Diesel

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Diesel

Ez az oldal a diesel autó kedvelőknek és azoknak is ,akik ki nem állják. Ítt leírhatod minden nemű véleményedet. Én a magam részéről szeretem,mert keveset esznek,megbízhatók,menet dinamikájuk pont nekem való. Nagy nyomatékkal rendelkeznek.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
14 15 16 17 18 19 20 21 22
Zoli saxo
#67
2004. október 20. 22:05
Én a magam részéről a tuningon nem csak a motor tuningot értem,hanem az optikait is ,én egyébként ezt a részét üzöm,mert nem vagyok száguldós típus,inkább nyugodt vezetőnek nevezném magam,egyébként,a Saxo szerintem a motor méretéhez képest jól gyorsul,igaz az öcsém Hondája oda veri,eddig csak vele próbáltam.De nekem a le. nem számít,inkább az autó egyénisége.
RÁki
#66
2004. október 20. 21:54
A tuning olaláról közelítve is van fantázia a diesel autókban. Szerintem csak feltöltött autót érdemes tuningolni. A dieselek nagy többsége turbós, ebből következik, hogy elég "könnyen" lehet akár 50% feletti teljesítménynövekedést elérni. Nyilván ha egész nap bála számra hánynám vasvillával a pénzt, akkor nekem se egy 1,9 TDI-m lenne, hanem egy RS4 vagy egy Porsche Turbo, de mivel még nem így van ezért maradok a dieselnél, azt tuningolom, és hidd el, hogy sok nagyvérű benzinest lealázok vele az utakon.
BGY
#65
2004. október 20. 20:22
De nem is ez a lényeg. Hanem a benzines és a dizel autók összevetése. Ezt pedig én, itt csak a tuning oldalról tudom nézni. Egy gazdaságossági oldalon, készséggel elismerem, hogy a dizel a gazdaságosabb.
BGY
#64
2004. október 20. 20:18
Ez nem dicsekvés volt, csupán tény közlés, és akkor ott nem én kezdtem vesenyezni, hanem Ő. Szerinted az lett volna a becsületes, ha hagyom elmenni, csupán azért, mert valszeg az én gépem az erősebb?
RÁki
#63
2004. október 20. 20:09
260 lóval nagy fegyvertény otthagyni egy VW golfot!!!! Gratulálok hozzá!! A Pd TDI Golfok 95%-a nem erősebb 130 lóerőnél. Ilyennel én nem is dicsekednék!
BGY
#62
2004. október 20. 19:59
Nem ismerem a te gépedet, de éppen tegnap szívózott egy IV PTDI Golf az úton, és mikor az Erzsébet-hídról lejöttünk a Hegyaljára, és szabad lett a pálya előttünk, nagyon gyorsan eltünt a visszapillantómból
BGY
#61
2004. október 20. 19:55
Tudod nekem is 400 Nm körül van a nyomatékom, és 260 LE a teljesítményem, de ehhezz 16-18 litert fogyaszt. Sőt ha nagyon nyomom könnyen elérem a 20 literes fogyasztást is. De kit érdekel, ha ez érdekelne akkor egy 1 literes autóval járnék, és nem olvasnám a tuning oldalakat
RÁki
#60
2004. október 20. 19:52
Ja és bármelyik hasonló tömegű, és hasonló erős benzines autó felkötheti a gatyáját mellette.
RÁki
#59
2004. október 20. 19:46
Tudjátok miért jó a diesel? Az enyém 180 lóerősen 400 Nm nyomatékkal nem eszik többet 6 liternél (vegyes), de akár 4 literrel is lehetne vele járni csak akkor úgy kell vezetni, mint egy buzi. Ha kitaposom a belét akkor se nő litereket a fogyasztása. Ráadásul a 160 Ft-ért, lehet bele venni romániai MOL kútról gázolajat. Ha kiszámolod, hogy hasonló tudású benzines autóval mennyivel jár az ember, akkor rájössz, hogy azért a pénzért érdemes hallgatni a csörgését, és kivárni azt a pár percet reggel amíg felmelegszik.
