Seat Toledo 1,9 TDI

RÁki
RÁki autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2003
Karosszéria színe
mágia fekete metál
Utastér színe
fekete
Üzemanyag
Dízel
Teljesítmény
0-100 Km/h
7 mp alatt
1/4 mérföld
4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
Max. sebesség
250 felett
Teljesítmény
Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
Tömeg
Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
Nyomaték
Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
Motor
módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
Hajtás
Elsőkerék hajtás
Elektronika
Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
Légszűrő
papír
Kipufogó
módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
Felni
Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Alkalmazott márkák
Pirelli
Futómű
Rugók
Elől: -40mm
Hátul: -40mm
Gátlók
Kayaba Ultra (eredeti japán)
Fékek
Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
Karosszéria
Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
Fénytechnika
Xenon a rövid és a hosszú is.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Holy
#31
2004. október 04. 16:44
a nyomatek kicsit nekem is sok
azt tudom, hogy az 1.9 od tdi-knek 330 Nm a nyomateka, de ez 400?
0
RÁki
#30
2004. október 04. 16:21
Ja és ami a végsebességet illeti. A két autó közötti eltérés biztos, hogy a kilóméterórák pontatlanságából adódik. Csak az a kérdés, hogy a Tied mutat többet, vagy az enyém kevessebet, netán csal mind a kettő. Én ültem olyan felhúzott 200 Le feletti Ibizában aminek csak 195 km/h volt a vége.
0
RÁki
#29
2004. október 04. 15:56
Füstöl, de ez a tuning dieselek szomorú velejárója. A lóerőcsúcs az a vezérműtengely és a kipufogó miatt van fentebb mint ahogy azt várni lehetne, mivel mind a kettő tolja jobbra a görbét elég rendesen.
0
-Andrew-
#28
2004. október 04. 15:33
Az 4500-ös LE csúcs butaság. Akkor megint nincs jól megírva a csipcsiriped. nagyon kint van. 4000-nél nem nagyon szabadna többnek lenni. 4200-nél vannak az egyel nagyobb turbójú autók. Szal a helyedben visszamennék, hogy igazítsanak, mert ez így nem ok.

Féreértés ne essék. nem kötöszködöm.
0
-Andrew-
#27
2004. október 04. 15:24
És nemtod a turbó típusát?
Egyébként gyorsulási autó vagy sem, akkor is naon messze van egymástól a nyomaték és a LE csúcs. Láttam már egy-két görbét, de ez felettébb érdekes.
Egyébként meg azért tiltahtott, mert nem volt rendesen megírva a chip. nekem is volt ilyenem, de meg tudták írni. igaz, hogy csak a 3. chipes, de akkoris.
A stopperes mérést meg haygd sztem. mert azzal nagyon rossul lehet mérni. +/- 5 század. Ami azért nagyon sok.
És sajna tudom milyen 400-as nyomatékkal szar gumikkal indulni.
meg a másik, hogy neked is olyan, hogy 4500ig lazán húz, akkor eleve többet kell mennie 205-nél, mert 5.-be 4500 már min 210. nekem 500 után egy picivel megy 230-at. És kevesebb le. ezért nem értem végét a tiednek.
mennyire füstizik a Tied? nehogy azt mond, hogy egyátalán nem füstöl.
0
RÁki
#26
2004. október 04. 15:21
Ja a nyomatékhoz tartozó fordulatszámot elírtam, de javítom. 1-est ütöttem 4-es helyett. Nálad a pont! Figyelmes vagy!
0
Player
#25
2004. október 04. 15:20
Kemény gép!
10P!
