Leszámolnak az autótuninggal? Tapasztalatok??
aktuális téma
Szeretnélek titeket megkérdezni hogy valakivel történt e ilyen ügyben birság esetleg ami rosszabb mint pl forgalmi elvétele,kpm vizsga. Nekem pl müszakin nem engedték át az autót mig a lököst és felnit le nem szedem de nem merem vissza felrakni mert ha elveszik a forgalmit veszélybe kerül a munkahely is. Szóval valami tapasztalat más részéről?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Azt mondod letöltöm valami hasonló cuccét azt vadul lobogtatom, akkor lehet elvisznek nyaralni, valami franko BV üdülőbe?
okirat hamisítással elég messzire lehet jutni...
te szard le. neki sok
Googl jó barát üsd be műbizonylat minta.
Ha találsz kamu papírt, oszt meg velünk is légyszi!
F@sza! Akkor most mit csináljak, vegyem ki. Vagy kezdjek vadul valami kamu papírt keresni a neten. Nem akarom kivenni olyan kis aranyos bőrös kormány.
Így van, pont erre akartam pontot tenni, hogy akkor ez a +1 coll ez belefér-e vagy legenda. Megkaptam/tuk a választ.
Egyébként direkt váltóméretet tettem fel gumiban és a felnik mérete is megfelel a gyári előírásoknak, tehát nem lóg ki és nyomtávozni sem kell.
Egyébként direkt váltóméretet tettem fel gumiban és a felnik mérete is megfelel a gyári előírásoknak, tehát nem lóg ki és nyomtávozni sem kell.
Srácok! Sport kormány miatt cseszegettek már valakit?
Mennyi az esélye hogy a rendőr benéz és papírokat kér róla?
Mennyi az esélye hogy a rendőr benéz és papírokat kér róla?
akkor ezek szerint ez csak urban legend, hogy a gyárilag megengedett +1 coll-lal lehet nagyobb maximum.
egyébként ha belegondolunk, amíg a teljes kerékátmérő nem változik, azaz a gumi méretekkel váltóméretet tudunk kreálni, addig angy baj nincs. tény, hogy peresebb gumi miatt változik, keményedik a futás.
igenám, csak itt sokan az átmérővel pedáloznak, ikor az a legkevesebb, a felni szélessége és az ET száma sokkal jobban meghatározza az autó viselkedését. ezért is ugranak a a nyomtvszélesítőre. de ha van egy felni, aminek totál nem gyári az ET-je, de nem lóg ki a kasztnin, nem hiszem, hogy belekötne bárki is.
aki pedig durvulni akar, annak igen, be kell vállalni a hivatalos dolgokat. már csak azért is, mert ami feltűnő az hamar szemetszúr. anno oszt.társ színes hajjal járt be, mindig ő felelt. majd az 5-6. alkalom után mondta neki a tanár, hogy őt nem zavarja, de mindig kitűnik a többi közül, és óhatatlanul is hanem tud választani, akkor őt fogja kihívni. több sem kellett. persze lehet azt mondani, hogy birkává tesznek minket, ne legyünk egyediek. de lehetünk, csak nem kell túlzásba esni. vagy ha igen vállalni ki a felelősséget.
egyébként ha belegondolunk, amíg a teljes kerékátmérő nem változik, azaz a gumi méretekkel váltóméretet tudunk kreálni, addig angy baj nincs. tény, hogy peresebb gumi miatt változik, keményedik a futás.
igenám, csak itt sokan az átmérővel pedáloznak, ikor az a legkevesebb, a felni szélessége és az ET száma sokkal jobban meghatározza az autó viselkedését. ezért is ugranak a a nyomtvszélesítőre. de ha van egy felni, aminek totál nem gyári az ET-je, de nem lóg ki a kasztnin, nem hiszem, hogy belekötne bárki is.
aki pedig durvulni akar, annak igen, be kell vállalni a hivatalos dolgokat. már csak azért is, mert ami feltűnő az hamar szemetszúr. anno oszt.társ színes hajjal járt be, mindig ő felelt. majd az 5-6. alkalom után mondta neki a tanár, hogy őt nem zavarja, de mindig kitűnik a többi közül, és óhatatlanul is hanem tud választani, akkor őt fogja kihívni. több sem kellett. persze lehet azt mondani, hogy birkává tesznek minket, ne legyünk egyediek. de lehetünk, csak nem kell túlzásba esni. vagy ha igen vállalni ki a felelősséget.
