Elektromos turbó

Témakör: Tuning
aktuális téma
Elektromos turbó

Sziaztok! Tudnátok segíteni a témában? Milyenek ezek? Mennyit érnek ezek? Bármilyen kocsiba beszerelhetők? Áruk úgy hallottam nem vészes, olyan 40-50e ft körül lehet, inkább ilyenbe fektetnék, mint chiptuningba. Kell/érdemes ehhez valami komolyabb átalakítás a kocsin? Előre is köszi, és bocs ha hülyeségeket kérdeztem, nem vágom a témát.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Sanyi00
#376
2007. január 11. 21:43
Eddig okés, csak a levegő útja nem tiszta nekem ennél. Egyébként sztem, ha már így csinálnak plusz levegőt a motornak, akkor már érdemesebb lett volna egy kompresszort felrakni.
mészi vti
#375
2007. január 11. 21:42
Igazad van!
Mivel a töltő nyomás elhanyagolható mennyiségű és a meghajtást a motorról kapja, valószínüleg elhanyagolható mennyiségű lóerőt fog leadni az autó pluszban.
[Nord]
#374
2007. január 11. 21:41
Nem ágazik az el, van egy bemenete (direktszűrő felé) és egy kimenete (TB felé)
[Nord]
#373
2007. január 11. 21:39
3 motor hajtja az Eaton root fuvót ami simán benyomja a TB-be a levegőt, ennyi
Sanyi00
#372
2007. január 11. 21:36
De még midnig nem látom, hogy ez hogy szív és nyom tovább levegőt. Mert én a képen azt látom, hogy egy cső van, ami kettéágazik és az egyikben szív a másikban nyom tovább? Ez így megoldhatatlan. Vagy csak a kép szar és a turbóba menő cső takarja a turbóból kimenő csövet?
[Nord]
#371
2007. január 11. 21:31
itt a link alul.
Mantonio
#370
2007. január 11. 21:29
Tudjátok mi a szar?Hogy ez gyakorlatilag egy csavar kompresszor,és lehetne akár még jó is!Csak annyi erőt fog meg a generátor,hogy nemtom mennyi plussz jön ki.
Sanyi00
#369
2007. január 11. 21:25
Na ez most hogy van? :-/ Ez most valami vicc? Vagy csak keveset látok a képről? Nincs másik?
Mantonio
#367
2007. január 11. 21:23
Gyerekek segítség!Nem tudja valaki,hogy Bp.-en a Nagysándor j.u.-ban mi a Whistler kupplungnak a teló száma?Elhagytam,kellene!Köszi
[Nord]
#364
2007. január 11. 21:06
.
[Nord]
#363
2007. január 11. 21:05
[Nord]
#362
2007. január 11. 20:53
És ez is inkább úgy működik mint a "Nitro".
Nem pörög folyamatosan, csak akkor kapcsol be ha gyorsitani akar az ember.
Alacsony fordulaton dob sokat, de ahogy emelkedik a fordulat (6000-7000 rpm) már szinte alig képes nyomást produkálni (2-3 Psi).
[Nord]
#361
2007. január 11. 20:51
Ez egy érdekes megoldás mindenesetre, a hajszáritós vackok kb annyit érnek amennyiért adják, ezt is 3000$+ adja a fószer.
:ARIO:
#360
2007. január 11. 20:46
hááát

én az ilyesmikkel úgy vagyok, hogy csak azt érdemes beépíteni utcai tuningnál, ami a versenyautókban is megtalálható. annak tutira van értelme, mert versenyautóba csak olyat raknak, ami hatásos. giccset minek, csak a súlyát növeli.

persze pont ez a példány működhet, írta is hogy 1978 óta foglalkozik ezzel az ürge, gondolom az övé jó, de amit ilyen 10-20-30 ezrekért megveszel, az olyan is, és nagyon nem az a kategória ami ebben a nissan-ban van.
[Nord]
#359
2007. január 11. 20:43
Azért ezt a megoldást megnézném mit produkálna az Eaton roots-fuvó helyett egy spirálkompresszorral (G. kompr.)
mackosajt
#358
2007. január 11. 20:39
na meg az sem mindegy, hogy relatív, vagy abszolút nyomás.
i400
#357
2007. január 11. 20:38
mert az túl egyszerű lenne
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 536 találat 27 oldalon