BGY
#58
2004. október 20. 19:46
Egy tuningoldalon ne az legyen a szempont, hogy mennyit fogyaszt, meg, hogy milyen keveset kell váltani, hanem, hogy hogy pörög, és hogy megy. Aki pedig nem szeret váltani az vegyen automata autót
BGY
#57
2004. október 20. 19:43
Jók az új turbódizel autók, de tuningautó, legalább is a motor tuningos az legyen benzines
Peti civic
#56
2004. október 20. 19:20
Az a jó hogy ezt se én mondtam???
Zoli saxo
#55
2004. október 20. 19:18
Ez igaz hát használd a gépet,dizelnél nem kell annyira félni a bele üléstől,mint a benzinesnél,mert beinditott és rá megy a gatyád.Egyébként sajnos a dízel sem egy környezetvédő termék,állítolag felelős a rák kialakulásában,de ezt nem tudom biztosan én is csak hallottam,de aki mondta annak 100 százalékra hiszek.
Peti civic
#54
2004. október 20. 19:10
TRAKTOR!!! Viccet félre téve.
az elmúlt 7évben sokat fejlődött a diesel motor, régen nem szereték az emberek mert gyenge nem megy nem indul kormol, sok akkor még falat a gázolajat, de most meg minden az ellenkezője lehet. Környezet kímélöbbek, nagy hatásfokon dolgoznak, ezér is esznek kevest. De aki nem megy sokat annak az új diesel és benzines árának különbsége nagyon sokára fog megtérülni
Zoli saxo
#53
2004. október 20. 19:07
Egyetértek ,én sem vennék már benzinest.Nincs annyi pénzem,hogy fennt tartsak egy benzin zabálót.
grzba
#52
2004. október 20. 18:58
Nos gondoltam én is leirom a véleményemet.
Én mindig is diesel párti voltam, és leszek is.
most egyenlőre 2 diesel kocsim van egy citroen bx amivel elégé megvagyok elégedve akár milyen hideg van pöcre indul igaz nem lehet vele szágukdozni mert csak egy sima szívó diesel.
Viszont a másik kocsim egy FIAT Croma 2.0 tdid tipusú az igen jól eltalált kocsi ahoz képest, hogy 92-es évjáratu nagyon jól megy és a fogyasztása is elég szép.
Ha kényelmessen megyek vele akkor 5l allat van a fogyasztása azt nagyon szeretem.
Hát hogy melyik diesel a jobb a Német, vagy a Francia esetleg az olasz azt nem tudom, de azt igen, hogy egy benzines nem mulja fel a dieselt vagyis nálam
Éljen a DIESEL
thomack
#51
2004. október 04. 21:25
nem gyenge...800cm3 és 210lóóóóóó?
Yahoo_ex
#50
2004. október 04. 20:51
Csákány!

Mind szép és jó, amit a dieselről összeírtatok. Hallott már valaki a II. Vh-ús német kétütemű turbódízel motorról? 2 hengeres 800 ccm körül volt és 210 LE-t termelt 400Nm nyomatékkal. Az egy durva gépezet volt. Kár hogy a fejlesztés vége előtt befejeződött a háború.... Mellesleg a 120-as bömbi bejön. Naon pöpec....
FGabesz
#49
2004. október 04. 13:27
Üdv.
Nem tudom hallottatok-e a Toyota Párizsban bemutatott motorjáról..... 2.0 Diesel 183 Le 400 Nm. Azért nem semmi amit a gyártók motorokból kibányásznak, állítólag 2005-ben kapható is lesz.
Zero
#48
2004. október 04. 11:04
bár inkább ami most van mégis csak kissebb D de jó.
jó a truboD de a Biturbo-s se szar ám!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 427 találat 22 oldalon