Dominik ma már nevet a korábbi "baklövésein", de mára már a legjobbak között említik a Passatot. 2012-ben lett tulajdonosa ennek a 2000-es évjáratú B5-nek. Mivel akkoriban nem volt teljesen képben, ezért mindent a saját elképzelései alapján csinált az autón. Éppen ezért elkövetett néhány hibát: első körben dayline lámpák és polírozott Ramses felnik kerültek fel. "Akkoriban még az Audik sem jöttek ki ledes lámpával, bár tudom ez nem mentség." - mondja Dominik.

Aztán hamar ráérzett, hogy ennél többet szeretne. Nagy lelkesen beszerzett egy 60/40-es ültetőszettet, de ez még nagyon kevés neki. Aztán egy szép napon, egy "kedves" idegen, megkínálta kromofággal a gépet és mindenképp lépni kellett valamilyen irányba. Itt is volt egy próbálkozás: matt fekete fóliával húzták be az autót és 20"-os MB Italia felniket csavarozott fel. Ez volt a Disco korszak. 

3SDM felniken

Időközben rájött arra is, hogy ide bizony airride kell. Türelmesen gyűjtögetett, majd bekerült a levegős rendszer és X5 felnikre engedte a bódét. 

"Na végre kész!" - mondta Dom, aztán rájött, hogy a fóliának mennie kell. Ekkor kezdődött az idegbaj. Nehezen sikerült 2 színre leszűkíteni a választási lehetőségeket: Lime zöld vagy barna? A barna lett befutó, de milyen barna legyen?  Folyamatosan figyelte az autókat, mígnem egy Fordra kapta fel a fejét. "EZ KELL!" - kiáltott fel, majd kb. egy perc múlva meglátott egy Kiát és megint felordított. Nem tudott dönteni, ezért fogott egy sárvédőt és egyik felét a Fordéra a másik felét a Kia színével fújta le.Az egyik túl arany, a másik túl sötét..... Öntsük össze a kettőt! Na ebből lett a jelenlegi szín.

Az, hogy matt vagy fényes legyen, külön sztori. Már csak arra vártak a fényezőműhelyben, hogy eldöntse milyen legyen, de Dominik egy hónapig agyalt. Végül matt lett.  Elegáns színhez, levegős futóhoz viszont nem illik az X5 felni, ezért megint lecserélte a kerekeket. BBS Super RS replikák ugrottak fel 9,5x19-es méretben 7 centis peremmel. A lökösök ez idő alatt le lettek tisztítva, az ajtókról lekerültek a díszlécek, a dayline lámpákat, fekete hátteres gyári darabok váltották és B5.5-ös indexes tükröket is felszerelt. A beltérben a legnagyobb változás a Passat CC beige belső bepattintása és a B5.5 könyöklő. Dominik szerette volna feldobni a belsőt, ezért sorra járta textilüzleteket, és végül képregényes anyaggal lett behúzva néhány elem belül. Aztán megcsörrent a telefon, és egy rendkívül kedvező ajánlatot kapott. Ne menjünk bele a részletekbe, de a lényeg az, hogy ekkor érkeztek a 3sdm felnik a Passat alá.

    

Aztán Brabusokon

Dominik boldog, végre olyan az autó amilyennek szerette volna, de....... kellett valami még. Így lett felszerelve a (majdnem) komplett USA szett a kocsira. Még az indexek hiányoznak. Jó volt a 3SDM egy darabig, de hősünk nem tudott sokáig ülni a seggén. Az Ateri Motorsport feje pedig pont eladta a Brabus felniket és Dom egyből lecsapott rájuk. Kapott is érte hideget-meleget, de nem nagyon mozgatta a dolog. Pár hónap után egy jó cimborája vett egy Mercit és olyan ajánlatot tett a Brabusokra, hogy D egyből elengedte a felniket. 

    

Végül Messereken

Ebből lettek a Messerek. Ezzel volt a legbrutálisabb az autó, de sajnos ezeknek a felniknek is menniük kellett. Hogy miért? Nos, pontos adatok nincsenek, de kb 7 centit lógott ki a középrész, amivel garantált a keresztre feszítés, miután megállították az embert. Mivel Dominiknak már ugrott a forgalmija korábban, és ezt nem akarta újra átélni, ezért inkább eladta. 

Most lehetne írni a sablonszöveget, hogy Akkora meglepetés lesz tavasszal, hogy mindenki ledobja a haját, de Dominik nem mond ilyet. AMTS-n ott lesz a gép és biztos fog meglepetést okozni. Főleg, mert addigra alatta lesz elöl a 10x20 míg hátul a 11x20. Innentől lehet agyalni mennyire lesz más a gép, mint tavaly! ÉN kíváncsi leszek rá, nagyon!

Statler