Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2003
- Karosszéria színe
- mágia fekete metál
- Utastér színe
- fekete
- Üzemanyag
- Dízel
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 7 mp alatt
- 1/4 mérföld
- 4 autónyival rövidebb idő alatt mint a háttérképen látható piros húzott Integra
- Max. sebesség
- 250 felett
- Teljesítmény
- Mr Dyno-val keréken mért 199,4 lóerő, ami főtengelyen kb 230-240 lóerő
- Tömeg
- Forgalmi szerint: 1334 kgMért adat kb. 40 liternyi gázolajjal a tankban sofőr nélkül: 1320 kg
- Nyomaték
- Mr Dynoval keréken mért 434,3 Nm ami főtengelyen több mint 500Nm.
Motor
- Motor
- módosított 1896 ccm ASV kódú diesel motor
adagoló (12es elem, 3.1 es emelőtárcsa)
Race porlasztócsúcs
sportvezérműtengely
PD szívósor
PD TDI dugattyúk
PD TDI hajtókarok
átalakított hengerfej
okosított Garett GT20as turbó
EGR lefalazva
2 gázolajszűrő
6 gangos hosszú DRW kódú váltó
erősebb féltengelyek
6 ágú 240 mm-es szinter kuplung
erősített kuplungszerkezet
7 kilógrammos könnyített egytömegű lendkerék
450x335x62 es hálóméretű cooler alumíniumcsövekkel becsövezve
- Hajtás
- Elsőkerék hajtás
- Elektronika
- Angliában egyedileg erre az autóra finomhangolt chip
- Légszűrő
- papír
- Kipufogó
- módosított VW Golf 1,6 TD kipufogóöntvény
60as üres rendszer a végén egy átmenő CISAM végdob
Nincs katalizátor
Nem látszik a végződés
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: Pirelli P zero Nero 225/45 ZR17 Y
Téli: Uniroyal Ms 55 Plus 205/55 R 16 V
- Felni
- Nyári. 17 colos gyári Seat Leon Cupra Speedline
Téli: 16 colos sokküllős gyári Seat Leon 1,8 20V T
Futómű
- Rugók
- Elől: -40mm
Hátul: -40mm
- Gátlók
- Kayaba Ultra (eredeti japán)
- Fékek
- Elől: 312x25mm es AUDI TT mart hűtött
Hátul: AUDI A8/S8 269x20 mm-es hűtött
Külső Optika
- Karosszéria
- Cupra R gyári első lökhárító
Cupra küszöbspoiler
- Fénytechnika
- Xenon a rövid és a hosszú is.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hát igen !
A füstölés az maradt. De a hozzáértők még aszongyáák, hogy az enyém még nm is olyan vészes. Nameg ha az ATW -s oldalon láttál vodeókat, akkor már nem egészen olyan az autó. Azóta másik chip van benne, és más porlasztók. Szal jobban megy, és alig füstöl jobban.
Egyébként meg készen van a hybrid turbóm, csak várok, hogy mikor lehet felrakni. Attól valamivel még erősebb lesz és a füst is alábbmegy.
A füstölés az maradt. De a hozzáértők még aszongyáák, hogy az enyém még nm is olyan vészes. Nameg ha az ATW -s oldalon láttál vodeókat, akkor már nem egészen olyan az autó. Azóta másik chip van benne, és más porlasztók. Szal jobban megy, és alig füstöl jobban.
Egyébként meg készen van a hybrid turbóm, csak várok, hogy mikor lehet felrakni. Attól valamivel még erősebb lesz és a füst is alábbmegy.
0
TDi Tomy
#66
2004. október 11. 22:04
Köszi,megkaptam csak ma már nem akartalak hívni mert későn értem haza,de foglak keresni 17óra után.
0
Eddig nem volt vele problémám. Az egyedüli negatívum amit eddig tapasztaltam az, hogy ha megtaposom kormol. Nyilván nem rakok bele szar olajat és tartom vele az előírt olajcsereciklust. A gumikat jobban eszi mint előtte, mert a 15"-ös kerekek egy kicsit kevesek rá. Ha nedves az út 120 as tempónál ötödik sebességfokozatban is kipörögnek a kerekek padlógázra. De már megvettem a következő nyárigumigarnitúrát, amit majd jövő tavasszal teszek rá. Az 16"-os 205/45 Good Year Eagle F1 GSD3. Bízok benne, hogy azok a gumik majd jobban elboldogulnak az autó erejével. Eddig még nem feküdt ki benne semmi.
0
A dizelbe a legjobb, hogy okádja a füstöt padlon, én mindig örülök amikor valaki rám jön padlo, aztán elmarad a füstbe
Nyomtam egy 10-est
Nyomtam egy 10-est
Amikor a videót csináltak, akkor még csak gyári csúcsok voltak benne. (110LE). Most meg a 130-asé van benne.
Igen, jól tudod. Az én hybrid turbóm GT17-es házban GT20-as cucc van. Az amit te mondtál.
Igen, jól tudod. Az én hybrid turbóm GT17-es házban GT20-as cucc van. Az amit te mondtál.
Hát igen !
A füstölés az maradt. De a hozzáértők még aszongyáák, hogy az enyém még nm is olyan vészes. Nameg ha az ATW -s oldalon láttál vodeókat, akkor már nem egészen olyan az autó. Azóta másik chip van benne, és más porlasztók. Szal jobban megy, és alig füstöl jobban.
Egyébként meg készen van a hybrid turbóm, csak várok, hogy mikor lehet felrakni. Attól valamivel még erősebb lesz és a füst is alábbmegy.
