Seat Toledo 1,9 TDI

RÁki
RÁki autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2003
Karosszéria színe
mágia fekete metál
Utastér színe
fekete
Üzemanyag
Dízel
Teljesítmény
0-100 Km/h
7 mp alatt
1/4 mérföld
4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
Max. sebesség
250 felett
Teljesítmény
Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
Tömeg
Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
Nyomaték
Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
Motor
módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
Hajtás
Elsőkerék hajtás
Elektronika
Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
Légszűrő
papír
Kipufogó
módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
Felni
Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Alkalmazott márkák
Pirelli
Futómű
Rugók
Elől: -40mm
Hátul: -40mm
Gátlók
Kayaba Ultra (eredeti japán)
Fékek
Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
Karosszéria
Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
Fénytechnika
Xenon a rövid és a hosszú is.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Vitya
#51
2004. október 04. 21:27
az az igazsag,hogy aki evileg tuningolni fogja az autot,annal nem lesz chip.a tuning igy nezne ki:50es kipuff rendszer a leomlotol.Hengerfej bővítés, polírozás, vezérműtengely fokolás,szoval ilyen hengerfej tuning.es a mester azt mondta,hogy ez igy jobb mint a chip.
en is ugy gondoltam,hogy ezek utan a mosoditastok utan irnak ra egy egyedi programot,dehat ugy latszik nem.
te mit gondolsz errol?
0
RÁki
#50
2004. október 04. 20:07
A lovakért áldozni kell. Adok egy tanácsot. Akármit csinálsz az autódon a chipet hagyd a legvégére. Szerintem a legtöbbet az dobná rajta ha két kúposabb vezérműtengely kerülne bele.
0
Vitya
#49
2004. október 04. 19:12
amugy mier csak most raktad fel a verdat??
0
Vitya
#48
2004. október 04. 19:11
aham,hat nem keves penz.en tuningom is kb ennyibe lesz,ha lesz persze.kipuff egy 100as hengerfej 150.plussz egyeb koltsegek.hengefejen vacilalok meg:))))
0
RÁki
#47
2004. október 04. 18:44
Akkor ebben egyetértünk! Még azzal lehetne segíteni a végsebességén ha nagyobb átmérőjű kerekeket raknék rá, de nem fogok.
0
RÁki
#46
2004. október 04. 18:38
Ha a régi chipet nem számolom, akkor a mechanikai tuning 230000 Ft, az új becsippelt komputer 70000 Ft plusz otthagytam a régit, és vettem hozzá új légtömegmérőt 60000 Ft-ért mert a régi már nem volt tökéletes és volt vele egy hupli a nyomatékgörbén.
0
Joe 156
#45
2004. október 04. 18:27
Ja és ment a zsír!
0
Joe 156
#44
2004. október 04. 18:26
Üdv .
Elösször is grat az autóhoz! Diesel POWER rulez!
Én ahogy végigolvastam az adatokat 100%-ig el tudom fogadni őket. Sokan írták hogy a 205 km/h-s végsebesség kevés. Hát ha úgy veszem hogy itt 80 LE-s Suzukik jobban mennek, akkor tényleg annak tűnik. De ha jobban a dolgok mögé nézünk és elfeledjük az iróniát, akkor belátható, hogy eredeti váltóval ez az autó akkor sem menne többet ha 300 LE-s lenne. Egyszerűen ezzel az áttétellel és max. fordulatszámmal ennyi és nem több. az más kérdés, hogy a 180 LE-vel is bőven elbírna még egy 6. fokozatot. De így is gondolom 205-ig mindenféle gondolkodás nélkül dinamikusan gyorsúl, nem kell neki két reptér hosszúságú üres egyenes pályaszakasz, hogy elérje a végsebességét.
Szal grat még1X sajnálom hogy nem játszik az aréna nálad.
Üdv.
