Elektromos turbó

Témakör: Tuning
aktuális téma
Elektromos turbó

Sziaztok! Tudnátok segíteni a témában? Milyenek ezek? Mennyit érnek ezek? Bármilyen kocsiba beszerelhetők? Áruk úgy hallottam nem vészes, olyan 40-50e ft körül lehet, inkább ilyenbe fektetnék, mint chiptuningba. Kell/érdemes ehhez valami komolyabb átalakítás a kocsin? Előre is köszi, és bocs ha hülyeségeket kérdeztem, nem vágom a témát.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Elvis
#296
2006. december 23. 20:59
Naná, hisz rég bevált. Még a kompresszoroknál is megbízhatóbb.
Elvis
#295
2006. december 23. 20:58
Még egy háztartási porszívó is hűti magát. És mégsem turbó, pedig 1000-2000W-os. Az pedig effektív 12V-nál több mint 100A annyit nem is termel a generátor. Szóval vicces dolog ez.
--Atesz--
#293
2006. december 23. 20:56

szerintem ez az egész elektromos turbo dolog marhaság......normális turbot kell egy autora rakni,amit a kipufogo gáz hajt és egy rendes intewrcoolert ami visszahűti a levegőt,nem ilyen bekötöm az akksira dolgot.....ráadásul a többletlevegőzhöz más ECU kell és még sorolhatnám mi minden
Roland__
#292
2006. december 23. 20:56
en a turbo mellett voksolok, hiszen a superchargernel (meg az elektromos turbonal) a motort terheled azert, hogy + teljesitmenyt erj el es a kipuffgazban rejlo energiat veszni hagyod; a turbonal kihasznalod ezt az energiat. Ebbol kifolyolag a turbo jobb hatasfokot eredmenyez
Roland__
#290
2006. december 23. 20:54
van olyan ami mukodik, de az olyan draga, hogy tobbe kerul, mint egy normalis turbositas, ami mellesleg joval nagyobb teljesitmeny novekedessel jar :))) ....a gyarilag turbos motor pedig megolcsobb :)
Mantonio
#289
2006. december 23. 20:54
Vissza olvastam 26300-fordulat.A lényegben,hogy nem véletlenül kell az a dög turbó,vagy a Roots fúvó !Na meg az inerkúler
Elvis
#288
2006. december 23. 20:51
Jogos. De nem hiszek benne. Ha működne az okos mérnökök ilyeneket gyártanának.
Roland__
#287
2006. december 23. 20:50
ez OK, de az elektromos turbo nem erintkezik a forro kipuffgazzal
Elvis
#286
2006. december 23. 20:49
Bár ott a kipufogó gáz miatt is nagy a hő. De a 100e-es fordulat se piskóta.
Elvis
#285
2006. december 23. 20:46
A hagyományos értelembe vett kipufogó gázzal generált gázturbinákba nem kis hőmérséklet van. És talán nem véletlen kell alaposan olajozni a csapágyazást. Amagas fordulat miatt, hogy legyen elegendő légmennyiség. Ezt elektromossal nemtudom elképzelni. Hacsak nem húz magaután egy villanyerőművet.
Roland__
#284
2006. december 23. 20:44
az "oltari homerseklet"-re vonatkozo reszt :)
Elvis
#283
2006. december 23. 20:43
Roland__
#282
2006. december 23. 20:42
en is az elektromos turbo ellen vagyok, de nem ertem az osszefuggest a hozzaszolasodban
Mantonio
#281
2006. december 23. 20:41
A lényeg az,ha otthon bármilyen turbót "rászegelünk" a motorra,szerintem + lóerő beszerzése komolyabb átalakítás nélkül elég kétséges.
Elvis
#280
2006. december 23. 20:40
Ez ugye csak vicc. A wc-ből ilyen szippantja ki a levegőt. A mechanikus turbókba nem véletlen van oltári hőmérséklet. Egy ilyen müanyag wc-air 50km/h-nál nagyobbat tol a menetszél.
Roland__
#279
2006. december 23. 20:37
lemaradt az elozobol, az utobbi bekezdesbol, hogy: "ha afm-es"
Mantonio
#278
2006. december 23. 20:35
Csak dumálgatunk,semmi vita,csak az elméleti megadott teljesítményről beszéltünk!Oszt hogy ebből mi jelentkezik az aszfalton?Szerintem nagy mértékben pszihológiai eredetű !
Roland__
#277
2006. december 23. 20:35
gyarilag BT setup-os autoknal nem afm van ;) hanem vagy maf vagy map ;) ebben az esetben a gyari ecu lekezeli ezt.

ha az autod szivo es gyarilag nincs rajta "nyomott levegos legszurohaz", akkor az elobb leirt okok miatt nem is tudod megoldani csak ecu korrekcioval
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 536 találat 27 oldalon