0
Deck
#24
2004. október 04. 15:18
Zsír
0
RÁki
#23
2004. október 04. 14:46
Az autó nem gyorsulási versenyre lett építve hanem utcára, ezért nem az A6 2,5 TDI 180-asnak van rajta a turbója (mert az csak 2500 körül indulna el), hanem van a VW Golfból, Seat leon-ból illetve Toledóból olyan, hogy 1,9 PD TDI 150 Le (csak ebből elég kevés fut magyarországon) és ennek kapta meg a turbóját. Így 1500-as fordulat alatt beteg, 1500-nél elindul, 2000 felett már durva és megy szépen végig 5000-ig, de 4500 fölé nem érdemes forgatni. A komputert azért kellet kicserélni, mert a gyári seat bosch elektronikába volt egy olyan védelmi mechanizmus amit nem tudtak belőle kiirtani. Ez azt csinálta, hogy hirtelen padlógáznál, hirtelen megemelkedett a turbónyomás ez átlépett egy bizonyos szintet, amit a komputer érzékelt és elvette tőle az anyagot. Ilyenkor az autó nem ment nem reagált a gázra, tehát szar volt. A gyorsulást stopperrel van mérve. Ezekkel a gumikkal nem lehet jobbat csinálni, mert 1500 felett nagyon elforgatja alatta pedig nincs ereje. Slickkel biztos, hogy sokat javulna még.
0
Szólj hozzá Te is!
45 46 47 48 49 50 51
Holy
#31
2004. október 04. 16:44
a nyomatek kicsit nekem is sok
azt tudom, hogy az 1.9 od tdi-knek 330 Nm a nyomateka, de ez 400?
RÁki
#30
2004. október 04. 16:21
Ja és ami a végsebességet illeti. A két autó közötti eltérés biztos, hogy a kilóméterórák pontatlanságából adódik. Csak az a kérdés, hogy a Tied mutat többet, vagy az enyém kevessebet, netán csal mind a kettő. Én ültem olyan felhúzott 200 Le feletti Ibizában aminek csak 195 km/h volt a vége.
RÁki
#29
2004. október 04. 15:56
Füstöl, de ez a tuning dieselek szomorú velejárója. A lóerőcsúcs az a vezérműtengely és a kipufogó miatt van fentebb mint ahogy azt várni lehetne, mivel mind a kettő tolja jobbra a görbét elég rendesen.
-Andrew-
#28
2004. október 04. 15:33
Az 4500-ös LE csúcs butaság. Akkor megint nincs jól megírva a csipcsiriped. nagyon kint van. 4000-nél nem nagyon szabadna többnek lenni. 4200-nél vannak az egyel nagyobb turbójú autók. Szal a helyedben visszamennék, hogy igazítsanak, mert ez így nem ok.

Féreértés ne essék. nem kötöszködöm.
-Andrew-
#27
2004. október 04. 15:24
És nemtod a turbó típusát?
Egyébként gyorsulási autó vagy sem, akkor is naon messze van egymástól a nyomaték és a LE csúcs. Láttam már egy-két görbét, de ez felettébb érdekes.
Egyébként meg azért tiltahtott, mert nem volt rendesen megírva a chip. nekem is volt ilyenem, de meg tudták írni. igaz, hogy csak a 3. chipes, de akkoris.
A stopperes mérést meg haygd sztem. mert azzal nagyon rossul lehet mérni. +/- 5 század. Ami azért nagyon sok.
És sajna tudom milyen 400-as nyomatékkal szar gumikkal indulni.
meg a másik, hogy neked is olyan, hogy 4500ig lazán húz, akkor eleve többet kell mennie 205-nél, mert 5.-be 4500 már min 210. nekem 500 után egy picivel megy 230-at. És kevesebb le. ezért nem értem végét a tiednek.
mennyire füstizik a Tied? nehogy azt mond, hogy egyátalán nem füstöl.
RÁki
#26
2004. október 04. 15:21
Ja a nyomatékhoz tartozó fordulatszámot elírtam, de javítom. 1-est ütöttem 4-es helyett. Nálad a pont! Figyelmes vagy!
Player
#25
2004. október 04. 15:20
Kemény gép!
10P!
