Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Gerzson
#18306
2011. november 16. 12:20
Gerzson
#18305
2011. november 16. 12:19
Nem rossz a 4WD főleg most h közeleg a tél de a RWD-nél semmi sem jobb. FWD meg nem sportautóba való...
Blindmouse
#18304
2011. november 16. 12:15
úgy értettem vektrakupéról más autóra ;)
XE Cali
#18303
2011. november 16. 12:13
dehogy váltok én.. átírás, biztosítás..
meg a kasztni jó, belseje jó, és nekem nem kell 4wd semmiképp
XE Cali
#18302
2011. november 16. 12:12
a szám megtartásával ez simán megoldható.

a kompresszió is változik a fejjel, stb..
jó esetben még fúrni se kell
Blindmouse
#18301
2011. november 16. 12:11
Hát.. ez az egyik opció..

vagy autóváltás :D
Colin
#18300
2011. november 16. 12:11
jaja kb.

komplett motorcserét talán azért ne csinálj, mert változik a motorkódod. (nem mintha így nem lenne bukta egy....)
Gerzson
#18299
2011. november 16. 12:07
Azt nem tudom. Én komplett motorcserére gondoltam
XE Cali
#18298
2011. november 16. 12:05
a blokk marad, és a fej+forgórészek+sallangok mennek bele. nem?
Gerzson
#18297
2011. november 16. 12:04
amúgy a két blokk 1az1ben ugyanaz. kívétel a szívósor és elektronika meg a sallang. kompresszió sem egyezik :) jobban jársz ha eladod a C20xe-t, veszel egy C20LET motort, nem turbósítasz. Gyári megoldásnál nincsen jobb...
XE Cali
#18296
2011. november 16. 11:58
Gerzson
#18295
2011. november 16. 11:56
Hehe. De fele annyira nem nagy élmény amikor a fordulat elér a 2400et vagy a 4500öt :) :P ugyanakkor nem éri meg. Ez a motor addig jó mig más kocsijában van. 13L/100 Pesten...
XE Cali
#18294
2011. november 16. 11:56
is

ha az xe és let blokkja megegyezik, a furat is, akkor elvileg átpakolható minden bele, including vezérlés, he?

tehát kéne vennem egy let motort mindennel, felújítani amit kell, két nap alatt belehajigálni, és ennyi?
Blindmouse
#18293
2011. november 16. 11:46
XE Cali
#18292
2011. november 16. 11:44
aha
és fele olyan bonyolult sincs, mint a let :)
Noise
#18291
2011. november 16. 11:36
akkor az sima 2.0 szívó dohc 16V ugye?
XE Cali
#18290
2011. november 16. 11:10
Blindmouse
#18289
2011. november 16. 11:10
Annyiban kapcsolódott, hogy ment a találgatás hogy nem abban van-e.. én meg hozzátettem hogy miben volt a találgatott helyett.. :)

Amúgy ha még egy képet sem tud a motortérről mutatni, akkor lesz ott sok gond bármi ilyen irányú próbálkozással :)
M_Farkas
#18288
2011. november 16. 10:20
De akkor hogyan kapcsolódott ide, hogy a Sonata- ba tettek 4g63- at?
OK, annyiban esetleg, hogy az újabb, saját Hyundai- motornak is hasonló, esetleg ugyanolyan lehet a felfogatása, ami miatt valamivel egyszerűbb lehet kicserélni a kettőt. De ez azon nem változtat, hogy a kérdésre, amire a tulaj nem tudott hirtelen válaszolni, hogy milyen motor van a kocsijában, a linkelt wikipedia oldal szerint az a válasz, hogy nem 4g63, hanem már valami Hyundai- saját.
Noise
#18287
2011. november 16. 08:53
na, így már tudom
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 18586 találat 930 oldalon