0
Vitya
#43
2004. október 04. 18:22
na igen.en is vmi ilyesmit olvastam,hogy 10.5 korul van 100on gyarilag.azt megkerdezhetem,hogy mennyi penzbe kerult,amig elerte az auto ezt az allapotot(mocituning)?
hat igen elviekben nalam 10 loero -egy 1 masodpercet jelentene:) de sajna ez nem igy van.talan ev vegen/jovo ev elejen nekem is lesz vmi kis tuning.aztan majd egyszer ossze is merhetjuk a gepeinket:)) üdv
0
Szólj hozzá Te is!
44 45 46 47 48 49 50 51
Vitya
#51
2004. október 04. 21:27
az az igazsag,hogy aki evileg tuningolni fogja az autot,annal nem lesz chip.a tuning igy nezne ki:50es kipuff rendszer a leomlotol.Hengerfej bővítés, polírozás, vezérműtengely fokolás,szoval ilyen hengerfej tuning.es a mester azt mondta,hogy ez igy jobb mint a chip.
en is ugy gondoltam,hogy ezek utan a mosoditastok utan irnak ra egy egyedi programot,dehat ugy latszik nem.
te mit gondolsz errol?
RÁki
#50
2004. október 04. 20:07
A lovakért áldozni kell. Adok egy tanácsot. Akármit csinálsz az autódon a chipet hagyd a legvégére. Szerintem a legtöbbet az dobná rajta ha két kúposabb vezérműtengely kerülne bele.
Vitya
#49
2004. október 04. 19:12
amugy mier csak most raktad fel a verdat??
Vitya
#48
2004. október 04. 19:11
aham,hat nem keves penz.en tuningom is kb ennyibe lesz,ha lesz persze.kipuff egy 100as hengerfej 150.plussz egyeb koltsegek.hengefejen vacilalok meg:))))
RÁki
#47
2004. október 04. 18:44
Akkor ebben egyetértünk! Még azzal lehetne segíteni a végsebességén ha nagyobb átmérőjű kerekeket raknék rá, de nem fogok.
RÁki
#46
2004. október 04. 18:38
Ha a régi chipet nem számolom, akkor a mechanikai tuning 230000 Ft, az új becsippelt komputer 70000 Ft plusz otthagytam a régit, és vettem hozzá új légtömegmérőt 60000 Ft-ért mert a régi már nem volt tökéletes és volt vele egy hupli a nyomatékgörbén.
Joe 156
#45
2004. október 04. 18:27
Ja és ment a zsír!
Joe 156
#44
2004. október 04. 18:26
Üdv .
Elösször is grat az autóhoz! Diesel POWER rulez!
Én ahogy végigolvastam az adatokat 100%-ig el tudom fogadni őket. Sokan írták hogy a 205 km/h-s végsebesség kevés. Hát ha úgy veszem hogy itt 80 LE-s Suzukik jobban mennek, akkor tényleg annak tűnik. De ha jobban a dolgok mögé nézünk és elfeledjük az iróniát, akkor belátható, hogy eredeti váltóval ez az autó akkor sem menne többet ha 300 LE-s lenne. Egyszerűen ezzel az áttétellel és max. fordulatszámmal ennyi és nem több. az más kérdés, hogy a 180 LE-vel is bőven elbírna még egy 6. fokozatot. De így is gondolom 205-ig mindenféle gondolkodás nélkül dinamikusan gyorsúl, nem kell neki két reptér hosszúságú üres egyenes pályaszakasz, hogy elérje a végsebességét.
Szal grat még1X sajnálom hogy nem játszik az aréna nálad.
Üdv.
