Volkswagen Golf 1 (1980)

Népszerűség: 9.95
Nesis
Nesis autója
Népszerűség:
9.95
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
veterán, nem gyorsasági
1/4 mérföld
Az autót magam építém, a saját ötleteim alapján, néha baráti segítséggel. Műhely hiányában a parkolóban szerelem, építem. Az én munkám van benne, nem hibátlan, de én így szeretem.
Max. sebesség
Sok, de még nem elég.
Teljesítmény
Ettől a motortól már már hihetetlen teljesítmény.
Tömeg
825 kg
Motor
Motor
1471 cm3-es, négyhengeres diesel motor
Hajtás
Első kerék, ötsebességes, hosszú váltóval.
Elektronika
világításkapcsoló :)
Légszűrő
VW Golf II-es
Kipufogó
Supersprint
Gyújtás
Nem gyújt, izzít.
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Hankook 195/50 R15
Felni
ATS R15 ET28
Futómű
Rugók
KW fix sportfutómű 40/40-es ültetéssel.
Gátlók
KW rendszer
Fékek
még amit a gyárban kitaláltak rá, még...
Merevítők
Készülnek
Külső Optika
Karosszéria
Felújítva az eredeti gyári állapotra és formára.
Díszlécek, márkajelölések leszedve, helyük eltüntetve.
Kiegészítők
Elöl: - Dectane síküveges füstlámpa, H4 60/55W ice izzó
- Dectane síküveges füst irányjelző
Hátul: FK Automotive piros-króm kristálylámpa
Fénytechnika
minek, nem repülő
Dekor
gyárilag színezett üvegek!!!
Belső Optika
Ülések
'94 Passat GT gyári sportülés
Kormány
Golf 1 GTI
Fénytechnika
minek
HIFI / Multimédia
Egyéb
"Cult:

A Cult stílust leszólók véleményei között gyakorta szerepel tévesen a „kispénzűek tuningja”, vagy a „teljesen gyári autó” megbélyegzés. Mint már tudjuk, mindez tévedés, vagy hozzá nem értés eredménye. Sajnos a stílust igen sokan félre is értelmezik, feltesznek egy felnit és egy Cult Society matricát és részükről már el is készült a „kúltos” verda, még akkor is, ha ez történetesen egy régi Civic… Pedig ennél azért sokkal többről van szó.

Egy igazán átalakított Cult vas gyakorta sokkal több, és értékesebb átalakítást visel magán, mint egy versenyautóvá spoilerezett csodagép. Tény, hogy avatatlan szemeknek ezek a változások kevésbé feltűnőek, de ahogy az – esetünkben nagyon is helytálló - mondás tartja: néha a kevesebb a több. Egy kultikus autó módosítása esetén ez pedig hatványozottan igaz!"


"A germán stílus:
Miről ismerhető fel egy jó German Style átalakítás?
Sebesség, kezelhetőség, padlógáz!Nem véletlen az eredet, hiszen fő hazája elsősorban Németország, ahol talán egyedül a világon nem korlátozzák a sebességet az autópályákon.
Mit is kell tenni ahhoz, hogy az autobahn belső sávjában a másik autó mögött toporzékoló, villogtató több évtizedes konstrukciójú járgány lehetőleg miénk legyen?
A German stílus egyszóval high-tech. A német/európai kinézet a teljesítményről szól, vannak, akik szerint az ilyen autók csak erős motorral szerelt autók. Tulajdonképpen modern alkatrészek felhasználása szeretett öreg VW-ünkön. Ezek lehetnek Porsche, VW, Mercedes darabok, használtak vagy újak.
Megjelenés:
A fényezés egyszínű, korábban sötétebb tónusok, elsősorban a Porsche palettájáról. Újabban megjelentek az élénk, fiatalos színek. Az első időszak jellemzője a díszlécek eltüntetése, színre fújása, a csomagtér fogantyú leszedése, a szögletes lökhárítók, a tükrök festése. Az erős ültetéssel, nagy kerekekkel, szélesített sárvédőkkel megváltoznak a jármű arányai, és a homogén, „tömör” felületek előnyösen hangsúlyozzák a Bogár karakterét – mindezt modern köntösben. Manapság gyakori a krómozott lökhárító, előfordulnak a díszlécek is. Ez általában nem tesz jót az autó megjelenésének, mert megtörik ezt az erőt sugalló megjelenést. Kötelező elem az első indexbúrák – lehetőleg a lökhárítóban, hogy ne kelljen a karbon sárvédőt megfúrni – fehérre cserélése, és a hátsó lámpák feketítése. A könnyűfém kerekek mérete 16”-tól fölfelé, alacsony profilú széles gumikkal. Az uralkodó Porsche felnik lehetnek 15” átmérőjűek is. (vagy 8-10", np.BBS RS 9x15", Steffan Cup 9x14"). A sárvédők külső vagy belső szélesítésűek. A belső tér mindenféle korszerű technikával és kényelmi berendezéssel felszerelhető. Szinte kötelező a fordulatszám-, olajnyomás- és hőfok-, valamint a hengerfej-hőfok mérő. Az összhatás egységes, modern, techno jellegű legyen. Semmi nem öncélú, minden a biztonságnak és kezelhetőségnek alárendelve – német precizitással. Elfordulhat még a súlycsökkentés érdekében átfurkált kilincs és egyéb nem szerkezeti eszköz RACE jelleget kölcsönözve az autónak. Újabban gyakori a nyersen hagyott karbonszál felület, mint sportos és feltűnő elem. Gyakran kikerülnek a hátsó ülések, helyet adva a négypontos biztonsági övnek. A belső térben a sportos jelleget követve gyakran találkozhatunk bukókerettel."

