Megbüntetett a rendőr

Témakör: Real life
aktuális téma
Megbüntetett a rendőr

Problémád akadt a rendőrséggel, vagy az NKH.-val?
Írd le, de a végső megoldást nem itt fogod megkapni, max iránymutatást,hogyan is oldd meg a problémát.

Néhány egyszerű, könnyen betartható kérés:

Ha negatív vagy pozitív élményed volt a hatósággal kapcsolatban meghallgatjuk, de a felesleges és billentyűzetet nem tűrő fikázódást mellőzzük!

A rendőrségen keresztül, kerüljük a napi politikát is!

Aréna kuncsorgásra még nem került itt sor, ne is legyen!
Hirdetés feladásra se használd e topicot, kérlek!
Ne priviben írjatok ha kérdésetek van, azért van a fórum.

Mindent mi se tudunk fejből,így igyekszünk segíteni a vonatkozó jogszabályokkal!



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Vectra555
#36086
2016. március 16. 18:42
Szerinted hogyan lehet egy költségvetést elkészíteni? Van bevétel, kiadás. Nyilván a bevételhez tartoznak a bírságok is. Hogy a 25 ezer milliárdos államadóssághoz képest az az 1-2 milliárd forintocska mennyire semmi, azt könnyen észrevenni. Azt viszont nem veszed észre, hogy az állam ugyanúgy pénzt költ balesetmegelőzésre, oktatásra stb. is. Szóval valamilyen összeggel számolni kell, aztán vagy bejön, vagy nem. Ha nem hajtasz gyorsan, nem kapsz bírságot, ez ennyire egyszerű (ha időben befizeted a számládat, nincs visszakapcsolási költség). Ha meg nem elég lakott területen 50 helyett a 68 sem, akkor fizess nyugodtan. Szerintem kevesen vannak, akik röhögnek egy-egy bírságon. Még azok sem, akiknek 20-30 millás autójuk van. Ők a legsz.rrágóbbak, szinte mindegyiken ott virít a blokkoló.
YELLOW
#36085
2016. március 16. 17:33
szerintem a rendőr is ember, és ha nem vagy nagyképű, normálisan néz ki az autód, nem egy tákolt kotvány sz@rkupac, akkor nem fog kötekedni, a nagyobb kerék miatt.
ha nem a rendőr szed ki, hanem más szerv is ott van, akkor lehetnek gondok...
doxam
#36084
2016. március 16. 17:28
kösz, olvastam már, tapasztalatok érdekelnének.
g mk3
#36083
2016. március 16. 17:17
Utána néztem és tényleg egy elterjedt tévhit, hogy a gyorshajtás okozza a legtöbb balesetet.
doxam
#36081
2016. március 16. 15:53
"tartani az országot... " meg a holdudvarát... bár azok nem lélegeztetőgépen vannak, inkább ibizás,szippantós,lazulós "gépen" jelenlegi álláspont szerint...
doxam
#36080
2016. március 16. 15:24
köszi annyira rapszódikus ez, mert ha egy karácsonyfát integetnek ki és van rajta minden illegális biz-baz, akkor kapja a mosást a felniért is. engem még nem cseszegettek ugyan, nagyjából a leonon a 19 hasonló arányú, mint most az enyém, a típusomnak 17 a gyári maximumja, a leonnak 1P-nek 18 , az új F-esnél van 19es is a cuprának. mondjuk csak felni miatt már tényleg genyóság lenne. ennyi erővel már egy teszkós illatosító miatt is ugorhatna a forgalmi . kicsit megkönnyíthetnék már a forgalmiba írást is.
bár, amíg a rendőrségnek is egy adott bevételt kell teljesítenie az államnak (mint egy qva butiknak), addig én nem csodálkozom semmin....
miért nem küldenek ki minden kocsisnak egy 30 ezres csekket azt kész? abból tudjuk, hogy az adott/új kormány impotens és csak túltolt sarcokból tudja lélegeztetőgépen tartani az országot...
hondagirl
#36079
2016. március 16. 13:18
Ha akarja a forgalmit is elveheti... Attól függ...
Mostanában lehet hallani, hogy már felni méret miatt is vettek el.
Ha nem az adott autó mérete, akkor rizikó. Kivéve, ha be van írva a forgalmiba
Leu
#36078
2016. március 16. 10:52
Csak halkan jegyzem meg, de nem kaptam pontot. Csak a lóvé az ennyi.
YELLOW
#36077
2016. március 16. 10:00
de még ha összegben nem is fáj, a pont ugyanúgy gyűlik. a legtöbb vezető óckodik az újra vizsgáztatástól. persze kell a bevétel, ezért szednek pénzt. akinek fáj, az többet nem fog gyorsan menni, akinek meg nem, attól meg szedik addig, amíg a pontjai ki nem gyűlnek. aztán jogsi oda, aztán majd megoldja ha akarja. ha balesetet okoz, akkor jobb esetben csak neki lesz baja, aztán ugyanúgy ugorhat a jogsi azonnal.

