Autohifi

Témakör: Tuning
aktuális téma
Autohifi

Sziasztok!
Ha már tuningrol beszélünk, akkor ne csak a külső dolgokról beszéljünk!
Aki szereti az autohifit, és bármelyik válfajában érdekelt, az ide írjon mindenfélét: tapasztalat, élmény, probléma








Ezért nem kell kondi a kocsiba .



Wolfman user hifi-s blogja



Rodolpho cikkjei az Autohifibolt.hu -n




Hirdetéseket , aréna kuncsorgást moderáljuk !
Három felszólítás után egy hét ban!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sámpi
#629
2004. július 08. 12:54
Ez így csak 6db/okt.+ csillapítás. Ezt hol írja a SAL? 5,6 mikro az hány Hz-en vág?! Most nincs nálam képlet vagy táblázal...
vgergo
#628
2004. július 07. 22:46
SAF 3070+ Beast ? hát az érdekes párosítás, azzal nem igen tudod kihajtani a subbot.
RFP 16 os szett magasát szerintem cseréld ki egy DTP25s re és építs hozzá váltót ! SAL szerint váltó : magas elé sorosan egy bipolár 5,6 mikros kondi, elé sorosan egy 4ohms kerámia ellenálás, majd párhuzamosan egy 2ohm s ker. ellenáll. !
Ezzel így nagyobb az esély minőségi kategóriában, subnak meg esetleg egy AHX2530 zárt ládában !
ChPh
#627
2004. július 07. 14:00
SixtusAnge
#626
2004. július 07. 13:44
ChPh ez ajtónként van.
Az ajtókárpitot NoisEx-el kentem majd egy kilónyi oldalanként.
Jordan6
Az ajtókárpit nem műanyag hanem régi préselt papír vagy valami rost. Az van lekenve Niose-val. Igaz került még a kárpit meg a lemez közé polifoam mert néhe mekiért a kátrányozott lemez és akkor zörgött.
Insane
Ezek a gyári váltói, 2w20.

Igen a gumialapú jobban kezelhető és tisztább, de nem biztos hogy jobb. De viszont sokkalta drágább.
ChPh
#625
2004. július 07. 13:20
elbaxtam, kérek engedélyt meghunyászkodni
jordan6
#624
2004. július 07. 13:20
mármint az engedélyt kéred, ugye?
a lényeg, hogy mindenki ért mindent!
ChPh
#623
2004. július 07. 13:17
OkOkOk, kéretik meghunyászkodni
jordan6
#622
2004. július 07. 13:14
Ő irta, te meg nem olvasod, amit én írtam
jordan6
#621
2004. július 07. 13:13
már értem, a kárpit nem csak a "kárpitot" jelenti.... OK
Sámpi
#620
2004. július 07. 13:03
Szerintem a kátránynál és egyéb bitumenalapú anyagoknál vannak már sokkal jobb anyagok! Alias Dynamat!
Ez gumi alapú!!
jordan6
#619
2004. július 07. 13:02
nincs kárpít, csak a "jó" minőségű műanyag és az szokott remegni
Sámpi
#618
2004. július 07. 13:01
Nem a szigetelés, hanem a ajtókárpit a műanyag!
Sámpi
#617
2004. július 07. 13:00
Jordan! Gyere át beteszünk a kárpit alá egy kis frízt! Az majd segít!
Insane
#616
2004. július 07. 12:58
Sixtus!

A magashoz te csináltad a hangváltót?(Gondolom, mert sok versenyző maga csinálja a hangváltót ha jól tudom)
Ha nem olyan nagy titok elküldenéd nekem a kapcsolási rajzát? Mert amit én csináltam az nem az igazi, igaz az egy "univerzális" crossover. Ha nagy titok a te hangváltód, akkor legalább egy olyat amivel "jól" szólna.Nem versenyre akarom vinni.Csak azért sokat számít egy hangváltó.
Köszi!
ChPh
#615
2004. július 07. 12:35
most írta, h kátrány, nem műanyag
jordan6
#614
2004. július 07. 11:10
a műanayag ajtóborítás nem berezonál? felfekszik a fémre? nekem egyes számoknál, szokott, persze elég nagy hangerőnél...
ChPh
#613
2004. július 07. 10:43
Az nem rossz, plusz 10 kiló Mondjuk tuti jól csillapt az már szent
SixtusAnge
#612
2004. július 07. 09:16
Az biza kátrány, összesen 0.98m2. Súlya mitől nőtt volna? :) Pici mozdulattól magától becsukódik az elsőajtó, a hátsó az inkább megáll a zár előtt.
Az a kevés kátrány olyan 10kg plussz.
ChPh
#611
2004. július 07. 06:26
Amióta a multkori képeidet láttm, gondoltam nosza nézzük, mi lenne ha én is belevágnék... Hehehe. A Pénztárcám körberöhögött, még egy minimal install esetében is...
Ellenben jó muri az ilyen láttam elég szépen "kitömted" az ajtót, milyen anyagot használtál? Nehezebb lett tőle az ajtó?
SixtusAnge
#610
2004. július 06. 22:44
Mikor mennyiben. Hónapok kérdése, de folyamatosan van mit csinálni rajta hogy megfelelő legyen végre a bíróknak is.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 329408 találat 16471 oldalon