légszűrőtól + a sportgyertyáktól 15(!!!!) lóerőt kapott!!! Ja, és 200-at megy.... Keresd meg, jó móka lesz!
0
Dénes
#103
2004. november 15. 13:30
Szeva! Olvasd el, hogy most mit írtam, ugyanis találtam valami érdekeset a "gyorsulas.hu-n"...
0
Dénes
#108
2004. november 16. 07:49
Ha a Vitya-val ment fej-fej mellett, akkor hol van ő az S4-től?????? ( Nem Vityát nézem le, csak nehogy félreértés legyen belőle!!!). Meleg levegőt szívott... persze, kifogást mindig tud a gyerek találni. Szánalmas!!!
tSUM4 éN MÁR NEM AKAROK VESZEKEDNI, DE KÜLJÉL MÁR EGY OLYAN CÍMET TELEFONSZÁMMAL AHOL LETUDJÁK MÉRNI RENDESEN LÉGYSZI! mERT NEKEM MÁR ELEGEM VAN EBBŐL A HÜLYESÉGBŐL! NEKEM ENNYIT MÉRTEK! NEM AZ ÉN HIBÁM! VALÓSZÍNŰLEG SZAR VOLT A GÉP! NEM VÁGOM!!! íRJ
Szeva!hat en egyszer mentem Atival kb 3 hete akkor egymas mellett menunk vegig szerintem par centivel nyert.de vegig fej fej mellett mentunk.erre mondta Ati,hogy akkor meg meleg levegot szivott a szuro vagy ilyesmi.ugy volt,hogy ma megyunk egyet,de szar ido van es nem megyek ki.szerdan talan:)
amugy elvileg ma megmerik Ati autojat kint muszerrel:)
amugy elvileg ma megmerik Ati autojat kint muszerrel:)
szeva!nem igazan.mindig csak a motortuning:) de irj a forumara es valaszol.www.dcstuning.hu
errol mit gondolsz? : www.spirex.hu ??
errol mit gondolsz? : www.spirex.hu ??
Dénes
#104
2004. november 15. 13:48
Van egy hasonlóan jó arc most. Az új user autók között van, úgy a 20-ik lehet. Egy VW Polo 1.6 ami egy légszűrőtól + a sportgyertyáktól 15(!!!!) lóerőt kapott!!! Ja, és 200-at megy.... Keresd meg, jó móka lesz!
Dénes
#103
2004. november 15. 13:30
Szeva! Olvasd el, hogy most mit írtam, ugyanis találtam valami érdekeset a "gyorsulas.hu-n"...
TDi Tomy
#102
2004. november 13. 20:34
Hello!
A szelepeket hidrotőkék mozgatják,és ha azok kicsit megkoptak nem tudják lelégteleníteni maguka és kattogó hangja van az autónak.
A szelepeket hidrotőkék mozgatják,és ha azok kicsit megkoptak nem tudják lelégteleníteni maguka és kattogó hangja van az autónak.
Paraszt a gép. Küldöm a 10-est. kb 2 hét mulva kész van az enyém is. Szerintem a tiednél erősebb lesz a gép,de majd meglátjuk. Le is lesz méretve.
Jöttem, láttam, csodálkoztam, zsíroztam és mentem!
De azért mielött megyek, gyorsan halkan megjegyzem, hogy jól jönne a helpike arénában!
Itt tudsz segíteni!
nagyon köszke
byez!
De azért mielött megyek, gyorsan halkan megjegyzem, hogy jól jönne a helpike arénában!
Itt tudsz segíteni!
nagyon köszke
byez!
Olvastam a rugalmassági adatokat.És meggyőzőekValszeg nem az én autóm neked az ellenfél.Szóval kár is lenne hasonlítgatni.Bár ha jövőre elkészül az enyém,akkor egyszer összemérhetjünkÜdv:LacUS
Szeva!
kb olyan 120E környékét mondtak rá! És azért kell számolni úgy 2-3 hétre, míg fentvan. Bár azt nemtom, hogy mire beleugrassz, mennyi lesz.mindíg a munkájuktól függ.
És ha már itt vagyok, bekenem a bratyóautót!
zsííírral
kb olyan 120E környékét mondtak rá! És azért kell számolni úgy 2-3 hétre, míg fentvan. Bár azt nemtom, hogy mire beleugrassz, mennyi lesz.mindíg a munkájuktól függ.
És ha már itt vagyok, bekenem a bratyóautót!
zsííírral
TDi Tomy
#96
2004. november 09. 13:16
Hali!
Most először a hidrotőkéket rendeltem meg,aztán majd karácsonyra meglepem magam egy turbóval meg a 4porlasztóval
Most először a hidrotőkéket rendeltem meg,aztán majd karácsonyra meglepem magam egy turbóval meg a 4porlasztóval
Nem a slickre írtam az egy másodperces javulást, hanem ha kapna még adagolót, nagyobb turbót, intercoolert akkor javulna kb 1 mpt.
szeva! hat kb 300-350forint korul lenne.DCS tuning meg mindig.Csabanak van ismerose aki tud citroenhez gyari tuning cuccokat.tud 'A' csoportos vezermutengelyt is,de az uccara kicsit durva lenne:)) allitolag 140-150 paripa lenne a kis auto:) remelem osszejon.210 lo nalad? birni fogja a moci?slick gumit en is megprobalnam 14es kerekekkel.
Ciao!
Olvastam Vitya(öcsém) oldalán miket tervezgetsz.Szerintem,ha 1s nem is hozna a Slick,de biztos hogy jóval jobb lehetne az időd.Amúgy tök kíváncsi vagyok mit megy géped.Ja és ha múltkori hangvételt ellenségesnek vetted volna,nem annak szántam.Szóval peace,így utólag is.
Vitya a DCS-nél szeretné a kocsit csinálni, és citroen motorsport N group computer lesz benne.És mindennel együtt elvileg 350e körül lesz.
Olvastam Vitya(öcsém) oldalán miket tervezgetsz.Szerintem,ha 1s nem is hozna a Slick,de biztos hogy jóval jobb lehetne az időd.Amúgy tök kíváncsi vagyok mit megy géped.Ja és ha múltkori hangvételt ellenségesnek vetted volna,nem annak szántam.Szóval peace,így utólag is.
Vitya a DCS-nél szeretné a kocsit csinálni, és citroen motorsport N group computer lesz benne.És mindennel együtt elvileg 350e körül lesz.
szeva ! tamadnak a peugeot fiverek?:)) Atinak telleg jol megy a verdaja,veri az 1.8turbos tuningolt leont.nemtom minvolt a vita nem is szolok bele.
amugy kepzeld ugynezki megvan mi lesz a tuningnal.kipuff rencer,hengerfejmodositas,es egy n csoportos gyari citroen computer.remelem osszejon minden.na szeva!hagyok itt egy tizest!:)
amugy kepzeld ugynezki megvan mi lesz a tuningnal.kipuff rencer,hengerfejmodositas,es egy n csoportos gyari citroen computer.remelem osszejon minden.na szeva!hagyok itt egy tizest!:)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!