Vannak olyan projektek, amik valamilyen véletlen folytán készülnek el. Az okok száma végtelen lehet, hiszen hallottunk már olyat, hogy valaki talált a műhely sarkában egy porosodó autót, amit aztán kedve szerint átalakított, vagy éppen megtörték a napi szaladgálóst, és ha már úgyis lakatolni kell, akkor miért ne nyúljunk hozzá alapon elkezdődött valami, vagy egyszerűen berendelt egy ügyfél valami különleges alkatrészt és nem jött érte, ha meg már ott van…..

A képeken látható autó történetéhez előbb kicsit vissza kell menni az időben, egészen 2007-ig, amikor még Peter, a történetünk főhőse, még nem volt műhelytulajdonos. A 2000-es években egész más stílus volt népszerű, mint most, és sokan ezt a korszakot „jóskázzák”. Tény, hogy voltak gondok egy-egy esetben, hiszen az ízléstelen gitthattyúk is akkor élték fénykorukat. Peter épített magának egy Nissan Micra-t. Az autó megkapta a szélesítéseket, tyúkrácsos, nagy légbeömlős első lökhárítót, némi matricázást és a többi a kötelező tartozékot. Szép? Nem igazán, de akkoriban sikere volt és a környéken mindenki ismerte a kocsit. Ez volt az első lépés a saját műhely irányába, mivel kapott néhány megkeresést, hogy készítsen egyedi bodykiteket. A dolognak híre ment és egy környékbeli, ismert drifter is megkereste Petert, hogy a Silvia S15-re készítsen komplett szettet. Ez volt az a pont, amikor a ma már Monster Service-nek nevezett műhely ismertté vált és egyre komolyabb felkéréseket kapott.

Kis ugrás az időben, és eljutunk a képen látható Audi TT-hez, aminek érdekessége, hogy Peter nem igazán rajong a TT formájáért. Na de akkor minek csinál ilyen kocsit magának? Most jön az a rész, amikor véletlenül lesz valakinek projektautója. Egy ügyfél szeretett volna a saját autójára egyedi bodykitet. Megrendelés felvesz, autó lemér, minden szükséges cucc berendelve, azonban nem jött meg időben semmi, ezért folyamatos csúszások alakultak ki, a dolog közepén a TT tulaja megunta ezt és lemondta az egészet, és az eddig beleölt pénzt is visszakérte. Így volt egy félkész szett, rengeteg beleölt munkaóra és nulla bevétel. Petert viszont nagyon zavarta, hogy nem tudta befejezni a projektet, ezért vett egy 2016-os TT-t, ami S-line felszereltséggel, Stage 2 programmal, egyedi kipufogóval és némi szívóoldali tuninggal és TTS fékekkel volt ellátva.

Az S-line lökösök helyére egy módosított RS lökhárító került felszerelésre, a bodykit pedig, elöl-hátul, 4,5 centivel szélesített meg az autót, így pedig vidáman elférnek a körben 10” széles Advanced Forged Wheels felnik. A komplett karosszériakészlet esetében kétféle karbon is felbukkan. A manapság divatos „forged” és a már jól ismert, klasszikus szénszálas minta is helyet kapott az autón, természetesen fényezés nélkül, ettől pedig igazán különleges az összkép. Maga a szélesítés úgy került fel az autóra, hogy nincs látható rögzítési pont, de az elemek alatt megmaradt minden fontos merevítés vagy éppen szükséges burkolat, ezáltal pedig napi használatra tökéletesen alkalmas az Audi. Az utastérben is találunk némi karbont, mégpedig a kormánynál. A futómű levegős és Airlift Performance, valamint AceOfAce elemekből áll. Érdekes még a hátsó szárny, mi 130 km/h felett kiemelkedik, de gombnyomásra is lehet mozgatni akár. Ez is egyedi alkatrész, viszont tökéletesen illik az autó stílusához.

Peter elkészült a projekttel és a cég oldalán már meg is lehet rendelni a komplett szettet. Külön öröm, hogy nem digitális képeken kell elképzelni, milyen lehet amikor minden felkerül, hanem meg is lehet nézni az autót élőben.

Nektek hogy tetszik ez a szett? Írjátok le kommentben!

Ha pedig csak még több képet szeretnétek, KATT IDE! 


 

Forrás: Lowdaily