Chiptuning
aktuális téma
Sziasztok! Mivel konkrétan nem találtam ezzel kapcsolatos topicot, úgy gondoltam, megér egy misét ennek a fajta teljesítménynövelésnek a tisztázása is. okan esküsznek rá, de vajon tényleg annyira jó...? Kinek milyen céggel milyen tapasztalata volt? Stb.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Masterdriv
#142
2004. november 05. 07:06
ZOLIKAAA!!!! Hát azért 1 egy 130 lovas dízelt érdemes egy csippel felhúzni 160 re nemde??? Én most akarok enyémbe rakatni valami p genyót... alapja 116 LE 280 NM szerényben... ebből csináléna .... 142 LE 350 Nm... nah ez azé bik anem??? Ez már éri a pénzét... na persze benyós autóknál ez teljesen másképp jön le!!!
MUGEN-t bele? Biztos fasza, csak egy vmit ne felejts el, ezek NEM gyári blokkhoz írt chipek. Hogy miért? Mert mondjuk min. +1000rpm-t pörögnek és így adnak le plusz teljesítményt, amit 2percig biztos elvisel a hfej, de aztán szelepcsere (tányér tuti) meg tengelytörés ilyesmi. Írass inkább egyedi chipet. Mellesleg OBD0-t a világ legegyszerűbb dolga chipelni, ott valóban csak chip ki/be. Bárcsak nekem is ilyen easy lenne
Keresd meg CivicCoupe-t, ő irogat chipet (szerintem OBD0-s basemapjei is vannak, nem csak OBD1).
Keresd meg CivicCoupe-t, ő irogat chipet (szerintem OBD0-s basemapjei is vannak, nem csak OBD1).
Én az Ebay-en keresgettem chipet. A civicekhez $15-$20 -ért van(USA-ban).
Sajnos az én civicemhez (1,5 SOHC D15B2) nem igazán találtam, mert olyan ECU-hoz mint az enyém egyik chipet sem írják. Az én ECUm P04-es, de csak P05, P06, P28, stb.-hez találok. A P05 és P06 ECUhoz való chip-et ugyanehhez a motorhoz (D15B) irják mint az enyém. Azt szeretném tudni, hogy jó lenne-e szerintetek ez a chip az én ECU-mba. A chip nem is lenne drága: US $20, és MUGEN progi van benne. Nem is kell olyan nagy tudás a beépítéséhez csak egy kis elektronikai...tudni kell forrasztani. Esetleg van itt valaki aki már rendelt az Ebay-ről ilyesmit? Mi a véleményetek erről? Megérné?
Sajnos az én civicemhez (1,5 SOHC D15B2) nem igazán találtam, mert olyan ECU-hoz mint az enyém egyik chipet sem írják. Az én ECUm P04-es, de csak P05, P06, P28, stb.-hez találok. A P05 és P06 ECUhoz való chip-et ugyanehhez a motorhoz (D15B) irják mint az enyém. Azt szeretném tudni, hogy jó lenne-e szerintetek ez a chip az én ECU-mba. A chip nem is lenne drága: US $20, és MUGEN progi van benne. Nem is kell olyan nagy tudás a beépítéséhez csak egy kis elektronikai...tudni kell forrasztani. Esetleg van itt valaki aki már rendelt az Ebay-ről ilyesmit? Mi a véleményetek erről? Megérné?
sziasztok 2000 16 v vectrába hol tetessek chipet? vélemény? kb 10-15 le re gondoltam...
én is ezt hallottam! ha chippelés után nem hozza az értéket, akkor addig variálnak a gumi méretekkel stb, amíg papíron hatalmas teljesítmény növekmény lesz.
egy jó hengerfej piszkálással el tudsz érni plusz 10LE-t. aztán a chipi is mehet.
Hali!
nekem is 90 le-s japán gépem van (igaz 1.4)! szerintem nem érdemes azt tuningolni! láttam hozzá chipet 50e + 9 ló!!!!!!!! Az semmi!!!!!
De kiváncsi lennék, hogy a többieknek mi a véleménye! szerintem csak 180 ló felett érdemes motort tuningolni!
üdv
nekem is 90 le-s japán gépem van (igaz 1.4)! szerintem nem érdemes azt tuningolni! láttam hozzá chipet 50e + 9 ló!!!!!!!! Az semmi!!!!!
De kiváncsi lennék, hogy a többieknek mi a véleménye! szerintem csak 180 ló felett érdemes motort tuningolni!