A füstölés az maradt. De a hozzáértők még aszongyáák, hogy az enyém még nm is olyan vészes. Nameg ha az ATW -s oldalon láttál vodeókat, akkor már nem egészen olyan az autó. Azóta másik chip van benne, és más porlasztók. Szal jobban megy, és alig füstöl jobban.
Egyébként meg készen van a hybrid turbóm, csak várok, hogy mikor lehet felrakni. Attól valamivel még erősebb lesz és a füst is alábbmegy.
Csak mert ellenem vagy, akkor is megkapod a 10 pontot, mert imádom a seatokat!
TDi Tomy
#66
2004. október 11. 22:04
Köszi,megkaptam csak ma már nem akartalak hívni mert későn értem haza,de foglak keresni 17óra után.
Eddig nem volt vele problémám. Az egyedüli negatívum amit eddig tapasztaltam az, hogy ha megtaposom kormol. Nyilván nem rakok bele szar olajat és tartom vele az előírt olajcsereciklust. A gumikat jobban eszi mint előtte, mert a 15"-ös kerekek egy kicsit kevesek rá. Ha nedves az út 120 as tempónál ötödik sebességfokozatban is kipörögnek a kerekek padlógázra. De már megvettem a következő nyárigumigarnitúrát, amit majd jövő tavasszal teszek rá. Az 16"-os 205/45 Good Year Eagle F1 GSD3. Bízok benne, hogy azok a gumik majd jobban elboldogulnak az autó erejével. Eddig még nem feküdt ki benne semmi.
szeva!most ugy vagyok vele,hogy meg kene csinalni a hengerfej tuningot:) de ez nalam naponta valtozik.mindig bennem van egy ilyen felelem.te autodnak nincs igy baja a komolyabb tuningtol?nem szervizigenyes,nem mennek tonkre benne a cuccok?
Köszönöm a segítséget motor ügyben. Sokan lebeszélnek róla, tehát valszeg nem lesz belőle semmi, vagy akkor majd inkább autó csere. Bár nagyon hozzám nőtt és sajnálnám, mert nagyon megbízható minden szempontból, főleg motorikusan. Nagyon meg van kímélve. Lesz még egy pár álmatlan éjszakám az tuti.
De még 1x köszönöm a segítséget.
Jár a viszonttizes.
De még 1x köszönöm a segítséget.
Jár a viszonttizes.
en irtam utoljara? na szep.nyomok egy tizest ha man itt vagyok:)
okes:)) mostohanagynenem is gyogyszeresz:) koszi a segitseget!joetj!
Ezek a beavatkozások a magasabb fordulatszámokon hoznak többlet lóerőket. Az ideális az lenne ha az új lóerő- nyomaték- görbéd minden fordulatszámon a mostani felé esne, mert akkor mindenhol erősebb lenne az autód. Viszont ez nem biztos, hogy így lesz. Minél jobban belenyúlnak annál többet nyersz magas fordulaton, de ez járhat azzal, hogy alacsony fordulaton az autó gyengülni fog. Ha nem fokolják agyon a tengelyeidet, szerintem nem lesz gond a használhatóságával, csak kicsit megváltozik majd az autód karaktere. Lehet vele olyan, hogy ahol eddig nem kellett visszakapcsolnod, ezután majd kell. Arra is számíts, hogy benzinesnél ezek a beavatkozások sok esetben jelentős fogyasztásnövekedéssel járnak együtt. De a DCS-nél jobban értenek ehhez, mint én, mivel én gyógyszerész vagyok, ők pedig ebből élnek. Elmondod nekik, hogy mit akarsz és szerintem jól meg fogják oldani.
hatigen,mondjuk azer neked igy is ottvan plussz 60-70 loero.nalam talan a fele lesz:) 140-150 loerovel boldog lennek:) kis kasznit szerintem egesz jol vinne.szerinted hengerfejtuningtol megmardna az utcai jellege az autonak?
Ismerem a DCS-t. Az autói szép időket mennek a Hungaroringen. Nálam is szempont volt, hogy megmaradjon az utcai autó jellege. Nem került volna sokkal többe és 220 laci mozgatná, csak az már nem utcára való (nagy turbó fent indul, nagy intercoolert meg kell tölteni levegővel stb.). Ez volt a legerősebb kompromisszumos megoldás. Fogyasztásom még így is csak 6 liter, megy lent is fent, és nem töri el gyűrűket, nem hajlítja el a hajtókarokat. Ezt is nézni kell!
amugy DCS tuning az emlegetett tuningceg:)
tesomnak ok csinaltak kipuff rendszert,nem volt olcso az tuti,de tesom szerintem nagyon jo lett.
tesomnak ok csinaltak kipuff rendszert,nem volt olcso az tuti,de tesom szerintem nagyon jo lett.
szoval azt mondod,hogy jo a kipuff meg a hengerfej tuning??
elvileg ez nem ilyen durva tuning,szoval ugyanugy utcai auto marad.ez fontos szempont nalam:)
mondtak,hogy a durva hengerfej tuningnal,nem lesz alapjarat,nehez lesz vele elindulni stb.en nem akarok ilyen szervizigenyes autot.
elvileg ez nem ilyen durva tuning,szoval ugyanugy utcai auto marad.ez fontos szempont nalam:)
mondtak,hogy a durva hengerfej tuningnal,nem lesz alapjarat,nehez lesz vele elindulni stb.en nem akarok ilyen szervizigenyes autot.
Az biztos, hogy sokkal jobb, mint egy chip magában. A saxon amúgy is nagyon keveset dob a chip. Még én a helyedben lekönnyíttetném a lendkereket és utána csináltatnék rá chipet. De a chip nélkül is biztos sokat javul, csak nehéz lesz olyan embert találni aki a módosított motorodra megírja a programot.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Nyomtam egy 10-est