VW PASSAT
aktuális téma
Hy!! Beszéljük ki a Passatokat!!! Tapasztalatokat, véleményeket várok ide!!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
IGAZ! Nekünk a NEW BEETLE bolondult meg télen, mert nem használtunk gumiszőnyeget és az elolvadt hó miatt beázott a bodey computer (ami az extrákat és a belteret vezérli)... Kiszárítottuk és egy hótálca megoldotta örökre a gondot...
Sziasztok.
ha jól vagyok infózva akkor egyes Passat típusoknak a pedáloknál van az elektronikája.az alváz vagy kerékjáratnál becsapódó víz és pára bejut hozzá állítólag gyári hiba hogy így rakták össze.
vagyis vízet kap és K.O.
ez igaz szerintetek?
ha jól vagyok infózva akkor egyes Passat típusoknak a pedáloknál van az elektronikája.az alváz vagy kerékjáratnál becsapódó víz és pára bejut hozzá állítólag gyári hiba hogy így rakták össze.
vagyis vízet kap és K.O.
ez igaz szerintetek?
Sziasztok!
Olyat csinál a autóm hogy eddig sem a kecskeméti VW szervízben és eyenlőre jelenleg a Kévés autóban sem nagyon tudnak hozzászólni...
Ha találkozott valaki hasonlóval, írjon. Köszi...
A jelenség a következő:
-megyek az autoval egyszercsak városi autókázás közben szervízállásba tesz...
- kiolvastam és az alábbi: feltöltőnyomás szenzor szakadás a + oldalon... kíírja.
-törlöm a hibát, s még álló motornál is beírja, tehát ha nem jár a motor akkor is 3 bar a töltőnomás... m...
- átnéztem a csokikat és a szenzorokat, semmi megoldás...
- kicseréltem a turbonyomás szenzort de a hiba még fönn áll...
- majd kicserltem a cooler utáni turbónyomás szenzort, kimértem, van benne áram és még a hiba mindig..
- lemosom a motort és megszünik a hiba, minden visszaáll a rendes kerékvágásba míg meg nem szárad a motor és ujra kezdi...
- biztos kontakt hiba de nem találom a szenzort amit a hibaüzenetben emleget... passz...
Ezt írja a VAG:
------------------------------------------------------- -------------------------
---------------------------------------- ----------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 ER HW: 03G 906 018 T
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0422
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 77925 146 80597
1 Fault Found:
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 11010001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 130040 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.21
Time: 08:03:37
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
0.00 %
Voltage: 11.98 V
Pressure: 0.0 mbar
Pressure: 3003.3 mbar
Readiness: N/A
Olyat csinál a autóm hogy eddig sem a kecskeméti VW szervízben és eyenlőre jelenleg a Kévés autóban sem nagyon tudnak hozzászólni...
Ha találkozott valaki hasonlóval, írjon. Köszi...
A jelenség a következő:
-megyek az autoval egyszercsak városi autókázás közben szervízállásba tesz...
- kiolvastam és az alábbi: feltöltőnyomás szenzor szakadás a + oldalon... kíírja.
-törlöm a hibát, s még álló motornál is beírja, tehát ha nem jár a motor akkor is 3 bar a töltőnomás... m...
- átnéztem a csokikat és a szenzorokat, semmi megoldás...
- kicseréltem a turbonyomás szenzort de a hiba még fönn áll...
- majd kicserltem a cooler utáni turbónyomás szenzort, kimértem, van benne áram és még a hiba mindig..
- lemosom a motort és megszünik a hiba, minden visszaáll a rendes kerékvágásba míg meg nem szárad a motor és ujra kezdi...
- biztos kontakt hiba de nem találom a szenzort amit a hibaüzenetben emleget... passz...
Ezt írja a VAG:
------------------------------------------------------- -------------------------
---------------------------------------- ----------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 018 ER HW: 03G 906 018 T
Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 0422
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 77925 146 80597
1 Fault Found:
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 006 - Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 11010001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 130040 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.21
Time: 08:03:37
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
0.00 %
Voltage: 11.98 V
Pressure: 0.0 mbar
Pressure: 3003.3 mbar
Readiness: N/A
ja ja 70 liter a palfon
Üdv!
62 lityó
és van pöcök+3-5 lityó
62 lityó
és van pöcök+3-5 lityó
Hali, asszem 60 liter gyárilag, pöcök van
sziasztok!
érdeklődnék hogy a 96-2000 között gyártott 1.9TDI passatoknak mekkora az üzemanyagtartályuk?plusz van e rajtuk olyan mint a korábbi tipusoknál,hogy kis légtelenítő pöcköt benyomva plusz 15-20 liter belefér még?
érdeklődnék hogy a 96-2000 között gyártott 1.9TDI passatoknak mekkora az üzemanyagtartályuk?plusz van e rajtuk olyan mint a korábbi tipusoknál,hogy kis légtelenítő pöcköt benyomva plusz 15-20 liter belefér még?
Maura
#1682
2011. január 10. 11:25
Sziasztok!
Beszereztünk egy malacot de teljesen rossz az óracsoport a vezetőnél...1991-es kérdés:
Jó hozzá a benzines óracsoport vagy mindenképpen diselt kell szerezni ami a világon nincs...
Állítólag csak annyi a különbség, hogy a diselbe van izzítás visszajelző a benzinesbe nincs...de ha a benzinesbe bekötjük a kis lámpát akkor úgy jó lesz ugye?
Ahogy elnéztem minden kábel csati egyezik csak ez a kis gond van vele.
Beszereztünk egy malacot de teljesen rossz az óracsoport a vezetőnél...1991-es kérdés:
Jó hozzá a benzines óracsoport vagy mindenképpen diselt kell szerezni ami a világon nincs...
Állítólag csak annyi a különbség, hogy a diselbe van izzítás visszajelző a benzinesbe nincs...de ha a benzinesbe bekötjük a kis lámpát akkor úgy jó lesz ugye?
Ahogy elnéztem minden kábel csati egyezik csak ez a kis gond van vele.
ajánlom figyelmetekbe a www.passatklub.hu oldalt
és ki is jön hozzám?
bármelyik valamirevalo autoszerelö megoldja
dobjatok már rám egy üzit köszike
Nem tud valaki olyan személyt aki ki tud jönni egy diagnosztikát csinálni mert nem járóképes a verdám
Budapesti vagyok
Budapesti vagyok
egy passat tulajnak meg azt h ilyen lámpát vétek bele venni
Azert ezt egy tuning boltosnak tudnia kellene...
2005Ös passat 3GB lehet csak, mert az a ráncfelvarrott modell...
3B-1996-2001
3GB 2001-2006
3C 2006-2011
3B-1996-2001
3GB 2001-2006
3C 2006-2011
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!