Volkswagen Golf 1 (1980)

Népszerűség: 9.95
Nesis
Nesis autója
Népszerűség:
9.95
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
veterán, nem gyorsasági
1/4 mérföld
Az autót magam építém, a saját ötleteim alapján, néha baráti segítséggel. Műhely hiányában a parkolóban szerelem, építem. Az én munkám van benne, nem hibátlan, de én így szeretem.
Max. sebesség
Sok, de még nem elég.
Teljesítmény
Ettől a motortól már már hihetetlen teljesítmény.
Tömeg
825 kg
Motor
Motor
1471 cm3-es, négyhengeres diesel motor
Hajtás
Első kerék, ötsebességes, hosszú váltóval.
Elektronika
világításkapcsoló :)
Légszűrő
VW Golf II-es
Kipufogó
Supersprint
Gyújtás
Nem gyújt, izzít.
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Hankook 195/50 R15
Felni
ATS R15 ET28
Futómű
Rugók
KW fix sportfutómű 40/40-es ültetéssel.
Gátlók
KW rendszer
Fékek
még amit a gyárban kitaláltak rá, még...
Merevítők
Készülnek
Külső Optika
Karosszéria
Felújítva az eredeti gyári állapotra és formára.
Díszlécek, márkajelölések leszedve, helyük eltüntetve.
Kiegészítők
Elöl: - Dectane síküveges füstlámpa, H4 60/55W ice izzó
- Dectane síküveges füst irányjelző
Hátul: FK Automotive piros-króm kristálylámpa
Fénytechnika
minek, nem repülő
Dekor
gyárilag színezett üvegek!!!
Belső Optika
Ülések
'94 Passat GT gyári sportülés
Kormány
Golf 1 GTI
Fénytechnika
minek
HIFI / Multimédia
Egyéb
"Cult:

A Cult stílust leszólók véleményei között gyakorta szerepel tévesen a „kispénzűek tuningja”, vagy a „teljesen gyári autó” megbélyegzés. Mint már tudjuk, mindez tévedés, vagy hozzá nem értés eredménye. Sajnos a stílust igen sokan félre is értelmezik, feltesznek egy felnit és egy Cult Society matricát és részükről már el is készült a „kúltos” verda, még akkor is, ha ez történetesen egy régi Civic… Pedig ennél azért sokkal többről van szó.

Egy igazán átalakított Cult vas gyakorta sokkal több, és értékesebb átalakítást visel magán, mint egy versenyautóvá spoilerezett csodagép. Tény, hogy avatatlan szemeknek ezek a változások kevésbé feltűnőek, de ahogy az – esetünkben nagyon is helytálló - mondás tartja: néha a kevesebb a több. Egy kultikus autó módosítása esetén ez pedig hatványozottan igaz!"


