1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Baliszoft
#28416
2015. október 30. 11:22
Ahogy VR6-Fan írja, a kis K03-al 200 fölé nem nagyon lehet menni.
Becn
#28415
2015. október 29. 23:24
Szükség hozta úgy sajnos....
VR6-Fan
#28414
2015. október 29. 20:52
mi értelme volt egy nagyobb k03-ast lecserélni a kisebbre?

hengerfej probléma már a korból adódóan ott is fent állhat, a gyári turbojával 200-240 közt.
a konzerv progik 210-220 közt tudhatnak.

a mostani csigáddal 180-200 közt koppra írva.
Becn
#28413
2015. október 29. 20:00
Olvasgattam az előző hozzászólásokat és egy olyan kérdésem adódott: van egy AUM motorkódos 2002-es G4 GTI-m ( gyárilag K03-53, de most egy K03-35 van rajta ) 118e Km-el szóval nem nagyon akarnék a blokkhoz nyúlni. Egy jól megírt chippel mennyit lehetne minden más nélkül kihozni belőle, biztonságosan? Esetleg tudnál valakit ajánlani?
Köszönöm a választ!
Baliszoft
#28412
2015. október 29. 11:42
Motorkód nem ártana. Ha még bowdenes fojtószelepes akkor azoknak a vezérlője annyira nem tuningolható jól.

Kuplung: Régi VW 1.8 8V G60 (160LE) vagy 2.0 16V (150LE) egytömegű lendkerék (új csavarokkal) és VR6 2.8 (pl. AAA motorkód) 228mm szerkezet, tárcsa, csapágy ez az egyben felmegy a gyári kettőstömegű helyére. Erősebb is, olcsóbb is. Ha a jelenlegi kettőstömegű még nem ment szét és a tárcsa/szerkezet is jó akkor ez ráér később is, nem fog megcsúszni.

HF: gyári szívó szelepek tökéletesek és örök élet +1 nap (ebből kifolyólag a szívó velepvezetőkkel sem szokott nagy gond lenni), kipufgó szelepek szoktak el-el görbülni (ami miatt a szelepvezetők is tönkre mennek) - vagy bontott de jó gyári kipuff szelepet vagy valamilyen tuningot (pl supertech) bele (utángyártott nem jó, mert a kipuff szelepek nem hétköznapi acél szelepek, mint amilyeneket pl az unix-nál lehet rendelni). A szimering mind cserés! Unixból én jót nem tudtam venni (pl: Viktor Reinz), hamar le kellett cserélni őket. Vagy elviszed egy olyan helyre ahol garanciát vállalnak a fejre (mert már tudják, hogy mit és honnan kell venni, hogy jó legyen) vagy nem kockáztatsz és veszel valamilyen tuningot (pl supertech), de az nem olcsó. Utángyártott HF csavart sem ajánlom, csak a gyárit, 1.5+bár fölött inkább abból is valami tuningot (nem olcsó). HF tömítés: elringgel nem volt még gond. HF pucolás/tisztítás, szelepek becsiszolása. Nekem pl a 20 hidrotőkéből 3-4 szétesett, cserétem az összeset (INA). Nekem csak a HF volt ~400e (igaz supertech kipuff szelepek, szelepvezetők, szimmeringek, új tőkék és ARP HF csavarral, úgy hogy 2x kellett levenni mert a VR szimmeringek és a Mahle szelepvezetők (by Unix) nem szerették egymást).

Motor: 250LE-höz ha a motor jó állapotban van, nem csörömpöl/zakatol, a kompresszió egyenletes, legalább 12 bár fölött van minden hengerben, nem nagyon kell nyúlni (motor alját szintén kötelező kitakarítani). ~240LE-ig a nagyobb K03 (későbbi 150/180-asokról), nagy intercoolerrel és teljesen nyitott szívó és kipufogó oldallal elérhető (100-as benzin). Léteznek elérhető áron új kínai darabok amelyek még működnek is, de csak olyan helyről ahol adnak rá garanciát (mert a kínai turbó azért még mindig lutri). Befecskendetőzőből a TT225-ös 386cc/min-t ajánlom 4 báros nyomásszabályozóval, és egy ÚJ gyári(val egyenértékű) üzemanyagpumpával. Mindehhez csipp, hogy működjön is.
Bato
#28411
2015. október 29. 09:44
Mindig csak a Tuning
Bodaagabor
#28410
2015. október 29. 06:25
2000es évjáratú skoda octi 150Le.Nem tudom a motorkódot.
Milyen turbo?Milyen ac?Melyik szimering a tutti?Ilyenekre vagyok kiváncsi.Mit és hogyan kell reszelni ha kell e egyáltalán.Pontosan melyik kuplung.
Köszönöm
VR6-Fan
#28409
2015. október 28. 19:38
FR leonos cimborámat is elkellett keserítenem, mert 110e km-nél (valós, über predigrés kocsi) látszanak a kipu csonknál a szimmeringesség jelei, de pl a hétvégi RS okádia egész jó volt (óra szerint 268e, nem volt még levéve a fej), az enyémhez képest amiből dél az olaj a portokba 196e-nél.

