oooo Audi
aktuális téma
A Tiédnél, meg az enyémnél kell a motorvezérlő is. Én is akartam.
rem. hamarosan beindul az enyém, utána tudok róla referálni hogy milyen
amúgy C4 A6 Q-ban elég harmat, bár ez relatív
Nem nagy meló:
Egy elektromos szerkezetet kell venni, és három kapcsolót. (kettő hátulra, egy a sofőrhöz). Aztán bekábelezni és ennyi. Esztétikai okokból még vehetsz hátsó ajtópanelt is, hogy ne legyen csúnya a tekerő eltüntetése.
Beszerezni nem könnyű őket, mert ahogy mondtad, kevés a 4 elektromos ablakkal gyártott A4. Én is egy S4ből szereztem a cuccokat a B5-be.
Bár nem tudom, hogy az új tulaj berakta e már?
Egy elektromos szerkezetet kell venni, és három kapcsolót. (kettő hátulra, egy a sofőrhöz). Aztán bekábelezni és ennyi. Esztétikai okokból még vehetsz hátsó ajtópanelt is, hogy ne legyen csúnya a tekerő eltüntetése.
Beszerezni nem könnyű őket, mert ahogy mondtad, kevés a 4 elektromos ablakkal gyártott A4. Én is egy S4ből szereztem a cuccokat a B5-be.
Bár nem tudom, hogy az új tulaj berakta e már?
Sziasztok.Mi a véleményetek A4 b5-ről 1.8 20v-ről ?Nagyon elgondolkoztam rajta,de még nem tom,lehet A3 lesz megint csak 1.8-al Hiányzik a benzin
köszi, rengeteg olyan van ami csak elől elektromos
Egyáltalán nem, be kell rakni a gyári elektromos szerkezetet, meg kell neki a kábelezés, meg lehet a vezérlője is más.... ha minden megvan max 2-3 óra
úgy olvastam elsőre hogy a család szeretője....
miért lenne korai, ennyi idő alatt pont 2x kell vezérlést cserélni (60 ezrenként illik, 90 van előírva)
A turbó, nos ha egybites a sofőr, akkor no komment.
A km amúgy sem mérvadó :D
A turbó, nos ha egybites a sofőr, akkor no komment.
A km amúgy sem mérvadó :D
Érdeklődnék, hogy érdemes lenne-e megnéznek ezt a csodát:
Audi TT 1.8T Quattro
A kevés kilométer csábító, bár fenntartásokkal kezelem. Vezérlés és Turbó csere indokolt ennyi kilométer után? Korainak tűnik.
Vélemények?!
Audi TT 1.8T Quattro
A kevés kilométer csábító, bár fenntartásokkal kezelem. Vezérlés és Turbó csere indokolt ennyi kilométer után? Korainak tűnik.
Vélemények?!
ez az, hogy nem a szilent hal meg, hanem az alu lengőkar, nem?
Be kell süttetni fémszilentre és örök élet a futómű, persze drágának tűnik elsőre, de utána nem kell venned, ha csak nem görbül a lengőkarod, de akkor már mást is cserélned kell :D
szerintetek nagy meló hátsó manuális ablakokat elektromosra cserélni?
Fordba jó a gyári, BMW-be Liqui Moly volt
Motulról jókat hallottam
Filter csakis Mann (BMW-nél még volt gyári)
Motulról jókat hallottam
Filter csakis Mann (BMW-nél még volt gyári)
Szóval ne a tecsóba vegyél mindenféle neve sincs olajat..
Én a Castrolt váltottam Motulra.. És azt hiszem ezek után is az lesz, csendesebb lett a motor és szebben jár!
Szűrő pedig Mann Filter!
Szűrő pedig Mann Filter!
mi a normális olaj?
Támogatom az 1.9-et! A lehető legjobb dízel!
Kevesebb a nyűgje, sőt.. talán nincs is ha normális olaj megy bele, meg szűrő!
Audinál (B5) meg tényleg csak a futómű ami gyenge!
Kevesebb a nyűgje, sőt.. talán nincs is ha normális olaj megy bele, meg szűrő!
Audinál (B5) meg tényleg csak a futómű ami gyenge!
úgy legyen
azért én maradok az 1.9-nél, vagy vmi benznesnél
azért én maradok az 1.9-nél, vagy vmi benznesnél
Remélem nagyobb baj nem lesz!
zsír
az legalább jó
az legalább jó
Mondjuk nem tudom, hogy mennyire ért az Audikhoz a szerelőm, de idáig se a vezérléscsere, se most a lengőkar csere nem okozott problémát!
remélem hétvégén eljutok megnézni 1-2-t
audi fronton még keresgélek, bmw-hez van jó szerelőm
Ferrodo-t néztem még ATE-n kívül.