Legfrissebb képek

Innen indultam.

Innen indultam.

2007-06-23 A kezdet.

2007-06-23

2007-06-23

2007-09-13 Teljesen lebontva.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Gumy
#1756
2010. december 26. 17:48
Utólag is Boldog Karácsonyt!!
Jó a főkép
0
Golfy88
#1755
2010. december 25. 15:18
Ho-Ho-Hó Boldog Karácsonyt! ! !
0
szasza90
#1754
2010. december 25. 13:23
Boldog Karácsonyt!
0
Klacy
#1753
2010. december 25. 11:22
Karácsonyi pulyka zsiiir!

Békés Boldog ünnepeket!

L.
0
peety2
#1752
2010. december 24. 17:07
Viszont!
0
gabcsi1
#1751
2010. december 23. 19:32
0
vwbogya
#1750
2010. december 22. 20:21
0
Golfy88
#1749
2010. december 12. 11:25
Távmunkából VWégre hazaérős és újra benézős .


Utólagosan is Köszönöm és VWiszont neked is Bódog Mikit .
0
vwbogya
#1748
2010. december 08. 19:40
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Gumy
#1756
2010. december 26. 17:48
Utólag is Boldog Karácsonyt!!
Jó a főkép
Golfy88
#1755
2010. december 25. 15:18
Ho-Ho-Hó Boldog Karácsonyt! ! !
szasza90
#1754
2010. december 25. 13:23
Boldog Karácsonyt!
Klacy
#1753
2010. december 25. 11:22
Karácsonyi pulyka zsiiir!

Békés Boldog ünnepeket!

L.
peety2
#1752
2010. december 24. 17:07
Viszont!
gabcsi1
#1751
2010. december 23. 19:32
vwbogya
#1750
2010. december 22. 20:21
Golfy88
#1749
2010. december 12. 11:25
Távmunkából VWégre hazaérős és újra benézős .


Utólagosan is Köszönöm és VWiszont neked is Bódog Mikit .
vwbogya
#1748
2010. december 08. 19:40
Golfy88
#1747
2010. december 04. 11:05
gabcsi1
#1746
2010. november 26. 20:33
vwbogya
#1745
2010. november 17. 18:15
vwbogya
#1744
2010. november 08. 11:42
vwbogya
#1743
2010. november 02. 18:37
Fuchs
#1742
2010. október 11. 12:14
szeVWa!

Eléggé elvoltál tűnve idén az biztos

Idén mi se tudtunk annyi helyre menni mint 2009-ben. De wörtin és Gárdonyba ott voltunk. Sopront sajnálom még. De majd jövőre
Golfy88
#1741
2010. október 09. 17:19
kisgardrob
#1740
2010. szeptember 12. 18:23
Szevasz Mester! Itt a RAT style-os!
Golfy88
#1739
2010. június 26. 16:26
FANATI GTI
#1738
2010. június 17. 10:50
Akkor gyere el a szépség nélkül valakivel!
A részvétel is számít na meg az újra találkozás!
Gumy
#1737
2010. június 16. 18:17
Igen, kéne ültetés... Meg egy nem rohadó kasztni, meg egy jó motor
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1776 találat 89 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.