Elektromos turbó
aktuális téma
Sziaztok! Tudnátok segíteni a témában? Milyenek ezek? Mennyit érnek ezek? Bármilyen kocsiba beszerelhetők? Áruk úgy hallottam nem vészes, olyan 40-50e ft körül lehet, inkább ilyenbe fektetnék, mint chiptuningba. Kell/érdemes ehhez valami komolyabb átalakítás a kocsin? Előre is köszi, és bocs ha hülyeségeket kérdeztem, nem vágom a témát.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Odor Lajossal tudámaltam, nyilván tudod ki mert ahogy észrevettem ismerös vagy Baján - ö ugyanazt mondta mint Lordie - akkora plusz suly(az aksik miatt), hogy a plusz teljesitmény szinte elvész a plusz suly mozgatására.....
Ez meg marketing kamu. ATC írta?
Turbólyuk itt is van, mert padlógáznál kapcsol csak be (van egy mikrokapcsoló a gázkar alatt) és azért 80000rpm nem áll egyből rendelkezésre. Igaz nagyon minimális, mert pillanatok alatt felpörög, de akkor is van...
Arról nem beszélve, hogy szívó motornál a hengerfejbe nem jó, ha turbónyomás kerül (levegő, amit gyárilag a szívósorból jön és vákuum kellene legyen), kartelgázt is el kell vezetni, kis PCV trükközés meg sokminden más... No pl. ez az, amit nem tett meg az ATC sem
Turbólyuk itt is van, mert padlógáznál kapcsol csak be (van egy mikrokapcsoló a gázkar alatt) és azért 80000rpm nem áll egyből rendelkezésre. Igaz nagyon minimális, mert pillanatok alatt felpörög, de akkor is van...
Arról nem beszélve, hogy szívó motornál a hengerfejbe nem jó, ha turbónyomás kerül (levegő, amit gyárilag a szívósorból jön és vákuum kellene legyen), kartelgázt is el kell vezetni, kis PCV trükközés meg sokminden más... No pl. ez az, amit nem tett meg az ATC sem
Jim! 40-50e FT-ért vmi nagyon gagyi cucc lehet! Sokféle van és 99%-k használhatatlan. Dynacharger Turbopak az igazi, de egy akksit kapsz max. hozzá annyiért...
És ne feledd, ha van már turbónyomásod (ettől lesz, a spiralmax féle gánytól semmi plusz) kell egy kis extra üzemanyag is vhogy. Vagy chip (ebben nem bíznék) vagy legalább FMU (boost függő üzemanyagnyomás emelés). Ami nem 40e FT :)
És ne feledd, ha van már turbónyomásod (ettől lesz, a spiralmax féle gánytól semmi plusz) kell egy kis extra üzemanyag is vhogy. Vagy chip (ebben nem bíznék) vagy legalább FMU (boost függő üzemanyagnyomás emelés). Ami nem 40e FT :)
Ja és 110e-ért adtam el mindenestül. Igazából ennyit még meg is érne, de máshol nem kapod meg még az akksit + kábeleket sem ilyen olcsón. Csak sürgősen kellett a píz.
Az ATC-s el.turbó az én autómban volt, azzal vettem! Felejtsd el az ATC-t egy nagy kamu cég! Tizede sem igaz az ott leírtaknak és kurvára nem értenek hozzá, csak a szájuk jár. De ha érdekel az el. turbó beszerelve, itt van pár régi kép róla:
ATC féle el.turbó
Ez a fajta ami nekem is volt még megérné (ez nem 69USD-s turbonator, spiralmax ilyesmi), de a nagy plusz súly, ill. költséges ára (akksik, vezérlő, kompresszor, spéci kábelek etc.) szerintem max. használtan, ha tudsz szerezni...
ATC egyébként 600e-ért szereli be!!!! Nagyon durva, ezért sem adtak el belőle egyet sem! (én ennyiért alakítottam át rendes turbóssá - hát ég és föld...)
ATC féle el.turbó
Ez a fajta ami nekem is volt még megérné (ez nem 69USD-s turbonator, spiralmax ilyesmi), de a nagy plusz súly, ill. költséges ára (akksik, vezérlő, kompresszor, spéci kábelek etc.) szerintem max. használtan, ha tudsz szerezni...
ATC egyébként 600e-ért szereli be!!!! Nagyon durva, ezért sem adtak el belőle egyet sem! (én ennyiért alakítottam át rendes turbóssá - hát ég és föld...)
Ez a Honda asszem itt van fenn az oldalon...
Jah meg két exide akksi volt hátul(ezek kb 80ezert érnek), külön bizti táblája volt ...
http://www.atc.hu/Honda3.htm
http://www.atc.hu/Honda3.htm
Itt Baján úgy hallottam egyik tuning bolt azt állította, tud szerezni 40-50 körül. Csak nem akarom hogy "átverjenek", azért próbálom a témát körbepisálni előbb!
Holnap bemegyek, és személyesen érdeklődöm.
Állítólag 15% akár 20%-os teljesítménynövekedés...Inkább ilyen egy benzinesre, mint nemérsemmitchippel szarakodni. Csak hát kellene többet és pontosabbat tudni az egészről...
Holnap bemegyek, és személyesen érdeklődöm.
Állítólag 15% akár 20%-os teljesítménynövekedés...Inkább ilyen egy benzinesre, mint nemérsemmitchippel szarakodni. Csak hát kellene többet és pontosabbat tudni az egészről...
Láttad... volt egy Hondában ilyen elektromos turbó csak padlógáznál működött kb +15-20le adott még.asszem.és ő adta ilyen 80-90e Ft környékén.
150 200 közötit halottam én de sajna semmi konkrétum és olyan 30-le körüli töbletet de ezeket csak innen onana ezeket is olyanoktol akik "nagyon" értenek hozzá ugy hogy valami zseni igazán felvilágosithatná az elménket
Tudsz még valamit róla? Én úhy tudom hogy 100 ezres nagyságrendű az összege.
Most olvasom egy fórumon, hogy előnyei elég jók, csak alig van infó róluk:
"nincs turbo-lyuk, vagyis nincs felpörgési idő, másfelől nem képez folytást a kipuffogóban, harmadrészt a CO mérést sem befolyásolja (vagyis legfeljebb jótékonyan), negyedrészt nem termel vagonnyi plusz hőt a motortérbe"
"nincs turbo-lyuk, vagyis nincs felpörgési idő, másfelől nem képez folytást a kipuffogóban, harmadrészt a CO mérést sem befolyásolja (vagyis legfeljebb jótékonyan), negyedrészt nem termel vagonnyi plusz hőt a motortérbe"
Javítanám, nem turbó ez, inkább supercharger vagyis feltöltő ha jól tudom.
Sziaztok!
Tudnátok segíteni a témában? Milyenek ezek? Mennyit érnek ezek? Bármilyen kocsiba beszerelhetők? Áruk úgy hallottam nem vészes, olyan 40-50e ft körül lehet, inkább ilyenbe fektetnék, mint chiptuningba. Kell/érdemes ehhez valami komolyabb átalakítás a kocsin?
Előre is köszi, és bocs ha hülyeségeket kérdeztem, nem vágom a témát.
Tudnátok segíteni a témában? Milyenek ezek? Mennyit érnek ezek? Bármilyen kocsiba beszerelhetők? Áruk úgy hallottam nem vészes, olyan 40-50e ft körül lehet, inkább ilyenbe fektetnék, mint chiptuningba. Kell/érdemes ehhez valami komolyabb átalakítás a kocsin?
Előre is köszi, és bocs ha hülyeségeket kérdeztem, nem vágom a témát.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!