mondom, akit zavar, hogy pénzbehajtás, az menjen szabályoknak megfelelően, vagy odafigyelve, és akkor tőle nem lesz pénz behajtva. a blokkoló vagy előjelző ugyanolyan, mintha elkövetted volna az adott szabálysértést. ez ugyanaz, mint amikor zárás után bemész a boltba. nem azért mész be, mert ott hagyod az elhozott árú összegét, mert akkor mehetnél nyitva tartási időben is. érti?

az is igaz, ha minden klappolna, mindenki normálisan közlekedne, akkor is ki lenne találva valami. ezezlé úgysem tudunk mit tenni, mert vannak hiényok, amiket pótolni kell. ha a nagy emberek kevesebbet lopnának el belőle, akkor nyilván kevesebbet kellene bepótolni. ok -> okozat.
Leu
#36076
2016. március 16. 09:39
Ez a beszélgetés parttalan, lényeg csak annyi, ez azért továbbra is pénz szedés szagú. Ez ugyan úgy tervezett bevétel az államnak mint bármi más adó. Ez olyan mind amikor anno egy nagy T-ávközlési cégnél dolgoztam. Szegények ők is felszólítás meg vissza kapcsolási díjat szedtek. Mert ugye a csúnya ügyfelek mindig későn fizettek. Az más kérdés hogy az évindítón megvolt már a cél összeg, amit az adott évben a felszólítás díjakból be akartak szedni. (És be is szedték)
És itt is ez van nem baj az ha 200-al mész csak, fizess rendesen, azt metsz is.
doxam
#36075
2016. március 15. 18:28
skacok, lehet, hogy itt már van tapasztalt emberke... olyan, hogy 19-es felnikért mennyiért szólnak be a rend éber őrei, egy kultúrált gépnél? méretben leonra lenne (1p) szóval, ilyen leonméretű dolgoknál, focus, 1-es bmw, astra h,j vagy épp golf. sokan persze nem járnak ekkorával... de érdeklődnék, hogy van-e ilyenről tapasztalat.
köszi
YELLOW
#36073
2016. március 14. 12:20
kb. 1 hete egy BMW csoportban patkényozott egy barom, amiért 50 helyett 84-el kapták le, ami azt jelenti, hogy óra szerint majd 90-el ment. ez nem véletlen túllépés. azt hitte majd mindenki bólogat neki, hogy miylen igaza van. szerencsétlenségére én szóltam be először, hogy ő szándékosan és jócskán túl lépi a sebességet, aztán a rendőr a patkány? szerencsétlen kapott. pedig lehet csak arcolni akart a képpel.
aztán olyan dolgokkal jött, hogy ismeri az utcát, tudja ki hol lakik, hol milyen állat van. hát szakadtam komolyan mondom...
ha lenne pszichológia vizsgálat is jogsi szerzéskor, akkor sokan nem kapnának... még lehet én sem. na de az ilyenek....
Vectra555
#36072
2016. március 14. 12:09
Ennyi erővel mindenhol lehetne trafi. A balesetveszélyes helyek nem azért vannak, mert rossz az út, hanem azért, mert a járművezetők nem képesek betartani az alapvető közlekedési szabályokat.
Jelentsék be. Persze, akkor innentől jelentsék be azt is, hogy a következő 5 km-en ittasságot ellenőriznek, hogy alkoholista Józsi bácsinak legyen ideje lekanyarodni, vagy megfordulni. A fix traffiknak nem sok értelme van. A helyiek nem fognak belefutni. A környékén biztosan nem lesz sebességtúllépés, csak utána. Rendszeresen tapasztalom, hogy kivárják, míg túlérnek az adott szakaszon, aztán padlógáz. Ha 90 a max. sebesség, akkor mint közismert kb. 108 km/h-tól jön a közig bírság. Csak egy kérdés: bár bőven túllépés, de a 100-as tempó sem volt elég 90-nél? Szóval van a rendszerben egy kis tolerancia, de az sem elég, így nevezzük inkább vámszedésnek, mert így nyugodtabb a lelkiismeretünk.
YELLOW
#36071
2016. március 14. 08:37
pont erre írtam itt: #36065
én sokszor járok olyan helyen, ahol sosem volt, legalább 25 év alatt rendőr. vannak teljesen indokolatlan 60-as táblák. de tényleg. és sosem éreztem késztetést, hogy többel menjek. van olyan, hogy 90 helyett, óra szerint megyek 95-100-al de ritka, de tudom mennyit csal az óra.
nem mártírkodás, mert van, hogy én is megyek 1-2 helyen 50 helyett többel, vagy 60 helyett jóval többel, de mindennek meg van a maga ideje és helye. rendkívül körültekintő vagyok, persze tudom így is lehet bármi. viszont nem a felelőtlenül száguldozó vagyok. sőt inkább az előzékeny típus.

