Diesel
aktuális téma
Ez az oldal a diesel autó kedvelőknek és azoknak is ,akik ki nem állják. Ítt leírhatod minden nemű véleményedet. Én a magam részéről szeretem,mert keveset esznek,megbízhatók,menet dinamikájuk pont nekem való. Nagy nyomatékkal rendelkeznek.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hát,hogy egy skoda legyorsul egy dizelt ,nekem volt illetve van mindkettő.1 105-s Skoda és most a Saxo,mind a 2 nem egy erőgép,de a Saxo,kb 4*-jobban megy,mint a Skoda,pedig az is egy nagyon jó,megkimélt gép volt-nagyon szerettem,de azért az sok,hogy egy Skoda legyorsul 1 dizelt.Ez nekem sok.
Ha most autót építenék, tuti csak dieselt!!!
Isten ahogy megy ha meg van piszkálva, isten a nyomatéka, és nem eszik 40 litert!!
Isten ahogy megy ha meg van piszkálva, isten a nyomatéka, és nem eszik 40 litert!!
Hali! Ja..... EVO, most még benyás, de meddig? EVO XIX
biztos nem ültél még felhúzott dieselben...
Kiráz a hideg ha meghallok egy Dízel autót bár a gyorulásoknál+versenyautóként egyre többet látni valami biztos jó benne de nekem nem kéne
BGY nek igaza van. Összehasonlítás csak úgy reális ha egy turbó benzinest hasonlítunk össze egy turbó diesellel. Akkor már a benzines nyomatéka sem marad el sokkal!! személy szerint én ezt az 50ről gyorsulást nem hiszem el, de ez legyen az én bajom!!
üdv.
üdv.
Csáá!
Az, hogy 50-ről indúlva ott hagytad annak csak az, az oka, hogy a benzines nem váltott vissza
Az, hogy 50-ről indúlva ott hagytad annak csak az, az oka, hogy a benzines nem váltott vissza
Mégegyszer leírnám, semmi bajom a dizelautókkal, de az összehasonlítás úgy lenne korekt, ha mondjuk egy kétliteres turbódizelautót hasonlítunk össze egy kétliteres turbóbenzinessel, vagy legyen szívó mind a kettő. Sokan írják itt hogy a mostani dízelautok milyen jól mennek, mondjuk akkor várnám annak a kétliteres turbódízel autónak a márkáját amelyik felveszi a versenyt, mondjul egy Lancer EVO VII-tel. Azt pedig, hogy milyen keveset fogyaszt az legyen a dízelesek öröme, de az élet más területén is van, hogy valaki nem a TESCO gazdaságos holmikat vásárolja, hanem inkább többet áldoz egy márkás, és így drágább termékre.
Szasztok!!!
Abban igazat adok ,hogy két külön kategoria a benzines ill diesel.Sőt abban is,hogy olcsón sokat mehessen,vkinek meg hogy ne hallja a ketyegést,ne kelljen reggel melegíteni a kocsit.Még talán ebben is!!!
De a mostani új diesel már nem az a ketyegős diesel én pld pdti ill hdi vagy dci-ről beszélek.
Én egy nagy multi cégnél vagyok labortechnikus és pont a benzines ill diesel motrokat tesztelünk.Tehát szerintem elég nagy változáson ment át a diesel moci!!!
Nem a lóerő hanem a nyomaték a fontos!!!!
Abban igazat adok ,hogy két külön kategoria a benzines ill diesel.Sőt abban is,hogy olcsón sokat mehessen,vkinek meg hogy ne hallja a ketyegést,ne kelljen reggel melegíteni a kocsit.Még talán ebben is!!!
De a mostani új diesel már nem az a ketyegős diesel én pld pdti ill hdi vagy dci-ről beszélek.
Én egy nagy multi cégnél vagyok labortechnikus és pont a benzines ill diesel motrokat tesztelünk.Tehát szerintem elég nagy változáson ment át a diesel moci!!!
Nem a lóerő hanem a nyomaték a fontos!!!!
Awe,ezen fölösleges vitázni,az a lényeg hogy az a két kategória teljesen más áttételű,akkor most elmondom neked,itt Tatabányán van egy 5.7 V8 Camaro,piroslápától indulva,kb:4 autónyit vert rám,úgy hogy összevissza kaparászott az autóm 2 es be...50 es tempóról gyorsulva pedig ugyanazon a távon úgy megettem mint a szart,nekem már töltött a turbó,mire neki megjött a fordulat...Lényeg a lényeg ezt a két kategóriát fölösleges hasonlítani vkinek az a fontos,hogy olcsón sokat mehessen,vkinek meg hogy ne hallja a ketyegést,ne kelljen reggel melegíteni a kocsit!!!
Igazság szerint a fogyasztás csökken,mivel több levegő könnyen jut be az égéstérbe,viszont a direktszűrő miatt hangelváltozás keletkezik,benzinesnél torokhang,dízelnél(legalábbis az enyémnél)pedig a turbó hangját hallod jobban,(lefújás)ezért az autósok 90% a mindig "hallatja" a motorhangot,ezért a fogyasztás megnő,de nem kell akkora elváltozásra számítani,hogy hűha,csak picit több lesz!!!
>Ja és bármelyik hasonló tömegű, és hasonló erős benzines autó felkötheti a gatyáját mellette.
Igazad van.
