Diesel
aktuális téma
Ez az oldal a diesel autó kedvelőknek és azoknak is ,akik ki nem állják. Ítt leírhatod minden nemű véleményedet. Én a magam részéről szeretem,mert keveset esznek,megbízhatók,menet dinamikájuk pont nekem való. Nagy nyomatékkal rendelkeznek.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Ja éppen ma együtt jöttem fel az M1-re Törökbálintnál egy kollégámmal. Ő ment elöl egy dízel Audi A8-al Mögötte én ahogy felmentünk a pályára kigyorsítottam, öszintén nem tudom hogy hányasban voltam, gondolom abban a fokozatban amelyikben kellett, de úgy elmentem mellette, hogy már csak mobilon ért utol
Nem olyan biztos az! Bár nagy benzinesekkel tényleg ritka az, hoyg erőhiányban szendednek!
KÉpzelj el egy 1,9es Ibiza CUprát, ami 600 ccm-el kisebb a Te gépednél, viszont 160 dízelóerő és 330 körüli nyomatéka van. Tegyük fel, hoyg repülőrajtot vesz az Ibiza és a Te géped! Visszaválthatsz, meg minden amit akarsz!!! Ki nyerne?
Adjátok le a voksokat
KÉpzelj el egy 1,9es Ibiza CUprát, ami 600 ccm-el kisebb a Te gépednél, viszont 160 dízelóerő és 330 körüli nyomatéka van. Tegyük fel, hoyg repülőrajtot vesz az Ibiza és a Te géped! Visszaválthatsz, meg minden amit akarsz!!! Ki nyerne?
Adjátok le a voksokat
elég sokat,és amit te írtál azt én pont 1 dízel passattal tapsztalatm a nyáron autópályán 1 néhány fokos emelkedőn ausztriában!!!!!!!!!
110-nél vissza 1,mert nem megy a gép parkettán és erre annyi történt hogy mire visszaszurtam 5-be 5-el mentünk többle mint a váltás előtt...
és nem ismerzs,tehát ne tudd jobban hogy én mit és mennyit vezettem!!!
110-nél vissza 1,mert nem megy a gép parkettán és erre annyi történt hogy mire visszaszurtam 5-be 5-el mentünk többle mint a váltás előtt...
és nem ismerzs,tehát ne tudd jobban hogy én mit és mennyit vezettem!!!
Csáá!
Na most az hogy miként gyorsulok ki az útjavítás után az attól függ hogy 3, 4, vagy 5. fokozatban vagyok. De én visszaváltok, mert szeretek váltani, és így biztos hogy én megyek el jobban
Na most az hogy miként gyorsulok ki az útjavítás után az attól függ hogy 3, 4, vagy 5. fokozatban vagyok. De én visszaváltok, mert szeretek váltani, és így biztos hogy én megyek el jobban
Sréc, most őszintén! Hány autót vezettél eddig? Ebből hány volt dízel, és hány volt közösnyomócsöves dízel? Nem kötekedni akarok!
Én is benzines párti voltam aztán jöttek ezek a modern diesel gépek.
És most oda jutottam hogy vagy Benzines de V6 ill. V8. esetleg Boxer. Vagy Diesel V8.
Lényeg hogy Turbós legyen én azt mondom. és min.200Le.
Jövőre ezzel a szellemiséggel fogok autót venni.
Nemsokára nyitok egy fórumot Olcsó Iszonyat géppek néven.!!
És most oda jutottam hogy vagy Benzines de V6 ill. V8. esetleg Boxer. Vagy Diesel V8.
Lényeg hogy Turbós legyen én azt mondom. és min.200Le.
Jövőre ezzel a szellemiséggel fogok autót venni.
Nemsokára nyitok egy fórumot Olcsó Iszonyat géppek néven.!!
,, Namost a benzines autóban ilyenkor visszavált az ember, kicsit odalép neki, de valljuk be, 2000 ccm alatt nemigazán történik semmi. ,,
ez 1 vicc ugye???????????
ezt te se hiszed el remélem....
ez 1 vicc ugye???????????
ezt te se hiszed el remélem....