szóval tényleg baromi nagy lutri!
de egyet értek vele abban, hogy min egy fej felújítás tisztességesen, előtte kompresszió és veszteség mérés, közbe hengerfal ellenőrzés, alul is olaj pumpa környékének átnézése!
Baliszoft
#28408
2015. október 28. 19:05
Ez attól függ, hogy hány km. van a motorban. 200e fölött tuti, hogy szétszed(et)ném és legalább a hengerfejet felújítanám. A szelepszár szimmeringek és a kipufogó szelepek+szelepvezetők általában viseltesek már ennyi km.-el. Persze lehet, hogy pont a Te motorod esetleg megkímélt és hibátlan, de a tapasztalat nem ez . Ha tényleg nem kell 250LE-nél több, akkor egy nem túl nyomatékos csippel (mondjuk max 350NM) még a hajtókarok is maradhatnak, de én azokon sem spórolnék: egyszer kell jóra megcsinálni egy motort és akkor le van a gond róla, főleg ha a 250LE kevésnek bizonyul majd (kevés is ). Pontosan milyen motorkódú motort szeretnél tuningolni? Az sem mindegy.
Bodaagabor
#28407
2015. október 28. 18:36
Pontosan leirnád mi kell a 250le hoz.Dieselnél sokat szivtam a jaratlan ut miatt.Kérem.
Baliszoft
#28406
2015. október 27. 20:18
Lambda (mérőcella) hőfokot nem látni közvetlenül , de a vezérlő "tudja".
Rihi
#28405
2015. október 27. 19:44
Még nem vettem,csak sikerült szereztem új ngk/ntk és egy bosch szondát. bosch-ba volt reményem, mert itt csak fűtéshibát ír. gondolom a 10 év alatt változott a technika, hogy a vezérlő már észreveszi.

látok én lambda hőfokot valahol,mert csak ezt találtam? 035 Exhaust gas / cat. converter temperature
Baliszoft
#28404
2015. október 27. 19:23
PL.: hengerfej felújítása, ha már hajtókar csere akkor gyűrűzés (250Le-höz azért nem kell sok pénz). Az 5 sebességest olcsón kiválthatod a régi VR6 kuplungjával. Sajnos nem tudom ki vállal ilyet jó minőségben és elfogadható áron.
Bodaagabor
#28403
2015. október 27. 19:15
Köszönöm a választ.Motorfelújítás alatt mit értessz?Kihez érdemes vinni,mi pénz cca?Tartósság=ne essen szét a váltó pl.cca 250LE megfelelően hangzik.
5sebességes van bent,nem szeretném cserélni,tudom mivel jár dieselnél és úgy sem lesz tökéletes.
Így gondolom a tartósságot.Nagyon jó hogy így válaszoltatok,várom a többit is.
Baliszoft
#28402
2015. október 27. 18:49
Új szondát vettél és nem jó?
Van szakadás vizsgálat (vezetékek rendben vannak-e) és látja a szonda hőmérsékletét is (tehát ha nem sikerül azt elérni akkor baj van a fűtéssel).
Rihi
#28401
2015. október 27. 17:42
Üdv szakik!
Az ECU honnan tudja hogy nem jó a lambda fűtése, ellenállás vagy áramfelvételt figyel, vagy esetleg trükkösebb? Egy új szondára fűtéshibát dob, és jó lenne megetetni vele hogy jó ez neki.
Baliszoft
#28400
2015. október 26. 23:44
Én úgy vagyok vele, hogy hiába mérném csökkenteni úgysem fogom tudni. Ennek ennyi a vége, mese nincs, csak kéne egy normális druklabda amiben nem 0.35-ön nyit a rugó.
Baliszoft
#28399
2015. október 26. 23:42
AUQ-ra.

Amíg nem kezd el túllőni aztán ingadozni addig tekerheted (4-ben teszteld, ne 2-ben ).
VR6-Fan
#28398
2015. október 26. 23:40
aprópó EMAP-ot mérni nem lenne már jó?
amugy ennyire "pici" még mindig az rs6-os turbina meg a k03 stilusú ház hogy megfogja a motort az EMAP?
VR6-Fan
#28397
2015. október 26. 23:39
ezt a saját nyűgőmre vagy az AUQ-ra?
ha a sajátom, gondolom ha nem hullámzik nem szalad túl a nyomás akkor jó vagyok így, hát ha lejebb tudom csalogatni a spoolt!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 28656 találat 1433 oldalon