Diesel

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Diesel

Ez az oldal a diesel autó kedvelőknek és azoknak is ,akik ki nem állják. Ítt leírhatod minden nemű véleményedet. Én a magam részéről szeretem,mert keveset esznek,megbízhatók,menet dinamikájuk pont nekem való. Nagy nyomatékkal rendelkeznek.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Tázsi
#87
2004. október 21. 11:44
Meddő vita ez srácok!
Ojan mintha egy biciklit hasonlitanánk össze egy triciklivel...jo-jo...a tricikli stabilabb, de a biciklivel keskenyebb uton ellehet menni...mindennek megvan az előnye-hátránya...nekem a mostani dizel autoknak éppen a ketyegése tetszik meg a kipuf szaga...jo, tom...hüje vagyok...-:)

nézzük úgy, egy dizel terepjáró magasabbra megy, mint egy benzin terepjáró! Áhh...ne kössön bele senki...nem repülőrajtbol indulnak a dzsippek, hanem erőből mennek fel...ott a nyomaték a legfontosabb...vagy nem?

de azt sem értem, hogy miért kéne ugyanojan ccm-et összehasonlitani? a kettő gyökerekben különbözik egymástól...nem igazán sportszerű, ha igy teszteljük őket...méénem ugy teszteljük, hogy van nálunk 10ezer ft és mennyit tudunk bele tankolni a dizel és mennyit a benzinbe...ugyanojan hüjeség...-:)
Zoli saxo
#86
2004. október 21. 11:42
Kicsit félre érthető a Skoda csak volt.
Zoli saxo
#85
2004. október 21. 11:35
Hát,hogy egy skoda legyorsul egy dizelt ,nekem volt illetve van mindkettő.1 105-s Skoda és most a Saxo,mind a 2 nem egy erőgép,de a Saxo,kb 4*-jobban megy,mint a Skoda,pedig az is egy nagyon jó,megkimélt gép volt-nagyon szerettem,de azért az sok,hogy egy Skoda legyorsul 1 dizelt.Ez nekem sok.
eliteclub
#84
2004. október 21. 11:22
Ha most autót építenék, tuti csak dieselt!!!
Isten ahogy megy ha meg van piszkálva, isten a nyomatéka, és nem eszik 40 litert!!
FGabesz
#83
2004. október 21. 11:15
Hali! Ja..... EVO, most még benyás, de meddig? EVO XIX
ati_TDI
#82
2004. október 21. 10:45
biztos nem ültél még felhúzott dieselben...
zolie46
#81
2004. október 21. 10:39
Kiráz a hideg ha meghallok egy Dízel autót bár a gyorulásoknál+versenyautóként egyre többet látni valami biztos jó benne de nekem nem kéne
nmichelisz
#80
2004. október 21. 09:56
BGY nek igaza van. Összehasonlítás csak úgy reális ha egy turbó benzinest hasonlítunk össze egy turbó diesellel. Akkor már a benzines nyomatéka sem marad el sokkal!! személy szerint én ezt az 50ről gyorsulást nem hiszem el, de ez legyen az én bajom!!
üdv.
BGY
#79
2004. október 21. 07:51
Csáá!
Az, hogy 50-ről indúlva ott hagytad annak csak az, az oka, hogy a benzines nem váltott vissza
BGY
#78
2004. október 21. 07:39
Mégegyszer leírnám, semmi bajom a dizelautókkal, de az összehasonlítás úgy lenne korekt, ha mondjuk egy kétliteres turbódizelautót hasonlítunk össze egy kétliteres turbóbenzinessel, vagy legyen szívó mind a kettő. Sokan írják itt hogy a mostani dízelautok milyen jól mennek, mondjuk akkor várnám annak a kétliteres turbódízel autónak a márkáját amelyik felveszi a versenyt, mondjul egy Lancer EVO VII-tel. Azt pedig, hogy milyen keveset fogyaszt az legyen a dízelesek öröme, de az élet más területén is van, hogy valaki nem a TESCO gazdaságos holmikat vásárolja, hanem inkább többet áldoz egy márkás, és így drágább termékre.
Dodi72
#77
2004. október 21. 06:52
Szasztok!!!

Abban igazat adok ,hogy két külön kategoria a benzines ill diesel.Sőt abban is,hogy olcsón sokat mehessen,vkinek meg hogy ne hallja a ketyegést,ne kelljen reggel melegíteni a kocsit.Még talán ebben is!!!