üdv
Szóval a paddal csak azt akartam mondani, hogy úgy állítják be, hogy nagyon jó értéket mutasson miután berakták neked a chip-et. Etetés...
köszi, de a pad engen nem vígasztal... na majd meglátjuk
Gondolom nem igazán komáljátomk az ilyen laikus kérdéseket, de hátha kapok vmi választ:
Egy 1,6-os (nem turbós) 90LE-s 16v japán gépnél érdemes leállni chipelgetni? Szerintem mondjuk már +10 Le-től megérné, de tud vmelyik cég nekem annyit adni? (Nem annyit mondani, hanme tényleg annyival növelni...?)
Egy 1,6-os (nem turbós) 90LE-s 16v japán gépnél érdemes leállni chipelgetni? Szerintem mondjuk már +10 Le-től megérné, de tud vmelyik cég nekem annyit adni? (Nem annyit mondani, hanme tényleg annyival növelni...?)
Csak hallomásból tudom, hogy retek...
Jó a mérőpadjuk előtte-utánna állapot. Remélem vágod.
De csak hallottam
Jó a mérőpadjuk előtte-utánna állapot. Remélem vágod.
De csak hallottam
Hi all!!!! Olvastam itt pár commentet, de nem igazán kaptam átfogó képet erről az egészről... Jövő héten akarok menni az ATC-hez, chippeltetni a golfomat. Tapasztalatok az ATC-vel kapcsolatban?? Mert nem akarom hogy elbasszák. Nagy segítség lenne olvasni a véleményeket...
Thx az infokat! Körbejárom a dolgokat ezzel kapcsolatban. Rohadt fritzeknél is lehet kapni 100 rugó átszámítva:(
Millió infót találsz neten, linket nem tudok fejből. keress rá google-val, yahooval ilyesmi :) ECU függő a dolog és evvel rendesen hazavághatod a géped, ha nem tudod mit-hogyan jumperolgass, kötögess. Ne felejts el softwaret sem letölteni az ECU-dhoz datalogginghoz...
ave a "ki" az gondolom a fritzeket jelenti, csak nekem nincs kontaktom, és azt hallottam, hogy igen igen drága minden ilyen fékpados, minden szenzorra mérőműszer játék. Bár nekem megérné ha nem annyival lenne drágább. A kaki hiába olcsó attól még nem finom
Tudsz esetleg konkrét embert? Vagy linket vagy bármit?
Tudsz esetleg konkrét embert? Vagy linket vagy bármit?
Igen ugyanolyan autója van két spanomnak is, és mind a kettőnek bajai chip van a kocsijában, és mind a kettő más, az egyik (érzésre) alulról a másik meg felül húz jobban. Ha jól tudom, superchips licenszet(:) használ.
Lordie:Ez a logolásos dolog az én fantáziámat is meindította. Ha van valami linked stb, lödd már át nekem is. please
Lambdád most is van. Csak az 0-1V között mér (keskenysávú), tehát 14-15.2:1 arányt mér. Olyan kell, ami jóval szélesebb tartományban mér.
2 megoldás létezik szerintem:
- vagy megtartod a keskenysávúd és külön lyukat fúrsz a leömlőbe, kijelzőbe vezeted a WBo2-t (tehát ECU-t kihagyod, marad neki az OEM)
- vagy kiszeded a keskenysávút, a szélessávú (0-5V) közötti értékeit átkonvertálod 0-1V közöttire, hogy az ECU azt lássa, mint régen. De kijelző kell, mert különben honnan tudod mennyi az A/F. Egyébként, ha kitet veszel, kapsz hozzá kijelzőt (legtöbbször digitális) is.
---------------
Ez a Gameboy cuccos nagyon állat! Kellene majd ilyen a portable PS2-re is
Vagy telefonra?
2 megoldás létezik szerintem:
- vagy megtartod a keskenysávúd és külön lyukat fúrsz a leömlőbe, kijelzőbe vezeted a WBo2-t (tehát ECU-t kihagyod, marad neki az OEM)
- vagy kiszeded a keskenysávút, a szélessávú (0-5V) közötti értékeit átkonvertálod 0-1V közöttire, hogy az ECU azt lássa, mint régen. De kijelző kell, mert különben honnan tudod mennyi az A/F. Egyébként, ha kitet veszel, kapsz hozzá kijelzőt (legtöbbször digitális) is.
---------------
Ez a Gameboy cuccos nagyon állat! Kellene majd ilyen a portable PS2-re is
Vagy telefonra?
haverod milyen autoba veszi, ugyanolyanba mint a tied?, honnan? kiváncsi leszek mit mondasz rola, be tudta e löni a Lajos neki......
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Nem tudtok valami olcsó helyet chíptuningra?
1,6l-es 120 Le-s Mitsu Lancerhez?