1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Rihi
#28496
2016. január 04. 09:42
egy Off kérdés
Az Audi féle v6 2.7T ilyen határeset motorbelsős, vagy az jobb tuningalap?

Megnézem a gyárba a régi hajtókaros kollégákat hátha emlékeznek, mi volt a különbség az 1.8T között.
czaki
#28495
2016. január 04. 09:11
Ugyanannyira mint minden más hasonló áron az eBayen is. Eredeti ARP csavarokkal rendelve én azt mondom nem lehet gond, a kétszer ennyibe kerülő is kínai eredetű lesz jó eséllyel.
Kari GLI
#28494
2016. január 04. 00:48
Ha már hajtórúd ez mennyire csájná?
czaki
#28493
2016. január 03. 21:56
ALS használat során, négy személlyel közel 30 fokban adta meg magát a hajtókar nálam.

A dugó teteje nem volt taknyos, nem volt semmi lerakódás amikor szét lett húzva a motor amennyire rémlik nekem.
czaki
#28492
2016. január 03. 21:51
Ez egy ilyen sport, mindig benne van a pakliban egy-két görbe hajtókar.
Sonique
#28490
2016. január 03. 21:40
yah és mivel neked is s3 van pont hogy nyomatékbol kéne sok hogy a 4*4 ne fogja vissza
Sonique
#28489
2016. január 03. 21:36
hát ennek igy sok értelmét nem látom a hajtokarugyiselfoggörbülni
vagy semmi értelme nem lesz hogy rajta van a picivel nagyobb turbo
az mtm is megcsinalta 330le 1,8t jét
de nem ilyen kicsi csigával egy k24 7200 al raktak öket össze
az soha nem tud betölteni alul de a hajtokar azonis elvolt fáradva
szoval amit tervezel = motorgyilkolással
Baliszoft
#28488
2016. január 03. 21:33
Ebben a sportágban csak kapugarancia van, vagy még annyi sem!
VR6-Fan
#28486
2016. január 03. 21:28
én a programozó helyébe nem lennék, a csávó helyébe tuti meg izzasztottam volna!
Baliszoft
#28485
2016. január 03. 21:27
Azok azért tiszták mert állandóan áztak az olajban.
VR6-Fan
#28484
2016. január 03. 21:26
persze k03 meg 03S nem is fogja elhajtani, de a gyárit se
VR6-Fan
#28483
2016. január 03. 21:25
Czakit kéne elő keríteni hogy neki mikortól jött a csörömpölés meg a darabos járás!!
meg hogy neki milyen volt a dugó teteje.

szvsz nekem is volt takony a dugón amikor néztem, valami fotot is lőttem anno, sajnos endoszkop nem került a kezembe, hogy tudjak ilyen vidit lőni én is, az ibizának egyértelmű taknyosok voltak a dugó mikor lekerült a fej. és nem az oda folyt olajtól!

érdekes hogy a 1-4-esed milyen "tiszta", igaz az a két leghidegebb henger esetünkbe szerintem!
czaki
#28482
2016. január 03. 21:24
Szerintem egy dekával sem erősebb egy kar sem a másiknál 1.8T-kben... Görbül ez mind, csak szeretik a tudósok eladni a BAM/AMK hajtókarokat a jónépnek mondván az az erősebb és bírja is.
czaki
#28481
2016. január 03. 21:23
czaki
#28480
2016. január 03. 21:22
Nem lennék a csávó helyében akinek tönkrement a motorja emiatt.
czaki
#28479
2016. január 03. 21:19
Nem tudom mire gondolsz.
Baliszoft
#28478
2016. január 03. 21:14
Ez tök normális! Ez már nem:

Baliszoft
#28477
2016. január 03. 21:10
Az enyémnél kétségtelenül közrejátszott a kompresszió növekedés a hengerbe jutott olaj miatt és az is ALS közben makkant meg (beazonosíthatóan egy bizonyos esemény után már remegve járt az alapjáratom). Clausi gyári hajtókarja is ALS-ezéskor adta meg magát, miután bekerült a sper difi és betapadtak a kerekek. Sper nélkül ugyanazzal a setuppal egy évig versenyzett gond nélkül.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 28656 találat 1433 oldalon