De a mostani új diesel már nem az a ketyegős diesel én pld pdti ill hdi vagy dci-ről beszélek.
Én egy nagy multi cégnél vagyok labortechnikus és pont a benzines ill diesel motrokat tesztelünk.Tehát szerintem elég nagy változáson ment át a diesel moci!!!
Nem a lóerő hanem a nyomaték a fontos!!!!
Srác
#76
2004. október 21. 00:30
Awe,ezen fölösleges vitázni,az a lényeg hogy az a két kategória teljesen más áttételű,akkor most elmondom neked,itt Tatabányán van egy 5.7 V8 Camaro,piroslápától indulva,kb:4 autónyit vert rám,úgy hogy összevissza kaparászott az autóm 2 es be...50 es tempóról gyorsulva pedig ugyanazon a távon úgy megettem mint a szart,nekem már töltött a turbó,mire neki megjött a fordulat...Lényeg a lényeg ezt a két kategóriát fölösleges hasonlítani vkinek az a fontos,hogy olcsón sokat mehessen,vkinek meg hogy ne hallja a ketyegést,ne kelljen reggel melegíteni a kocsit!!!
Srác
#75
2004. október 21. 00:23
Igazság szerint a fogyasztás csökken,mivel több levegő könnyen jut be az égéstérbe,viszont a direktszűrő miatt hangelváltozás keletkezik,benzinesnél torokhang,dízelnél(legalábbis az enyémnél)pedig a turbó hangját hallod jobban,(lefújás)ezért az autósok 90% a mindig "hallatja" a motorhangot,ezért a fogyasztás megnő,de nem kell akkora elváltozásra számítani,hogy hűha,csak picit több lesz!!!
Srác
#74
2004. október 21. 00:18
Zoli melyik része hangzik hihetetlenül???
ave.fw.hu
#73
2004. október 20. 23:53
>Ja és bármelyik hasonló tömegű, és hasonló erős benzines autó felkötheti a gatyáját mellette.

Igazad van.

A Loero vs. nyomatek, mint mindig! :)

De forditsuk meg az allitasod, lassuk ugy is megallja-e a helyet?
Tehat: Barmelyik hasonlo tomegu es nyomateku dizel felkotheti a gatyajat.

Tehat van egy 150 Le koruli 400 Nm-es dizel es egy 300 Le koruli 400 Nm-es benzines.

Case closed.
Mici
#72
2004. október 20. 22:49
Ja még valami.A direkt szűrőtől most nő a fogyasztása,vagy csökken???
Szerintem nő,de nem gy helyen olvastam hogy Csökken.Akkor most mi van?
Mici
#71
2004. október 20. 22:47
Sziasztok.Diesel így-Diesel úgy,egy biztos,aki olcsón akar közlekedni az dieselt vesz.De lassan már egy árba lessz a gázolaj mint a benzin,de akkor is kevesebbszer kell a vigyorgó kutasnak a kezébe adni a súlyos ezreket,ezért is érdemes dieselt venni.Sajnos rohadt egy világ ez,egyre drágább az üzemanyag,egyre elkedvetlenítik az embert az autozástol.na mind1.
Van nekem egy 1.4 PDTDI Polom.
5.2 liter alá nem birom szorítani.hogy a picsába lehet ez?Nem igazán tudok mást akinek ugyanilyen poloja lenne,így nincs összehasonlítási alapom.De hogy az öregem 2000res A3as Audija a maga 139 lóerejével a fedélzeti szerint 6 litert egyen,amit egyszer kényelmes autózással levittem 5.3ra,kicsit soknak találom a kis 3hengeres fogyasztását.igaz az auto tuti van kb 1100kg,lehet hogy ez a baj.
Na és ez a nem mindegy,hogy a 2000res motor 6.2literrel elvan,ráadásul bekapcsolt klímával,olyan orbitális Turbó szuszogással hogy az már hangorgia!
Nagyon eltalálták ezt az új PDTDI mocit az uj A3asba,ha bele lehetbe rakni a poloba,az tuti beleraknám
Ha v.mi okosságot esetleg tudtok,nézzetek be hozzám.
Zoli saxo
#70
2004. október 20. 22:36
Peti azért ezt nem hiszem.
Srác
#69
2004. október 20. 22:30
DIESEL 4 ever!!!!Rengeteg negatív kommentet kapok rallis spanoktól,hogy az olajkályha így,az olajkályha úgy!!!!Erre ők,addig amíg schumacher nem izzít,addig elbújhatok,csak lám azt nem mondják,hogy deszar tankolni,csak azt látni hogy a benzines taliga egyhelyben áll,a diesel meg állandóan fut!!!!Csak ennyi!!!Diesel the KING!!!Egyébként az én pöckölt TDI m lerugott már pár hűdeerősnek hitt Hondát,Ladát,GTI t ,GSI t ...A fogyasztás???5,2 körül mozog...Woerthersee telitank+20 liter,úgyhogy éjjel nappal mászkálsz vele a tó körül ja bocs!!!Ennyit a benzinesről!!!
Peti civic
#68
2004. október 20. 22:23
Csak az a baj hogy a volt skodám is legyorsulta.!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 427 találat 22 oldalon