oooo Audi
aktuális téma
Van olyan kép valahol a nagy internet világában, ahol 4en ülnek egy TT-ben? Az első generációsban!
jó a 25i is, igaz nem annyira lapos a nyomatékgörbéje :D
egy olyan 5-öst mint a tiéd én is bevállalnék bármikor, csak egy 540i-t, nekem elég lenne, de se keret rá, se felesleges garázs....
Legalább is ne ebbe a topikba hangoztasd
naja
1. lehet szar
2. lehet csak benzines turbós
Holnap lesz 1.8T tali, éppen felvetettem mi lenne, ha elmennénk megnézni 20-an :D
1. lehet szar
2. lehet csak benzines turbós
Holnap lesz 1.8T tali, éppen felvetettem mi lenne, ha elmennénk megnézni 20-an :D
ez jó...még nem hallottam
Tudjuk, meg az összes 1.6 BMW lenyomja a dízeleket..igen...
Alakul, de ugye van egy mondás, tegnap hallottam (újra), az Audi az a VW ami BMW akar lenni....
Na asszem kussolok a darázsfészekben...
Na asszem kussolok a darázsfészekben...
Hát mindegy mi megy üzemanyagként, csak az állambácsi által forgalmazott 430forintos...
kb fél éve hirdeti vagy még több
hogy jön ide a találékonyság?
Nekem is egyszerre van megnyitva a H.A és az unix oldala ha autót nézek..
Így utólag persze, hogy nem... Amúgy meg a magyar találékonyság... :)
sírba viszem magam :D
24-ért már van német meyle az unixnál
Azt tudom, de a kisebb kategóriára gondoltam most, és leginkább a C5 A6-ra..
Az egy jó kérdés..
szerintem van az A8-ban, meg Q7-ben is
igen.
Bár, 1.8T-nek most is vannak árai, mennyi is egy légtömegmérő? :D
Bár, 1.8T-nek most is vannak árai, mennyi is egy légtömegmérő? :D
Amúgy valaki fel tudna világosítani a gyári Audi légrugókkal kapcsolatban.. Gondolom csak Allroad-ban volt gyárilag, amit lehet bentről állítani..
Egy A6-ból, vagy egy újabb A4-ből át lehetne pakolni egy régebbi A4-be?
Vagy ez hogy működik?
Egy A6-ból, vagy egy újabb A4-ből át lehetne pakolni egy régebbi A4-be?
Vagy ez hogy működik?
Azóta a H.A-t bújod?
Én adtam fel, hátha nem csak fényezni kell az első lököst majd..
akkor kezdenek fejlődni..... de jó tudni az ilyeneket...nem mintha szükségem lenne rá de azért holnap dobok be egy lottót
Uninxnál van után gyártott 110e, és 160e..
Pl ha valami baj történik, bár tudom nem kell ilyenről beszélni, de nem árt, lökhárító szinte a világon sincs hozzá, lámpa talán könnyebb eset, sárvédő szélesebb egyebek, apró különbségek, de bosszantóak és költségesek lesznek....
Szerintem egy mezei szerelő ha azt hallja RS4, azt se tudja mi fán terem.. Ehhez azért komolyabb szaki szükséges! Alapból a motor lehet finnyás, kb mint a 2.5 V6.. nem mind egy milyen olaj, milyen üzemanyag.
Ugye az RS4 2.7 V6 Biturbo..
Én pl egy komolyabb műveletnél nem tudom kihez vinném az autóm, mert a mostani szerelőm a Suzukikon, Opeleken, és talán a Toyotákon túl nem szerelt semmit.
Hozzáteszem, van itt helyben egy Audis fószer aki bécsben dolgozik a márkaszervizben.. Állítólag nem drága, nem voltam még nála. Lehet Ő jó választás lenne az RS4-nél..
Óvár-Győr cirka 40km.
Ugye az RS4 2.7 V6 Biturbo..
Én pl egy komolyabb műveletnél nem tudom kihez vinném az autóm, mert a mostani szerelőm a Suzukikon, Opeleken, és talán a Toyotákon túl nem szerelt semmit.
Hozzáteszem, van itt helyben egy Audis fószer aki bécsben dolgozik a márkaszervizben.. Állítólag nem drága, nem voltam még nála. Lehet Ő jó választás lenne az RS4-nél..
Óvár-Győr cirka 40km.
Ilyenekre vagyok kivancsi koszi,meg, hogy azert ert-e valaki hozza a szervizen kivul. Meg egyszer koszi.
Szia ! sajnos erről fogalmam sincs, de van pár alkatrész benne ami nem egyezik az a4-el, gondolom egyes futómű elemek, fék biztos drágább,és nagyobb is, kuplung turbó egyebek, ez költségesebb lehet mint az átlagnál
a pénz szűke van már két autóm lenne pénzem, az összes 2.2T 20V-t felvásárolnám
mi tart vissza?
Itt van tőlünk 30km-re de nem rémlik h láttam volna
lehet egy G Astra még racionálisabb lenne
tudom, de mindennek van gyenge pontja
Szerintem az 1.9 TDI jó választás lenne.. 90 v. 110 le! Minden van hozzá, alapvetően olcsón. Komplett motort is kapni majdnem, hogy a sarki boltban!
A4 B5, a futóműve a gyenge pontja!
A4 B5, a futóműve a gyenge pontja!
Elvárás?
Jöjjön, menjen :)
Kényelmesen, mondhatni gondtalanul :)
Valamennyire racionális választás legyen. Tehát fenn lehessen tartani, ezért nem kell hogy erős legyen.
Ne szopasson szét, tehát ha baja van, akkor legyen hozzá tapasztalat és ne pingvinezzen a szerelő.
Rozsda ne egye azért.
Nem baj, ha vannak extrái (klíma alap, 4 elektromos ablak, a többi már csak hab a tortán).
A TDi-n azért gondolkodtam, mert eléggé kiforrot, igaz csilliárd km-s.
1.8T sokáig álom volt, de az is marad.
Jöjjön, menjen :)
Kényelmesen, mondhatni gondtalanul :)
Valamennyire racionális választás legyen. Tehát fenn lehessen tartani, ezért nem kell hogy erős legyen.
Ne szopasson szét, tehát ha baja van, akkor legyen hozzá tapasztalat és ne pingvinezzen a szerelő.
Rozsda ne egye azért.
Nem baj, ha vannak extrái (klíma alap, 4 elektromos ablak, a többi már csak hab a tortán).
A TDi-n azért gondolkodtam, mert eléggé kiforrot, igaz csilliárd km-s.
1.8T sokáig álom volt, de az is marad.
Hello! Mennyire fenntartható ez az rs4?
Úgy már más..
Mik az elvárások?
Egyetértek.
Teljesen.
Teljesen.
aham repül ki belőle
kösz, nem lesz könnyű
Tudod már mennyi kell bele, és milyen?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!