1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Baliszoft
#28476
2016. január 03. 21:05
Szerintem az anti lag miatt, mással nem magyarázható. Amikor felengeded a kuplungot (leugrassz) egy ilyen ALS-es váltás után azt nem köszöni meg semmi. Hirtelen nagy ugrás a másodperc tört része alatt a gyakorlatilag nulla terhelésről a maximumra (a nyomás nem megy el), megtépi a hajtásláncot és a motort is. Akkorát ránt az autó, mintha hátulról picsánverték volna. Gondolj bele: az RPM még majdnemhogy ugyanott van (vagy akár magasab mint amikor levetted a gázról a lábad, de már a következő fokozatot kapcsolod ahol a (nyomaték)váltó arányosan nagyobb terhelést rak a motorra.
_tRebroN_
#28475
2016. január 03. 21:04
Amikor progizták dynon a kocsimat akkor a szoftver GUI-jának az egyik tábláján volt valamilyen érték ami 100-on volt, ez vette vissza a tunerem először 96-ra és egyből csökkent vagy 20NM-ert a csúcs nyomaték 450-ről (amit egyébként szintén bírt a padon) 90-en hagytuk is végül, így lett 400-410Nm. Még mindig kell egy jó program
VR6-Fan
#28474
2016. január 03. 21:04
saját szarom, ami inkább a kipu oldalt volt (nagyon) szimmeringes, néhol még kilátszik normálisan az ALU, bármi féle suvickolás nélkül.
(persze a szívó oldalt is szimmeringes volt az enyém is, de jóval kevésbé, mint az előző ibiza.)
VR6-Fan
#28473
2016. január 03. 21:00
ez egy inkább szívó oldalon szimmeringes moci, érdemes nézni a koksz képződést a dugón, maga a kocsi minimum fele vagy negyed annyira volt füst gép mint az enyém!!
VR6-Fan
#28472
2016. január 03. 20:57
az az valami kokler geci oda baszta neki 2k-tól a 1,5-bart amég bírja had töltsön, meg gyújtásra is oda tekert középen, had csörömpöljön, biztos nem vinném oda íratni a kis golfocskám!!

Rihi:ez csak egy össze esküvés elmélet részemről...
szimmeringes volt az Övé is ill másé is ami megmihálylott, az elméletem meg az, hogy a szívó oldalról bekerülő olaj csökkenti az egéstér méretét, mivel ugye össze nyomhatatlan, nagyobb mennyiségű olaj esetén, a kompresszió viszony is képes változni, ergo nő az F/A, amit a hajtókarok szenvednek meg a legjobban.
Rihi
#28471
2016. január 03. 20:41
Amúgy én még mindig nem értettem miért adta meg az a kar olyan könnyen magát, nem voltak még feszegetve a határok.
Baliszoft
#28470
2016. január 03. 20:28
De azt valami fatökű programozta azért görbült el, nem?!
VR6-Fan
#28469
2016. január 03. 20:13
láttunk már BAM-ba is görbe kart, gyári turboval szerintem!
Baliszoft
#28468
2016. január 03. 19:49
kurva szemüveges fej
027198401B
Baliszoft
#28467
2016. január 03. 19:48
Cikkszámra az én motoromban pont ugyanaz a hajtókar volt mint az APX/AMK/BAM-ba (027198401 és görbén jöttek ki a motoromból.
Baliszoft
#28466
2016. január 03. 19:36
Pontosan ezért írom én is azt, hogy nem tudom. Még sohasem hasonlítottam össze a kettőt egymással (a ránézésre egyértelmű kölönbséget leszámítva a csapszeg persely kialakításánál).
_tRebroN_
#28465
2016. január 03. 19:32
Szerkezettani kérdésekbe nem megyek bele, mert nem értek hozzá
Baliszoft
#28464
2016. január 03. 19:31
Nem tudom, hogy mennyivel erősebb a 210/225-ös hajtókar.
_tRebroN_
#28463
2016. január 03. 19:26
150/180 lovasoknál persze, hogy az
Baliszoft
#28462
2016. január 03. 19:14
Szerintem 400Nm fölött már hazárdjáték a gyári hajtókar. Persze sofőr és használat függő is lehet.
Én csapatom neki csúnyán, azért van !
_tRebroN_
#28461
2016. január 03. 19:02
Most ez a 400nm sincs kőbe vésve, nekem jelenleg is több azt bírja. Nem egy cég tuningja AMK/BAM-ra 400NM felett jár, inkább kell egy jó program
Baliszoft
#28459
2016. január 03. 18:15
Értem. Ha meg tudod állni, hogy a 400nm-t tényleg nem lépitek túl és nem használsz majd ALS-t akkor megúszhatod a gyári karokkal. Mekem (és az ismerőseimnek) sem sikerült ez a történet .
VR6-Fan
#28458
2016. január 03. 18:06
ahogy néztem elfogytak az "olcsó" Arias karok, legnagyobb bánatomra!
_tRebroN_
#28457
2016. január 03. 18:04
Mivel egy 178k km-et futott motornál nincs olyan, hogy csak hajtókar ezért nincs. Másfelől ez az a szint, amíg még relatíve olcsók a lóerők. Ha motort építenék akkor 2 literest csináltatnék, ahhoz meg nem ezt a turbót választanám, hanem valószínű egy PPT GT3071R-t.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 28656 találat 1433 oldalon