Chiptuning
aktuális téma
Sziasztok! Mivel konkrétan nem találtam ezzel kapcsolatos topicot, úgy gondoltam, megér egy misét ennek a fajta teljesítménynövelésnek a tisztázása is. okan esküsznek rá, de vajon tényleg annyira jó...? Kinek milyen céggel milyen tapasztalata volt? Stb.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
na igen, nemtom de jo lenne egy fasza mühely ahol szépen lassan a BOVtol kezdve a chipen át a sok okosságig meg lehetne csináltatni az otot, és nem kontárkodnának, pl kiváncsi lennék mennyi lenne bele erösebb dugo gyurü hajtokar, nagyobb turbo, nagyobb intecooler stb, na de ehhez kint kell asszem körülnézni német piacon pl
módosítgatott , de véleményem szerint nem volt 10 LE a növekedés , amit igért...
akkor ezek szerint voltál baján és a Lajos neked nem tudta megcsinálni - látod ezért agyalok rajta, jo lenne olyan ember aki biztosan tudja mit csinál, nem csak probálkozik
Már vehetsz 1 szett dörzsárat, hogy a fúvókákat legyen mivel alakítani, meg stroboszkópot, hogy a gyujtást is hozzá állítsd a magas fordulathoz
Ladán annó nem sokat szarakodtunk a gyujtás állítással, lelazítottuk a csavart, haver nyomta a padlógázt, beforgott a neki jó helyre és ott meghúztam a csavart, csak utána meg alacsony fordulaton nem tetszett neki a móka
Ladán annó nem sokat szarakodtunk a gyujtás állítással, lelazítottuk a csavart, haver nyomta a padlógázt, beforgott a neki jó helyre és ott meghúztam a csavart, csak utána meg alacsony fordulaton nem tetszett neki a móka
JAJA! Tök igazad van!
Én is ott állok, hogy kéne a gyári 90 pacim és nincs... Ecu-t kéne okosítani... Lehet karbi lesz és bekaphatják az elektronok!
Én is ott állok, hogy kéne a gyári 90 pacim és nincs... Ecu-t kéne okosítani... Lehet karbi lesz és bekaphatják az elektronok!
Na ja, arra már én is gondoltam, hogy esetleg versenycsapatoknál kellene érdeklődni.
Az, hogy sokba kerül, hát ja, valószínű, de inkább adok 150-200k-t egy tutira, az én szekeremre megírt csippért, mint 80-90-et egy előre megírt valamiért, ami vagy jó vagy nem.
Az, hogy sokba kerül, hát ja, valószínű, de inkább adok 150-200k-t egy tutira, az én szekeremre megírt csippért, mint 80-90-et egy előre megírt valamiért, ami vagy jó vagy nem.
Létezik ilyen, csak azok nem hirdetgetik magukat. Versenyautóépítőknél próbálkozzál, persze csak ha van megfelelő mennyiségű pénzed rá.
Amúgy meg aztmondom, hogy szívómotoroknál amíg nincs benne valami komolyabb módosítás, mint pl vezérműtengely, vagy hengerfejmunka, addíg feleslegesen sok píz azért a pár+ paripáért a chip.
Amúgy meg aztmondom, hogy szívómotoroknál amíg nincs benne valami komolyabb módosítás, mint pl vezérműtengely, vagy hengerfejmunka, addíg feleslegesen sok píz azért a pár+ paripáért a chip.
Létezik ilyen, csak azok nem hirdetgetik magukat. Versenyautóépítőknél próbálkozzál, persze csak ha van megfelelő mennyiségű pénzed rá.
Amúgy meg aztmondom, hogy szívómotoroknál amíg nincs benne valami komolyabb módosítás, mint pl vezérműtengely, vagy hengerfejmunka, addíg feleslegesen sok píz azért a pár+ paripáért a chip.
Amúgy meg aztmondom, hogy szívómotoroknál amíg nincs benne valami komolyabb módosítás, mint pl vezérműtengely, vagy hengerfejmunka, addíg feleslegesen sok píz azért a pár+ paripáért a chip.
Azért ennyi lóvéért már elvárnám, hogy padon állítsák be a kocsimat rendesen. Ilyen előre megírt programrátöltésért biztos nem adnék ki ennyi pénzt!
A legtöbben akik odaviszik már a verdájukat chiptuningra biztos raktak bele legalább sportlégszűrőt+ sportkipuff dobot, és nem hinném, hogy pont azokhoz a típusokhoz írták meg. Aztán meg a zöldkártyánál dughatod a forgalmiba a pízt, mert a károsanyagkibocsátás nem stimm...
A legtöbben akik odaviszik már a verdájukat chiptuningra biztos raktak bele legalább sportlégszűrőt+ sportkipuff dobot, és nem hinném, hogy pont azokhoz a típusokhoz írták meg. Aztán meg a zöldkártyánál dughatod a forgalmiba a pízt, mert a károsanyagkibocsátás nem stimm...
Idehaza szinte semmit , mert minden cég és magát chiptuningosnak való emberke egy lehúzó gépezet....
Amúgy meg nem tudom mi az a EDC16. Én csak az itthoni saját tapasztalataimról tudok beszélni, próbáltam 3 helyen is chipet iratni , hát senki se tudott.