oké rendben
Mivel hívtam fel a figyelmet magamra? Azzal, hogy egy e-mail címmel (amit bármikor csinálok vagy 20-at akármilyen adatokkal) írtam egy másik e-mail címre egy egyszerű és normális hangvételű kérdést? Se rendszám, se szig szám, se egyéb adat, se kép az autóról... Nem értem... A vizsgám meg amúgyis télen van.
az a baj, hogy most jól felhívtad magadra a figyelmet... szerintem jobb a "tudatlanság" és nem kérdezgetni a hatóságot, mert rád találnak szállni.
szerintem ha egyéb dolgokkal nem hívod fel magadra a figyelmet, a kutya nem fog vele foglalkozni, műszakira meg mész télivel.
ha konkrétan nem egy NKH-s ellenőrzést fogsz ki, nem hiszem,hogy foglalkoznának a nagyobb felnivel, főleg, hogy lehet fel sem tűnik neki, hogy most 18 vagy 19. ha mindent rendben találnak, nem bunkózol a rendőr még lehet meg is dícséri, hogy szép autó.
ha meg ki akarnak baxni veled, akkor úgyis találni fognak valamit.
szerintem ha egyéb dolgokkal nem hívod fel magadra a figyelmet, a kutya nem fog vele foglalkozni, műszakira meg mész télivel.
ha konkrétan nem egy NKH-s ellenőrzést fogsz ki, nem hiszem,hogy foglalkoznának a nagyobb felnivel, főleg, hogy lehet fel sem tűnik neki, hogy most 18 vagy 19. ha mindent rendben találnak, nem bunkózol a rendőr még lehet meg is dícséri, hogy szép autó.
ha meg ki akarnak baxni veled, akkor úgyis találni fognak valamit.
Én nem kaptam hozzá semmiféle papírt, még TÜV-öt sem, pedig bolti... Nem a felnibe vannak beleütve vmi jelölések?
Eddig én csak motort cserélgettem, de az sem volt sokkal bonyolultabb.
Ja azt hiszem ment közben megvilágosultam részben. Tehát ha van TÜV bevisz átalakítási engedélyt kér TÜV bead, amiből látszik föl megy a felni. Eddig ok, azt műszaki beírják forgalmiba és örülünk. De ez nekem fura létezik felnire TÜV? Félek ez így túl könnyű lenne.
Lehet szintén hülyeséget írok, de lehet kevered azzal, hogy gyárilag mivel adták ki. Az nem ugyanaz, hogy más is lehet rajta, persze ha engedélyeztette... Azt pedig a papírokkal lehet. Gondolom néznek osztókört pl, meg a híres kilógást (ET), meg egyéb adatokat, és ha megfelel a paramétereknek akkor engedélyezik, mert "csak" nagyobb mondjuk... de ez csak tipp
Most lehet hülyeséget kérdezek. Itt alapvetően a kerék méretben rejlik a probléma, tehát attól hogy van műbizonylata, vagy TÜV engedély szerintem még nem össze építhető, vagy most rosszul gondolkodom? Hisz szerintük ugye az adott típushoz nem stimmel. Vagy ezt az infót tartalmazzák ezek a doksik?
Azt csak kérni kell az NKH-nál. Inkább a szakértői vélemény, ami kérdéses lehet ilyen esetben. De erre mondtam, ha van a terméknek műbizonylata, vagy TÜV engedélye, vagy bármi, amit itthon elfogadnak, lehet, nem olyan rázós. Minden esetre én megkérnék erre is egy neppert, hogy intézze. Én már meguntam az ocsmányirodában történő ücsörgést.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
utána 11 ezer jó magyar forintért lehet beküldeni a papírokat, hogy nézze át az illetékes engedélyező hatóság. ez akkor éri meg jobban, ha több mindent csináltatnál....és akkor a 11 ezer eloszlik....bár, ha van pénz 3-400 ezer felnire/gumira, akkor az a 11E már semmi. A 18 az nálad szerintem a tűréshatár, ha olyat raknál fel és nem ér ki egyáltalán, akkor nem hiszem, hogy szólnának, 19-est viszont beíratnám forgalmira, az azért már feltűnően nagyobb , hiába csak 1"....bár szerintem azért sem szólnának nagyon, ha nem vagy paraszt velük, végülis nem egy robbantott gumis, "kitörtkerekű" hülyegyerek gép.