Suzukiba Ferrodo tárcsa volt, betéttel. Meg voltam vele elégedve.
Suzukiba Ferrodo tárcsa volt, betéttel. Meg voltam vele elégedve.
Egy helyi autószerelő.
Már évek óta a család szerelője!
Már évek óta a család szerelője!
B5-höz régebben jók voltak az ATE-k
nekem azt se tudom milyen van, de olyat lehet fékezni vele, h betojsz
nekem azt se tudom milyen van, de olyat lehet fékezni vele, h betojsz
Ki szereli neked az autót?
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú fékbetétet érdemes venni?!
Nem racingolni kell, csak hogy meg tudjak állni.. Persze ha kicsit intenzívebben fékezek ne durranjon el.
Nem racingolni kell, csak hogy meg tudjak állni.. Persze ha kicsit intenzívebben fékezek ne durranjon el.
Ez elég baráti..
Unix: 156ezer
Tény és való, hogy elfogy.. Csak az a kérdés mikor, hallottam 100ezer km-ről, de ugyanakkor 200ezerről is.
Unix: 156ezer
Tény és való, hogy elfogy.. Csak az a kérdés mikor, hallottam 100ezer km-ről, de ugyanakkor 200ezerről is.
én passzolom
sajnos a 150 és 155 lovasoknál valós veszély a dolog...
az baráti, és amúgy a 2,5 v6?
mennyire kényes, mennyire igaz az elfogyó veztengely?
mennyire kényes, mennyire igaz az elfogyó veztengely?
Jah...
Ha már itt tartunk: ki mit tud a neves japán lengőkar szettekről?
Megkérdeztem, és e legolcsóbb gyári beszállító árain 119e lenne a komplett első szett + csere.
Viszont az ültetés és a bp-i utak amúgy is hamar legyilkolják a futómű alkatrészeket, ezért gondoltam, nem feltétlenül érné meg a gyári...
Ha már itt tartunk: ki mit tud a neves japán lengőkar szettekről?
Megkérdeztem, és e legolcsóbb gyári beszállító árain 119e lenne a komplett első szett + csere.
Viszont az ültetés és a bp-i utak amúgy is hamar legyilkolják a futómű alkatrészeket, ezért gondoltam, nem feltétlenül érné meg a gyári...
42 volt a lengőkar szett postával + 15 volt a beszerelése, holnap nem tudom mennyi lesz a futómű beállítása..
mennyi volt a csere
őszintén sok 2,5 van eladó, de foschok tőlük, hogy sokba lenne fenntartani...
pedig biztos jót lép
őszintén sok 2,5 van eladó, de foschok tőlük, hogy sokba lenne fenntartani...
pedig biztos jót lép
Bent vannak végre az új lengőkarok, holnap futómű beállítás és kész egyenlőre..
De hogy ne legyek annyira boldog, fékbetét csere..
De hogy ne legyek annyira boldog, fékbetét csere..
Autót illetően én pedó maci vagyok...
A lányokat/hölgyetek érintő állításod igaz... Hiába szépek, csinosak a 19-20 éves csajok, se érettségben, se tapasztalatban (se technikában ) messze elmaradnak 30 fölötti társaiktól.
És a munkám miatt nem egy 30 fölötti nővel találkozom, akit bármikor, bárhol elkapnék... de értük melózni kell!
A lányokat/hölgyetek érintő állításod igaz... Hiába szépek, csinosak a 19-20 éves csajok, se érettségben, se tapasztalatban (se technikában ) messze elmaradnak 30 fölötti társaiktól.
És a munkám miatt nem egy 30 fölötti nővel találkozom, akit bármikor, bárhol elkapnék... de értük melózni kell!
Nem, viszont egykét milf ugyan jól tartja magát, azért ebben megegyezhetünk :)
Amúgy meg egykét 18-20 éves több brét fogott már mint kilincset, ami "okéjó", de azért kicsit kiábrándító is...
Autót illetően, szinte milf-em van :D
Amúgy meg egykét 18-20 éves több brét fogott már mint kilincset, ami "okéjó", de azért kicsit kiábrándító is...
Autót illetően, szinte milf-em van :D
Válogatni kell...
Minden szemetet te sem szedtek fel a földről.
Minden szemetet te sem szedtek fel a földről.
Egy hyppolit a fiJúú :D
rövid távon szinte sosem
Én nagyon ritkán, 35-40 fokba csak addig míg egy kicsit lehűl az utastérben a levegő.. Maximum!
értem, én sem vagyok az a nagy klímás, de hosszú úton nagy melegben be szoktam kapcsolni
Mert inkább leengedem egy kicsit az ablakot, de klímát nem használok, nem is szeretem. Nekem nem elsődleges autóvásárláskor sem a klíma! Bár eddig minden autómban volt.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!