Elmesélek egy sztorit:
Van egy német chipem a kocsiba. Mikor elvittem egy két magát rendkívüli szakembernek tartó emberhez , mindnek mondtam , hogy nézzen bele mi a véleménye róla. Tudott mi volt a válasz :
"Hú mi ez a kontár munka? Ezzel megy egyáltalán a kocsi?"
Mire mondtam én , jó akkor írjunk bel egyet , időm van , ha jó lesz kifizetem. Kiolvasták a gyári eprom tartalmat , elkezdték módosítani , többek közt Szombathelyen , Baján , Kaposváron. Egyik sem volt jobb a másiknál , és egyik sem közelítette meg a német chipet. És erre tudod mi volt a válasz :
"Húú hát ez mégse kontár munka , ezt valaki olyan irhatta , aki tényleg értett hozzá, meg biztos rally kocsiból való"
Erről ennyit...
Amúgy meg nem tudom mi az a EDC16. Én csak az itthoni saját tapasztalataimról tudok beszélni, próbáltam 3 helyen is chipet iratni , hát senki se tudott.
Elmesélek egy sztorit:
Van egy német chipem a kocsiba. Mikor elvittem egy két magát rendkívüli szakembernek tartó emberhez , mindnek mondtam , hogy nézzen bele mi a véleménye róla. Tudott mi volt a válasz :
"Hú mi ez a kontár munka? Ezzel megy egyáltalán a kocsi?"
Mire mondtam én , jó akkor írjunk bel egyet , időm van , ha jó lesz kifizetem. Kiolvasták a gyári eprom tartalmat , elkezdték módosítani , többek közt Szombathelyen , Baján , Kaposváron. Egyik sem volt jobb a másiknál , és egyik sem közelítette meg a német chipet. És erre tudod mi volt a válasz :
"Húú hát ez mégse kontár munka , ezt valaki olyan irhatta , aki tényleg értett hozzá, meg biztos rally kocsiból való"
Erről ennyit...
Magictuning? Hááát, komolyabb motortuninggal foglalkozó srácoktól jót még nem hallottam róluk... Előre megírt szaraik vannak állítólag. Másrészt valóban, amit Norbi is mond, az én 1.6 szívómra írnak +13 lóerőt... Persze, meg toronyórát lánccal...
Van az országban egy, azaz egyetlen cég, akik felküldik fékpadra a kocsit, oszt jóóól megnézik, mit tud, és írnak hozzá speckó progit? Létezik ilyen a mi nagy hazánkban?
Van az országban egy, azaz egyetlen cég, akik felküldik fékpadra a kocsit, oszt jóóól megnézik, mit tud, és írnak hozzá speckó progit? Létezik ilyen a mi nagy hazánkban?
Ha valaki ért az autókhoz szívesen társulok, én érteni programozáshoz :)
Különben amit eddíg olvastam, azzal az erővel csinálhatunk mi is egy céget.
bár ez szomorú
bár ez szomorú
Mi az az EDC 16?
Ja és szerinted mit lehet kihozni egy 2.0-gyárilag 120le, most min. 130 - gyárilag 170Nm - 8valve
90-es évjárat Mazda 626
Ja és szerinted mit lehet kihozni egy 2.0-gyárilag 120le, most min. 130 - gyárilag 170Nm - 8valve
90-es évjárat Mazda 626
Mr.Spock:
szivó motorok 1 800 ccm-ig 49e + Áfa
szivó motorok 1 800 ccm felett 59e + Áfa
turbós motorok 89 000 Ft + Áfa
(EDC 16 vezérlővel) 99 000 Ft + Áfa
bárcsak nekem lenne ilyen órabárem baz :)
szivó motorok 1 800 ccm-ig 49e + Áfa
szivó motorok 1 800 ccm felett 59e + Áfa
turbós motorok 89 000 Ft + Áfa
(EDC 16 vezérlővel) 99 000 Ft + Áfa
bárcsak nekem lenne ilyen órabárem baz :)
...és vajon mennyi t kérnek a munkájukért?
Mert az usa-ból tudok hozatni magamnak, de az azért elég húzós kis ügy lenne. (pláne nem is tudom hogy vám stb. van-e rajta)
Mert az usa-ból tudok hozatni magamnak, de az azért elég húzós kis ügy lenne. (pláne nem is tudom hogy vám stb. van-e rajta)
Erős a gyanúm , hogy előre megírt eprom tartalmakat töltenek bele ők is a gyári epromba. Nem padon írják a chipeket.
Helyenként meg irreálisan sok az a teljesítmény növekedés amit igérnek !!!
1.0 kocsiból +11 LE ? Ugyanmár !!!!
Helyenként meg irreálisan sok az a teljesítmény növekedés amit igérnek !!!
1.0 kocsiból +11 LE ? Ugyanmár !!!!
nem annyira draga es ahogy hallom jol.itt az oldalon is csinaltak par ember autojat.nekem 1.6szivo,de megprobaljuk majd szerintem:)
hát megpróbálhatod , hátha tud tolni a csajod Calibráján , mivel az turbós , azon csak tolni kell az üzemanyagot meg a benzinnyomást neki.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!