A Loero vs. nyomatek, mint mindig! :)
De forditsuk meg az allitasod, lassuk ugy is megallja-e a helyet?
Tehat: Barmelyik hasonlo tomegu es nyomateku dizel felkotheti a gatyajat.
Tehat van egy 150 Le koruli 400 Nm-es dizel es egy 300 Le koruli 400 Nm-es benzines.
Case closed.
Igazad van.
A Loero vs. nyomatek, mint mindig! :)
De forditsuk meg az allitasod, lassuk ugy is megallja-e a helyet?
Tehat: Barmelyik hasonlo tomegu es nyomateku dizel felkotheti a gatyajat.
Tehat van egy 150 Le koruli 400 Nm-es dizel es egy 300 Le koruli 400 Nm-es benzines.
Case closed.
Ja még valami.A direkt szűrőtől most nő a fogyasztása,vagy csökken???
Szerintem nő,de nem gy helyen olvastam hogy Csökken.Akkor most mi van?
Szerintem nő,de nem gy helyen olvastam hogy Csökken.Akkor most mi van?
Sziasztok.Diesel így-Diesel úgy,egy biztos,aki olcsón akar közlekedni az dieselt vesz.De lassan már egy árba lessz a gázolaj mint a benzin,de akkor is kevesebbszer kell a vigyorgó kutasnak a kezébe adni a súlyos ezreket,ezért is érdemes dieselt venni.Sajnos rohadt egy világ ez,egyre drágább az üzemanyag,egyre elkedvetlenítik az embert az autozástol.na mind1.
Van nekem egy 1.4 PDTDI Polom.
5.2 liter alá nem birom szorítani.hogy a picsába lehet ez?Nem igazán tudok mást akinek ugyanilyen poloja lenne,így nincs összehasonlítási alapom.De hogy az öregem 2000res A3as Audija a maga 139 lóerejével a fedélzeti szerint 6 litert egyen,amit egyszer kényelmes autózással levittem 5.3ra,kicsit soknak találom a kis 3hengeres fogyasztását.igaz az auto tuti van kb 1100kg,lehet hogy ez a baj.
Na és ez a nem mindegy,hogy a 2000res motor 6.2literrel elvan,ráadásul bekapcsolt klímával,olyan orbitális Turbó szuszogással hogy az már hangorgia!
Nagyon eltalálták ezt az új PDTDI mocit az uj A3asba,ha bele lehetbe rakni a poloba,az tuti beleraknám
Ha v.mi okosságot esetleg tudtok,nézzetek be hozzám.
Van nekem egy 1.4 PDTDI Polom.
5.2 liter alá nem birom szorítani.hogy a picsába lehet ez?Nem igazán tudok mást akinek ugyanilyen poloja lenne,így nincs összehasonlítási alapom.De hogy az öregem 2000res A3as Audija a maga 139 lóerejével a fedélzeti szerint 6 litert egyen,amit egyszer kényelmes autózással levittem 5.3ra,kicsit soknak találom a kis 3hengeres fogyasztását.igaz az auto tuti van kb 1100kg,lehet hogy ez a baj.
Na és ez a nem mindegy,hogy a 2000res motor 6.2literrel elvan,ráadásul bekapcsolt klímával,olyan orbitális Turbó szuszogással hogy az már hangorgia!
Nagyon eltalálták ezt az új PDTDI mocit az uj A3asba,ha bele lehetbe rakni a poloba,az tuti beleraknám
Ha v.mi okosságot esetleg tudtok,nézzetek be hozzám.
DIESEL 4 ever!!!!Rengeteg negatív kommentet kapok rallis spanoktól,hogy az olajkályha így,az olajkályha úgy!!!!Erre ők,addig amíg schumacher nem izzít,addig elbújhatok,csak lám azt nem mondják,hogy deszar tankolni,csak azt látni hogy a benzines taliga egyhelyben áll,a diesel meg állandóan fut!!!!Csak ennyi!!!Diesel the KING!!!Egyébként az én pöckölt TDI m lerugott már pár hűdeerősnek hitt Hondát,Ladát,GTI t ,GSI t ...A fogyasztás???5,2 körül mozog...Woerthersee telitank+20 liter,úgyhogy éjjel nappal mászkálsz vele a tó körül ja bocs!!!Ennyit a benzinesről!!!
Csak az a baj hogy a volt skodám is legyorsulta.!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ojan mintha egy biciklit hasonlitanánk össze egy triciklivel...jo-jo...a tricikli stabilabb, de a biciklivel keskenyebb uton ellehet menni...mindennek megvan az előnye-hátránya...nekem a mostani dizel autoknak éppen a ketyegése tetszik meg a kipuf szaga...jo, tom...hüje vagyok...-:)
nézzük úgy, egy dizel terepjáró magasabbra megy, mint egy benzin terepjáró! Áhh...ne kössön bele senki...nem repülőrajtbol indulnak a dzsippek, hanem erőből mennek fel...ott a nyomaték a legfontosabb...vagy nem?
de azt sem értem, hogy miért kéne ugyanojan ccm-et összehasonlitani? a kettő gyökerekben különbözik egymástól...nem igazán sportszerű, ha igy teszteljük őket...méénem ugy teszteljük, hogy van nálunk 10ezer ft és mennyit tudunk bele tankolni a dizel és mennyit a benzinbe...ugyanojan hüjeség...-:)