Vitya
#43
2004. október 04. 18:22
na igen.en is vmi ilyesmit olvastam,hogy 10.5 korul van 100on gyarilag.azt megkerdezhetem,hogy mennyi penzbe kerult,amig elerte az auto ezt az allapotot(mocituning)?
hat igen elviekben nalam 10 loero -egy 1 masodpercet jelentene:) de sajna ez nem igy van.talan ev vegen/jovo ev elejen nekem is lesz vmi kis tuning.aztan majd egyszer ossze is merhetjuk a gepeinket:)) üdv
RÁki
#42
2004. október 04. 18:11
Nézd meg a 21 es hozzászólást!
Dominic M.
#41
2004. október 04. 18:08
Igen szép kis erő van ebben a jószágban de nincs kép esetleg a motorról?
10p
RÁki
#40
2004. október 04. 18:04
Örülök, hogy Neked tetszik. Úgy fogok tenni ahogy Te a múltkor: nem bizonygatom senkinek, hogy mit tud. Vagy elhiszik, vagy nem, az autóm ettől még nem lesz se jobb se rosszabb. Amikor a múltkor azt írtam Neked, hogy 8 mp körül már nagyon nehezen jönnek a tizedek, az nem légbőlkapott volt, hanem tapasztalatból tudom, hogy így van. Amikor megvettem 110Le volt (gyári adat szerint gyorsult 11,3-at, de a valóság ennél már akkor is egy bő másodpercel jobb volt, mivel a gyári adat megadásakor figyeltek arra, hogy véletlenül se legyen jobb a Passatnál) és egy chip egyből csinált belőle 136-ot, a gyorsulása pedig ettől lett olyan 8,5 mp. Tehát javult a 26 plusz lóerőtől kb 1,5-2 mp-et. Most tavasszal ráköltöttem egy csomó pénzt és a plusz 45 ló már alig jelentett egy másodpercnyi javulást. Most a nagy különbség az előző állapothoz képest országúton jön elő.
n12turbo
#39
2004. október 04. 17:34
mé neked mindegy hogy 180 van vagy 200 ?
RÁki
#38
2004. október 04. 17:31
A hétvégén megyek haza, megkeresem a görbét és felrakom.
-Andrew-
#37
2004. október 04. 17:27
Ha mér ilyen pontos akarsz lenni, akkor kimérhetnéd azt az 1 km-et is. mert az sem mindig 1 km.
-Andrew-
#36
2004. október 04. 17:21
Egyébként hol mérték neked a teljesitményt?
n12turbo
#35
2004. október 04. 17:09
ja közbe nyomtam egy tizest a gépedre is....
n12turbo
#34
2004. október 04. 17:08
na had szóljak közbe én is

sokan írogatják hogy a végsebesség így meg úgy.
Az egyetlen gond hogy az amit sebességmérő mutat és a valóság nem megyegyező., Írta is hogy "140-et mutatott amikor az enyémnek 130-on állt az órája és párhuzamosan haladtunk", ami oké mert minden autónak csal az órája. Egyik többet mássik kicsit kevesebbet, de nagyon ritka hogy valós értéket mutat.
Ha valaki ki akarja számolni hogy mennyit csal az órája és nincs GPS az álljon rá 100 as tempóra és két kilómétertábla között mérje meg az eltelt időt egy stopperrel. kapsz egy X értéket.
3600/X = megkapod mennyit csal az óra gépedbe. Az enyém 91 el megy mikor 100 at mutat. mondjuk az enyémen kisseb a gumiméret átmérője a gyárinál.
Szóval mikor kétszázat mutat az autó kb. 182 vel hasítok. Na ezekután írkáljatok be sebességadatokat és azokat hasonlítsátok össze.
Vitya
#33
2004. október 04. 17:05
gaz amikor megkerdojelezik az adatokat mi?:))
RÁki
#32
2004. október 04. 16:57
Nézzél meg más tuning dieselnek pl. az az -Andrew- autójának a nyomatékát, és nézd meg, hogy mi van ezzel az autóval csinálvam, aztán majd fogod tudni, hogy miért 400 Nm.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
44 45 46 47 48 49 50 51
Összesen 1011 találat 51 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.