A főleg autóbelsők átszabására specializálódott Vilner most igazán nagyot dobott: a 6-os BMW-t szabták át úgy kívül-belül, hogy alig lehet ráismerni. A dizájnt a bikacápa ihlette, ezért a gépszörny nem meglepő módon a Bullshark nevet viseli.
Még áprilisban adtunk hírt az utastér-specialista Vilner egyik legkomolyabb eddigi projektjéről, mely egy Bentley Continental GT-n alapul. Az egyedi átalakítás azóta elkészült, élőben talán még szebb is, mint az előzetes grafikákon.
A belső optikai tuning koronázatlan bolgár királya, a Vilner ismét egy gyönyörű utastéri átalakítással vonta magára a figyelmet. Az alap ezúttal egy Audi RS6-os kombi.
Most már nyilvánvaló, hogy az elsősorban utasterek átalakítására szakosodott Vilner nagy kedvence az E64-es 6-os BMW. A Bullshark fantázianevű szörnyeteg után most egy gyöngyházfehér rohamosztagost szabadítottak a világra, amely akár George Lucas verdája is lehetne.
Ha a Vilner neve szóba kerül, az esetek túlnyomó részében egyet jelenthet: gyönyörűen kidolgozott, egyedi utasteret, gyakorlatilag bármelyik autóhoz. Legalábbis ez volt a felállás eddig.
A címmel ellentétben nem a kínai, hanem ismét a bolgár tuning szcéna egyik gyöngyszeméről érkezett hír, az elkövető pedig természetesen az utastér átalakítások helyi mágusa, a Vilner.
A Bullshark és a Stormtrooper fantázianevű átalakított M6-os BMW-k után a Vilner most a Range Rover megnövelt tengelytávú modelljét vette célba. A balkáni tunerek gazdagon használtak szénszálas műanyagot a brit négykerekű optikai csomagjához.
Ahogyan az eddig látottakból kiderült, az elsősorban utasterekre specializálódott Vilner nem esik kétségbe, ha ha veterán járművekről van szó, sőt, már a külső optikába is belekóstoltak egy remekül sikerült Bentley Continental GT optika formájában.
Az elsősorban beltérre gyúró Vilner Studio munkásságát már nem egy ízben említettük az oldalon. A bolgár tuner most egy klasszikushoz nyúlt, mégpedig az 1963-71 között gyártott Mercedes SL-hez.
Újabb bomba utastérrel támad kedvenc bolgár tuningműhelyünk, a Vilner. A szinte kizárólag belső értékekben utazó cég, ezúttal az Infiniti EX37-est vette kezelésbe, egy elegáns bőrkúra erejéig.
A Bulgáriában tevékenykedő Vilnert már többször emlegettük híreink közt: a tuningcég főleg egyéni megrendeléseket elégít ki, a tehetősebb réteg számára. Így került sor legújabb munkájukra is, aminek alapja egy G-osztályos Merci volt.
A Saturn Sky, vagy mifelénk ismertebb nevén az Opel GT, nem tartozik a leggyakoribb tuning alapok közé. Bulgáriában azonban más szelek fújnak: a Vilner ismét bizonyított.
A bolgár nemzetiségű Vilner-ről egy ízben már hallhattunk egy Grand Cherokee átalakítás kapcsán. A cég ismét egy terepjáróhoz nyúlt, ezúttal a Land Rover Defender-hez készítettek némi csemegéznivalót.
Nemrég még a Vilner által készített Audi RS6 Avant utasterének jártunk a csodájára, most azonban a Carlex Design is előrukkolt egy nem kevésbé igényes enteriőr-pakettel, igaz a hagyományos A6 kombihoz.
A hibátlan utastereket készítő Vilner, valamint a KoKonja 220 lóerős patent Trabant 601-ese után újabb szép bolgár építéssel ismerkedhetünk meg. Az alap ezúttal egy veterán Mercedes, 1971-ből.
A bolgár Vilner Studo októberben adta át első Nissan GT-R-hez készült sárkányos csomagját, a China Edition-t. A második példány esetében is a beltér átalakítása volt a megrendelő kívánsága, ami ezúttal valamivel elegánsabbra sikerült.
A bulgáriai székhelyű Vilner tudvalevő, hogy főleg a belső értékekre koncentrál, ha autók átalakításáról van szó. Legújabb projectjükben egy Vito belterét formálták olyanná, hogy egy hosszabb út se keserítse el a luxushoz szokott utasokat.
Ritkán esik meg, hogy egy balkáni ország tuningcégének munkáját felkapja a média, a Vinernek azonban a házon belül feljavított Jeep Grand Cherokee meghozta az ismertséget.
A legfrissebb hírek szerint, Bulgária leggyorsabb autója jelenleg egy második generációs Volkswagen Scirocco, amit május elején az ország első 8-másodperces autójaként ünnepeltek. Most pedig rekordot döntött.
Habár nálunk lassan már kiszorul a közutakról is, a Trabant 601-es kultusza sok helyen még mindig töretlen. A típus fanatikus rajongói Európa-szerte gyártanak különlegesebbnél-különlegesebb változatokat belőle.