és továbbra is azt mondom, hogy aki nyavalyog itt a mérési helyeken, az tipikusan az, aki mindig szabálytalanul közlekedik, vagy az esetek nagy részében. tudom kb 1 éve én is kiakadtam 1x, hogy talán bemértek, de úgy látszik pont nem léptem át. és valóban indokolatlan lett volna, de akkor is az én hibám. azért mert nem lát senki, még ugyanolyan bűn megölni valakit, vagy törvénysértőt elkövetni. és mondom, akinek nem akar fizetni a díjszedőknek, akkor ne a szája járjon, hanem tegyen ellene. többet ne menjen gyorsan.
engem 13 éve megbüntettek egy 1ezresre egy STOP tábla miatt. akár zsebbe is kifizettem volna nekik, sőt az az újonnan kihelyezett STOP tábla sem indokolt egyáltalán... de azóta mégis mindig megállok ott. és nem az ezer Ft vágott földhöz... hanem mert így gondolom, ha nem akarok nekik fizetni, akkor inkább betartom a szabályokat, ha egyet értek velük, ha nem. és ha mindenki ésszerűen gondolkozna, kevesebb baj lenne az utakon, és akkor a rendőrség sem tenné ezt. lehet őket b@sztatni, de akik b@sztatják gondoljanak bele, kik miatt is van ez?
qrvára is azért van igény, mert mindig lesz fizető kuncsaft. ha nem lenne qrvák sem lennének, csak élvezetért szexelő nők. stb.
Stefanvon
#36070
2016. március 13. 23:47
Megitelesem szerint nincs gond a büntetesi tetelekkel.
PRIVAT velemenyem:
A Svajci peldat lenne erdemes követni. Ott a honpolgarok eseteben a vagyoni helyzet alapjan allapitjak meg a birsagg összeget egy bizonyos sebessegtullepes felett. Teszik mindazt ugy, hogy NAGYON fajjon!!! Sulyos esetben a birsag összeget meg tetezik 1 ev eltiltassal, EXTREM esetben eletfogytig tarto eltiltassal es az adott közlekedesi eszköz elkobzasaval.
Aki nem akar fizetni az vezessen ugy, mintha minden bokorban Trafi lenne es akkor soha nem kerül bajba.
gejza
#36069
2016. március 13. 22:53
Üdv! Kb ezzel értek egyet én is, mert ez most olyan, hogy akasztod a kötelet a bankautomatára és jönnek a rendőrök akkor adnak egy csekket és folytathatom tovább a dolgot, nem megvédi az átlag polgárt, hanem pénzt szed és hagy csinálja tovább a renitens a szabálysértést bűncselekményt nyugodtan. Pár éve volt is ilyen, hogy egy Porsche lement a Balatonra 200 km/h fölött és kapott 5 300e-s csekket, de mondjuk a 3.után miért nem állították meg?
PapaMaci
#36068
2016. március 13. 22:09
_tRebroN_
#36067
2016. március 13. 19:42
Amit írsz nettó hülyeség, pl. abszolút gyorshajtás miatt alig van baleset. Ha túlléped a megengedett sebességet és meg is örökítették akkor persze fizess nincs is evvel semmi gond.
Megpróbálom leírni, hogy szerintem mi a probléma (párat a sok közül) rendszer szinten. Amivel gond van például az a büntetési tételek aránytalansága itthon. Az is igaz, hogy a büntetési határ (sebesség) meg kicsit feljebb kezdődik mint pl. a Németeknél, de ez tényleg csak játék a számokkal a lényeg nem ez.
Ugye a legalsó határ nálunk az 30k huf, ami nagyjából 100 Euró, ez pl a Németeknél úgy van megoldva, hogy 20km/h túllépésig 3 büntetési tarifa is van 15, 25 illetve 35 euró, ami viszonylag alacsony, pláne ha azt vesszük, hogy a kinti keresetek az itthoniak 3-4x-se. A lényeg ez a rendszer úgy van megalkotva, hogy az átlagpolgár ne azt érezze, hogy seggbe van kúrva és sarcol a yard. Ha a cél az lenne amit írsz, akkor nem úgy kellene kezelni az embereket, hogy mindenki akinek befigyel a bünti az notórius gyorshajtó, márpedig a jelenlegi rendszer pontosan ezt sugallja kezdve a büntetési tételeken át a rendőrségi közbeszerzésekig. Csak pénz szed pl. jogsit meg alig von be mert ugye, ha 150-el verettél a városban akkor fizess 3 kilót oszt jó van, ez nem old meg semmit.
Baleset megelőzés gyanánt sok dolog van, amit számításba lehet venni, de a trafizás önmagában nem old meg semmit. Baleseti gócpontoknál és pl. iskolák, óvodák meg ilyen helyeknél lenne értelme őket használni akár telepített formában is.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 36286 találat 1815 oldalon