Deck
#24
2004. október 04. 15:18
Zsír
RÁki
#23
2004. október 04. 14:46
Az autó nem gyorsulási versenyre lett építve hanem utcára, ezért nem az A6 2,5 TDI 180-asnak van rajta a turbója (mert az csak 2500 körül indulna el), hanem van a VW Golfból, Seat leon-ból illetve Toledóból olyan, hogy 1,9 PD TDI 150 Le (csak ebből elég kevés fut magyarországon) és ennek kapta meg a turbóját. Így 1500-as fordulat alatt beteg, 1500-nél elindul, 2000 felett már durva és megy szépen végig 5000-ig, de 4500 fölé nem érdemes forgatni. A komputert azért kellet kicserélni, mert a gyári seat bosch elektronikába volt egy olyan védelmi mechanizmus amit nem tudtak belőle kiirtani. Ez azt csinálta, hogy hirtelen padlógáznál, hirtelen megemelkedett a turbónyomás ez átlépett egy bizonyos szintet, amit a komputer érzékelt és elvette tőle az anyagot. Ilyenkor az autó nem ment nem reagált a gázra, tehát szar volt. A gyorsulást stopperrel van mérve. Ezekkel a gumikkal nem lehet jobbat csinálni, mert 1500 felett nagyon elforgatja alatta pedig nincs ereje. Slickkel biztos, hogy sokat javulna még.
-Andrew-
#22
2004. október 04. 14:24
Hmmm... Nem rossz. De egy pár dolgot én sem értek.
1. végsebesség 205. Az elég karcsú. Gyárilag ment az enyém annál többet. De sztem a Tied is.
2. A nyomaték csúcshoz képest eléggé messze van a LE csúcs.
3. 150 LE-s PD-ból a 4 vagy az 5 hengeresnek van rajta a turbója?
4. Miért kellett VW computer chipp??
5. mivel mértétek a gyorsulást?

Egyébként zsír.
DíZeL PoWa!!!
RÁki
#21
2004. október 04. 12:48
Voltak már páran akik nem értették! A motoron kívülről szinte semmi nem látszik. Ha leveszem a motorburkoló műanyagot akkor esetleg. A turbó nagyobb de az bent van a motor mögött, és a szívósor az ami egy szakembernek esetleg elárul valamit. A gyári Seat szervízben nem vágták le, hogy nem széria. De majd felrakom, ha lesz egy kis időm rá.
RÁki
#20
2004. október 04. 12:36
Az autónak a mechanikai tuningja Ráczalmáson készült Dunaújváros mellett abban a műhelyben ahol az a kispolszki amelyik volt abszolut győztes a Hungaroringen gyorsulási versenyen. A komputert Törökbálinton cserélték és ott kapott Chipet is. Korábban ATC-s chip volt benne de a mostani sokkal durvább.
RÁki
#19
2004. október 04. 12:32
A végsebessége óra szerint 205. A váltóm széria, de e miatt nem megy többet, mert a motor erejéből még bőven futná. Erre a tempóra viszont elég komoly emelkedőn is könnyen felgyorsul. Sok autóban csal a kilóméteróra pozitív irányba. Ebbe biztos, hogy nem, mert összenéztük egy lancia-val és amikor én 180-al mentem neki 200-at mutatott az órája és szakadt lefelé. Apámnak volt új Toledoja az 140-et mutatott amikor az enyémnek 130-on állt az órája és párhuzamosan haladtunk.
Holy
#18
2004. október 04. 12:26
a motor nekem sok :)
majd azert egy kepet arrol is tegyel fel ;)
RÁki
#17
2004. október 04. 12:25
A sportvezérműtengelynek semmi köze az audihoz.
RÁki
#16
2004. október 04. 12:22
Van egy kettőspont a porlasztócsúcsok után: -> tehát a porlasztócsúcsok valók az audiból nem a vezérműtengely
GsiTom
#15
2004. október 04. 10:59
nálam a belső + a nyomaték miatt 10-es
MadMaxIX
#14
2004. október 04. 10:28
10p, de a vez tengely tényleg sánta :)
Meg a top speed is, nekem van egy Cordoba TDi-m 110-es, csucs csere volt nagyobb nyomás és sima ügy a 215 váltó áttétel szerint az enyém 225 körül menne szabályzáson csak még nincsen kész a chip... Vagy ilyen rövid váltod lenne?
Paszti
#13
2004. október 04. 10:22
Üdv! Elég durván mehet a verda
Hol csinálták? (vagy te csináltad?)
ZSÍR
Vitya
#12
2004. október 04. 10:18
hi!latom felraktad a verdat.meg kell hagyni az auto tenyleg rendben van:)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
45 46 47 48 49 50 51
Összesen 1011 találat 51 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.