OK. szerintem egy benzines turbónak is hasonló nyomatéka van mint egy turbódízelnek, csak ehhez nagyobb teljesítmény járula hangja szerintem a benzinesnek jobb, persze ez szubjektív. A tuningolhatóságot nem értem? Az mind a kettőnél a pénztől függ, de mondjuk egy benzines turbónak egy chiptuning nagyobb javulást hoz mint egy dízel turbónak. Hát.. a fogyasztása a dízelnek jobb
képzeljétek azt, hogy egy autópálya azkaszon haladtok, ahol fleújítás van, szűk pályával, a megendett max 60km/h ilyenkor minden normális ember tartja a 80-at. Ahogy végetér a felújítás, egyből egy akkora dombot képzeljetek el, mint az érdi emelkedő az M7-esen. Namost a benzines autóban ilyenkor visszavált az ember, kicsit odalép neki, de valljuk be, 2000 ccm alatt nemigazán történik semmi.
Bezzeg a kis dízelekkel mondjuk a nissan vagy a renault 1,5dci-je úgy gyorsít (szinte bármilyen fokoztaban) felfelé, mint egy 1,3as suzuki lefelé!
Sztem ez az a helyzet, ill. az ilyesmik, ahol kijön a hatalmas nyomatékbeli különbség!!!
Nagyon benznes párti voltam régebben, de rá kellett jönnöm, hogy nem szabad elfogultnak lenni!
Németországba járunk ki autóért egy 2,2es dci Lagunával, a tempomat 180-ra belőve 7,6ra jön ki a fogyasztás. Hazafelé (legútóbb 1,6os benzinest hoztunk) csak minden második tankolásnál kellett a dci-be csurgatni! Nem elhanyagolható szempont!
Bezzeg a kis dízelekkel mondjuk a nissan vagy a renault 1,5dci-je úgy gyorsít (szinte bármilyen fokoztaban) felfelé, mint egy 1,3as suzuki lefelé!
Sztem ez az a helyzet, ill. az ilyesmik, ahol kijön a hatalmas nyomatékbeli különbség!!!
Nagyon benznes párti voltam régebben, de rá kellett jönnöm, hogy nem szabad elfogultnak lenni!
Németországba járunk ki autóért egy 2,2es dci Lagunával, a tempomat 180-ra belőve 7,6ra jön ki a fogyasztás. Hazafelé (legútóbb 1,6os benzinest hoztunk) csak minden második tankolásnál kellett a dci-be csurgatni! Nem elhanyagolható szempont!
Nyomaték, tuningolhatóság, hang, és hát a fogyaztás...
de kérlek ne a fogyasztást mond!
PL. mit, nézzek a motorokon?
Hát most erre mit mondjak ha egyszer tényleg tuning és persze Styling. Az egészséges vitákkal semmi bajom, sőt szeretem őket. De azért fenntartom, hogy itt azért minden topicnak kapcsolódni kéne vaslamilyen formában a tuninggal. Az egyébb kapcsolatokkal lehetne foglalkozni a chaton, vagy max egy-két ilyen nem tuning topic is elég lenne. Mint volt pl. régen a" kávézó"
Hát ez a nagy hülyeség, hogy csak a telsesítményt nézed. Nem lehet két autót csak a teljesítményük alapján összevetni. Mindent meg kell nézni. Most nem a felszereltségről beszélek hanem amit a motor tud nyújtani.
persze, hogy lehetha azt írod, hogy neked a dízel jön be, arra nem fogok semmit írni, mert ez a te véleményedPersze akkor vehettél volna dízel Polot isDe eredetileg ez a topic azért jött létre, hogy összevesse a dízel és a benzines gépeket, már ha jól értelmeztem. Összevetni pedig csak a teljesítényeket tudom
Tuning, tuning, tuning...
Azért mert ez egy olyan oldal azért nem kell minden arról szóljon baszod.
Egészséges viták folynak egy csomó topicban, mert így van rendjén.
Azért mert ez egy olyan oldal azért nem kell minden arról szóljon baszod.
Egészséges viták folynak egy csomó topicban, mert így van rendjén.
Az, hogy ki milyen autót vesz az eleve pénz kérdés De ezt meg is fordíthatom, hogy ha veszek egy olcsóbb benzinest és a dízel többlet árából tuningolom?
Ez egy tuning oldal. És? Nem lehet arról beszélni, hogy kinek melyik típus jön be jobban? Éppen ezért van egy ilyen oldal. Megdumálni, mevitatni a dolgokat.
Jó ,de ha én a fogyasztás által megtakrított pénzből teljesen feltunigolom a gépet,amig a benzines csak jár vele.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!