A Bentley nemrégiben jelentette be a korábbi típusnál 21 lóerővel erősebb 2014-es Continental GT V8 S-t, de - pláne, hogy volt már W12-es is ebben a kasztniban - mindig van, aki többet akar. Az Onyx Concept még az elődből építkezett, nem is rossz eredménnyel.
A Tuning World Bodensee idei szépségkirálynője, Miss Tuning Leonie Hagmeyer-Reyinger ütős hazai tuning autókkal fotózkodott, melyhez remek fővárosi helyszínek adták a hátteret. Fantasztikus képek készültek a 2014-es naptárba!
Mikor először hallottunk Wieselburg-ról, akarva-akaratlanul Menyus jutott eszünkbe és jókat mosolyogtunk. Az ott tartott találkozókról viszont mindig csupa jót hallottunk, így ideje volt meglesni, mi is történik arrafelé.
Ha a VW konszern tuningjáról van szó, nehéz már újat mutatni, még akkor is, ha az alig fél éve piacra került hetes Golfról van szó. A jól bevált - és garantáltan ütős - trendek mellett azonban mindig találni egy-egy kivételes ötletet, amire mindenki emlékezni fog.
Ma esti Golf 5-ösünket Svájcban építették, ahogy ez a címből, és persze a rendszámból is látható. A Pinky nicknévre hallgató fehér-rózsaszín GTI-t nem a legszokványosabb színösszeállítással dobták fel, a végeredmény azonban ebben a formában is ütős.
A hardcore fauvé tuner B&B ismét munkához látott, ezúttal pedig a legújabb Golf GTI ünnepi kiadását vette kezelésbe. A GTI Edition 35 gyárilag is erősebb 210 lóerős, mezei társainál, a német cég kúrája után azonban már tényleg nincs mese.
A koda Auto egy Fabia RS+, egy Octavia RS+ és két Fabia Super 2000 versenyautóval mutatkozott be május 12. és 15. között az ausztriai Wörthi tó GTI talin.
A koda Auto egy Fabia RS+, egy Octavia RS+ és két Fabia Super 2000 versenyautóval mutatkozott be május 12. és 15. között az ausztriai Wörthi tó GTI talin.
Mintha csak ellenkezőjére fordult volna a helyzet a 2009-es évhez képest, míg a klubszférát kicsit csalódottan hagytuk magunk mögött, a céges pavilonok annál nagyobb meglepetést okoztak. Az öt csarnokból álló Exhibitor Area – mondhatni – az utolsó kiszögellésig megtelt, számos tavaly távol maradt céget köszönthettünk újra a show forgatagában.
Immáron negyedik éve szerepel kötelező programként naptárunkban Európa legnagyobb tuning kiállítása, a Tuning World Bodensee, melynek idén rendhagyó módon egy május közepei időpontot választottak a szervezők. A négynapos nemzetközi fieszta 2010-ben is hihetetlen méretek mellett szolgálta ki a kontinens tuning fanatikusait.
A szilveszter mindig egyszerre örömteli és szomorú esemény mifelénk: egyrészt, immáron ötödik éve sikerrel, és rengeteg új élménnyel zárt évet tudhatunk magunk mögött, másrészt viszont újabb 365 nap szelelt el úgy, mintha legalábbis egy hete sem lett volna, hogy még a 2007-es évzáró cikkel küszködtem. Pedig mikor volt az már...
A német Tune it! Safe program keretén belül hét neves márka fogott össze, hogy reprezentálja, hogy legális eszközökkel milyen vérbeli tuningautó építhető!
Május 12-én, szombaton került sor a második, Carstyling.hu támogatását élvező autós találkozóra, Zánkán, a volt úttörőtábor területén. A meghirdetett tuning találkozó és a számos szép autó mellett számunkra más miatt is különlegességet jelentett ez az alkalom: itt került sor a Carstyling.Humma Racing versenysorozat első hivatalos fordulójára.
Egy régebbi típusú autó restaurálása és átalakítása az egyik legtöbb munkát és hozzáértést igénylő feladat egy tuner számára, ehhez hasonlóan pedig az eredmény is legtöbbször sokkal nagyobb elismerésnek örvend, mint egy újabb gép esetén. Oldalunk közösségét tekintve Ruddee Kadettje az egyik legjobb példa erre.
Ismét megjelent a MAXI tuning, Európa legnagyobb tuning magazinja! 168 oldal tömény autós élvezet, rengeteg cikk, infó és autóbemutató, mától az újságárusoknál!