1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Rihi
#28356
2015. október 17. 10:58
Bali te szoktál ilyen számított teljesítményt meg nyomatékot mondani.
Mennyire hasonlít a számítás a mért értékhez?
Sonique
#28355
2015. október 17. 01:39
attila csigajabol indulunk ki akkor a tiedben is 44mm es a kis atmérö a nagy ugyannakora sima k04, rs6/z20let turbina tengely lessz a tiedben is mivel a 2 gorbe kisértetiesen hasonlit csak a nagyobb nyomas miatt ennyivel erösebb lett nem a valti miatt de az elsökerékhajtas miatt enm feltétlen kell alul akkora nyomaték ugy talan el is lehet indulni rendesen
Baliszoft
#28354
2015. október 17. 00:57
Neeem, ez csak 150Mb körül van. Majd kieszközöljük valahogy.
4700 körül van max power, 5500-nél már el kell, hogy válts. Ez egy diesel .
Csubesz2
#28353
2015. október 17. 00:34
Okés,rendben!
és ez amit a youtube-ra feltettél ez is olyan nagy?
nincs mit
Baliszoft
#28352
2015. október 17. 00:12
A logokat küldöm (vasárnap), még nem néztem én sem őket. A videók viszont nagyon hosszúak (4g majdnem esélytelen. Köszi a szervezést!!!
Csubesz2
#28351
2015. október 16. 23:55
mailben tudod majd küldeni a cuccokat (videó+log)?
Baliszoft
#28350
2015. október 16. 22:59
radics1
#28349
2015. október 16. 17:49
Eléggé off,de a TFSI motorokról nincs itt tapasztalat? B7-et szeretnék majd egyszer,de a dízel elég rizikós. A TFSI-ről se olvastam sok jót,de amit láttam,mind visszavezethető a fasza hosszú olajcsere periódusra. 80k mérföldel szögelő motor,elkopó bütyök a szivattyúnál,mindez az eltömődött olajfelszívó szűrő miatt.
Baliszoft
#28348
2015. október 16. 17:44
Szerintem ez 40mm, több biztosan nem.
radics1
#28347
2015. október 16. 17:37
Én elhiszem,csak nem értem. Szvsz a k03s nagyobb lehetett mint az ős 150 hossz K03.
40mm körüli volt a tfsi 200 lovas turbóm,azzal gecijól ment,fent se fogta annyira.
Baliszoft
#28346
2015. október 16. 17:34
Pedig az van benne! Sajna a turbinát nem tudtam annó konkrétan lemérni, mert a keresztmotorosban idióta helyen van (látni is alig lehet, nemhogy lemérni) ezért lövésem sincs, hogy igazából mekkora. 40mm-nél nem nagyobb az biztos. A kompresszor pedig a "sláger" billet 2283.
radics1
#28345
2015. október 16. 17:25
Hogy jön ki ennyi ló a 38mm-es kipu oldalon (legalábbis nekem ekkora volt a K03-am anno)???
Úgy gondoltam,hogy 250 lónál több sose fér ott ki,mert már a 150 lovas motoron is érezni lehetett húzva (ami 200 ló se volt szerintem),hogy 4500 körül már eléggé fogja a kocsit.
Baliszoft
#28344
2015. október 16. 17:18
Elvileg 1.65 a max nyomás, de még nem néztem, hogy valóban meg is valósult-e. Persze ezt nem tudja tartani sokáig a kis turbó, 5000 körül már kezdi ejteni is. Másik probléma (ami miatt a két előző mérés egy picit kevesebb lett), hogy a druklabdában a rugó túl gyenge (gyái K03 ~0.35-0.4 bár), nagy légszállításnál és emap-nál már gond, el-el szökken egy kevéske nyomás - látni is a lukat 5500 körül. Bár ne felejtsük el, hogy ez K03 melegoldal! Talán, egy picit majd még ráfeszítek (a gyári beállításon van), de lecserélni biztosan nem fogom. Számomra a lényeg nem az volt, hogy a maximumot kihozzam belőle, hanem hogy tudjam, hogy nagyságrendileg mit is tud az autó (vagyis ez a kínai turbó). A gyújtás sem túl harcos, felül a nyomás is hamarabb elmegy mint kéne, ezzel együtt tekintve, nem olyan rossz szerintem. Ha kijavítanám a fenti "hibákat" (ami ahogy mondtam érdeklődés hiányában szerintem elmarad), simán lenne 350LE, máshol mérve bőven 360/365+.

A nyomatékból azért lehet, hogy visszaveszek, mert az 5-ös váltó és a 228mm vr6 kuplung szerintem nem örül ennek.
Sonique
#28343
2015. október 16. 14:17
a tied mekkora nyomason ment ?
én nem akartam 1,5nél tovabb huzni a leont
meg rakd már be a diagramod
Baliszoft
#28342
2015. október 16. 14:09
Baliszoft
#28341
2015. október 16. 14:06
Csubesz leon: ~370Nm, 237.7Le
Ibiza: ~470Nm, 340Le
Clausi golf: ~450Nm, 351Le lett (ez nagyon kevés a beállításokhoz képest, úgyhogy itt debuggolni kell majd a hw-t)

röviden ennyi, hosszan (képekkel, videókkal) majd később.
Csubesz2
#28340
2015. október 15. 18:45
na örülök hogy kész lett a kocsi
csak ki ne akadjon a pad itt a sok veszett lovak miatt
Baliszoft
#28338
2015. október 15. 13:02
Ezt a programot fogjuk holnap leméretni.
VR6-Fan
#28337
2015. október 14. 19:30
lambda (esetleg egt)/gyujtás/nyomás, legalább is szerintem, nekem a logodból az látszik a lambda-légnyelés kapcsolatából, hogy egy bizonyos fordulatilag (3900-ig k többet mérbe a MAF (ahogy nézegettem a széles szondás szarokat így jó, bár én ilyen max 3%-os korrekciókat szoktam látni, és 4000-től meg elkezd alámérni a MAFF.
legalább is ha jó a gondolat menetem, de én csak egy amatőr vagyok
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 28656 találat 1433 oldalon