"A germán stílus:
Miről ismerhető fel egy jó German Style átalakítás?
Sebesség, kezelhetőség, padlógáz!Nem véletlen az eredet, hiszen fő hazája elsősorban Németország, ahol talán egyedül a világon nem korlátozzák a sebességet az autópályákon.
Mit is kell tenni ahhoz, hogy az autobahn belső sávjában a másik autó mögött toporzékoló, villogtató több évtizedes konstrukciójú járgány lehetőleg miénk legyen?
A German stílus egyszóval high-tech. A német/európai kinézet a teljesítményről szól, vannak, akik szerint az ilyen autók csak erős motorral szerelt autók. Tulajdonképpen modern alkatrészek felhasználása szeretett öreg VW-ünkön. Ezek lehetnek Porsche, VW, Mercedes darabok, használtak vagy újak.
Megjelenés:
A fényezés egyszínű, korábban sötétebb tónusok, elsősorban a Porsche palettájáról. Újabban megjelentek az élénk, fiatalos színek. Az első időszak jellemzője a díszlécek eltüntetése, színre fújása, a csomagtér fogantyú leszedése, a szögletes lökhárítók, a tükrök festése. Az erős ültetéssel, nagy kerekekkel, szélesített sárvédőkkel megváltoznak a jármű arányai, és a homogén, „tömör” felületek előnyösen hangsúlyozzák a Bogár karakterét – mindezt modern köntösben. Manapság gyakori a krómozott lökhárító, előfordulnak a díszlécek is. Ez általában nem tesz jót az autó megjelenésének, mert megtörik ezt az erőt sugalló megjelenést. Kötelező elem az első indexbúrák – lehetőleg a lökhárítóban, hogy ne kelljen a karbon sárvédőt megfúrni – fehérre cserélése, és a hátsó lámpák feketítése. A könnyűfém kerekek mérete 16”-tól fölfelé, alacsony profilú széles gumikkal. Az uralkodó Porsche felnik lehetnek 15” átmérőjűek is. (vagy 8-10", np.BBS RS 9x15", Steffan Cup 9x14"). A sárvédők külső vagy belső szélesítésűek. A belső tér mindenféle korszerű technikával és kényelmi berendezéssel felszerelhető. Szinte kötelező a fordulatszám-, olajnyomás- és hőfok-, valamint a hengerfej-hőfok mérő. Az összhatás egységes, modern, techno jellegű legyen. Semmi nem öncélú, minden a biztonságnak és kezelhetőségnek alárendelve – német precizitással. Elfordulhat még a súlycsökkentés érdekében átfurkált kilincs és egyéb nem szerkezeti eszköz RACE jelleget kölcsönözve az autónak. Újabban gyakori a nyersen hagyott karbonszál felület, mint sportos és feltűnő elem. Gyakran kikerülnek a hátsó ülések, helyet adva a négypontos biztonsági övnek. A belső térben a sportos jelleget követve gyakran találkozhatunk bukókerettel."

Legfrissebb képek

Innen indultam.

Innen indultam.

2007-06-23 A kezdet.

2007-06-23

2007-06-23

2007-09-13 Teljesen lebontva.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

wiktor
#16
2008. március 05. 15:18
Tegyél még fel képeket!Kíváncsi vagyok rá!
0
Nesis
#15
2008. március 05. 15:17
Sziasztok! Köszönöm mindenkinak, eddig csak szépeket mondtatok a kocsiról.
Fél év alatt lett a "roncsból" autó. Én is sokat dolgoztam rajta, de befejezni két ismerősöm segített, egy kis családi ház garázsában.
0
vWsPeEd
#14
2008. március 05. 15:15
0
wiktor
#13
2008. március 05. 15:14
Mobala!
Ha a gyári állapot a cél akkor nem kell rá krómlökős...mert ha 78 után már nem volt krómlökős!
0
csa
#12
2008. március 05. 15:14
0
Mazi
#11
2008. március 05. 15:13
0
mobala
#10
2008. március 05. 15:12
kis krómlökös jó lenne
0
Lacika0002
#8
2008. március 05. 15:11
saloon
0
Szólj hozzá Te is!
84 85 86 87 88 89
wiktor
#16
2008. március 05. 15:18
Tegyél még fel képeket!Kíváncsi vagyok rá!
Nesis
#15
2008. március 05. 15:17
Sziasztok! Köszönöm mindenkinak, eddig csak szépeket mondtatok a kocsiról.
Fél év alatt lett a "roncsból" autó. Én is sokat dolgoztam rajta, de befejezni két ismerősöm segített, egy kis családi ház garázsában.
vWsPeEd
#14
2008. március 05. 15:15
wiktor
#13
2008. március 05. 15:14
Mobala!
Ha a gyári állapot a cél akkor nem kell rá krómlökős...mert ha 78 után már nem volt krómlökős!
csa
#12
2008. március 05. 15:14
Mazi
#11
2008. március 05. 15:13
mobala
#10
2008. március 05. 15:12
kis krómlökös jó lenne
Lacika0002
#8
2008. március 05. 15:11
saloon
áki22
#7
2008. március 05. 15:11
Agent T
#6
2008. március 05. 15:09
wiktor
#5
2008. március 05. 15:09
Szép!
Szandra23
#4
2008. március 05. 15:09
&Sparco&
#2
2008. március 05. 15:09
B
#1
2008. március 05. 15:08
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
84 85 86 87 88 89
Összesen 1776 találat 89 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.