Amikor cikket írok egy adott autóról, akkor száraz adatokat kapok, amiből megpróbálok kihozni valami élvezhető anyagot. Olyan is van, hogy érdekes sztorikat is leírnak a tulajok az autóval kapcsolatban. Na de Czapi olyan szöveget firkantott nekem, hogy mindenképp meg kell osszam veletek, módosítás nélkül! "1988-ban a Friedrich Schatzdorer, szül. 1937, arra gondolt egy szép áprilisi napon, vásárolna magának egy új Volkswagen Passatot lévén közelednek a nyugdíjas évei és szeretne végre egy nagy családi kocsit. 51 évesen nem keresett olyan vadul jól, de a 16000ezer márkát ki tudta köhögni érte. Barátunk úgy gondolta ez az autó túl szürke egyéniség sima cl mivoltát tekintve nem egy túlextrázott valami. Ellátogatott a Ledl tuning műhelyébe ahol egy Kamei x1 szettet és g60 syncro kerékíveket vásárolt az autóra hivatalos dokumentációval (Osztrákoknál kötelező) 4000 márkáért, ezek után boldogan beletekert 200ezer kilómétert és fűtött garázsban tartotta az autót. Történetünk egy szomorú 2014 el folytatódik. A bácsi lebetegedett, nem tudta fejni a szervómentes kormányt. Szegény pár hónappal később el is hunyt rákban. Ekkor került a gyerekekhez az autó akik csak mint egy tárgyat használták, nem adták meg neki azt a fajta törődést ami járt az autónak. Hengerfejesre hajtották utána eladták egy bolgár autókereskedőnek. Egészen konkrétan ott láttam meg a kocsit. Egy fa alatt állt, mocskosan mohásan, de mégis szépek voltak a vonalai. Láttam rajta a spoilereket, és tudtam hogy ez az autó jobb sorsra érdemes. Megalkudtam az eladóval, és 200€eurós vételár ellenében el is engedte a kezét! Azóta egy fűtött műhelyben áll és csak hétvégén mozog az autó."

A történethez még hozzátartozik, hogy alákerült egy állítható futómű és 17-es Renault felnik is a Classic Performance Garage jóvoltából. 

AMTS-n pedig, az A pavilonban közelebbről is megnézhetitek majd! 

Kame(i)hameha!