Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- ?!
- 1/8 mérföld
- ?!
- 1/4 mérföld
- ?!
- Max. sebesség
- nem merem
- Teljesítmény
- 101.3 kW / 137 lóerő keréken, görgős fékpadon mérve
- Tömeg
- 1000kiló
- Nyomaték
- 185.2 Nm keréken
Motor
- Motor
- -1800 ccm, 82X84,
-41es szivó-, 36es kipufogószelepekkel,
-könnyített, polírozott, grammolt hajtórudak,
-mahle dugattyúk,
-acél lendítőkerék,
-weber dcoe 45 vízszintes áramú karburátorok,
-niva hűtő,
-elektromos AC,
-nagy olajszivattyú,
-olajhűtő
-Dbilas szeleprugó
-... ... ...
- Hajtás
- -szinter kuplung,
-hosszú egy
-lamellás önzárő differenciálmű
- Elektronika
- van neki
- Légszűrő
- "nem kell..."
- Kipufogó
- 4leömlő 60-as rendszer by Janó
- Gyújtás
- Hall- jeladós (VGC-240 -el), NGK gyertyák, főtengelyvégi jeladó folyamatban
- Egyéb
- szine: szürke
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- yokohama a539
- Felni
- szép fehér 14" alu
Futómű
- Rugók
- elöl zsuk, hátul niva
- Gátlók
- Bilstein
- Fékek
- orosz
- Merevítők
- -
- Egyéb
- 2,5 cm pogácsa, mángorolt tőcsavarok, elől zöld szilentek, új kormánymű...
Külső Optika
- Karosszéria
- 2105
- Légterelők
- motorhazteton profi legterelo,egyenesen ukrajnabol
- Fénytechnika
- nem karácsonyfa
- Dekor
- matrica
- Egyéb
- kormos-tuning
Belső Optika
- Festés, dekor
- vw palettából "ancona" kék metálfény
- Ülések
- Sparco, Racing, momo övvel, teljesen új belső kárpit Ukrajnából, aluminuim taposólemezek!
- Kormány
- sport
- Kiegészítők
- egyedi muszerfal 2 csinos nénivel, lada emblémás váltókar ukrajnábol,alu pedál... néha-néha illatosító
- Fénytechnika
- tungszram.. asszem
- Egyéb
- egyedi kábelezés, bizt .tabla a kesztyütartó helyén, faberakásos kapcsolópanel..
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Technostar talán :)
- Erősítő
- nem kell
- Hangszórók
- pioneer 13as elol, clarion 16 9es oval hatul
- Egyéb
- www.kormosadi.hu
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Na jó, csak azért mertem megemlíteni, mert be volt ígérve némi frissités képügyileg, de vágom h el vagy havazva.
Da Mission:
Csütörtök reggel hatkor indulunk, összesen 11-en megyünk ki, két kocsival. Az egyiknek én leszek a sofőrje, illetve én fogok felelni érte, ez egy 7 személyes Galaxy lesz, ha minden igaz. Év végén megy a leltározás ezerrel, és ezt az irodai alkalmazottak felügyelik a beszállítóknál. Szóval kimegyünk Romániába a Hanil (nyugodtan nevezhetnénk nihilnek is...) nevű beszállítónkhoz. Ők szépen sorba állítják a raktárkészletet, ha minden igaz, akkor csak a készárú raktárat kell végignyalnunk. Szóval csütörtökön és pénteken nagy számolás, szombaton meg ellenőrzés. Na és ezt az egészet mi fogjuk felügyelni, auditálni. Persze h a friss húst küldik ki a halál f@szára, de jól megfizetnek érte mindannyiunkat.
Ja és persze két hete vagyok még csak itt - pontosabban egy hete az osztályon -, de már vezettem a főnök Accordját, ami egy benzines-automata váltós csoda (ki kellett menni Romániába, csak fél úton visszafordultunk hála istennek), na ilyenből többet nem kérek. Ha dízel motor lett volna benne, le is köptem volna. Aztán volt a Ford Tourneo, eze egy dobozos hulladék t.dízel motorral... Répa lányom 160-ig szarrá veri. A Galaxy benzines, az egész tűrhető meg van még egy 1.6-os benyás világ legjobb autója góf 3, van benne 250 ezer km meg 8 baros nyomás, ahhoz még nem volt szerencsém, remélem nem is lesz. filózok h felveszem a Mr Driver rangot, de a berepülő pilóta titulus sokkal jobban illik hozzám.
Da Mission:
Csütörtök reggel hatkor indulunk, összesen 11-en megyünk ki, két kocsival. Az egyiknek én leszek a sofőrje, illetve én fogok felelni érte, ez egy 7 személyes Galaxy lesz, ha minden igaz. Év végén megy a leltározás ezerrel, és ezt az irodai alkalmazottak felügyelik a beszállítóknál. Szóval kimegyünk Romániába a Hanil (nyugodtan nevezhetnénk nihilnek is...) nevű beszállítónkhoz. Ők szépen sorba állítják a raktárkészletet, ha minden igaz, akkor csak a készárú raktárat kell végignyalnunk. Szóval csütörtökön és pénteken nagy számolás, szombaton meg ellenőrzés. Na és ezt az egészet mi fogjuk felügyelni, auditálni. Persze h a friss húst küldik ki a halál f@szára, de jól megfizetnek érte mindannyiunkat.
Ja és persze két hete vagyok még csak itt - pontosabban egy hete az osztályon -, de már vezettem a főnök Accordját, ami egy benzines-automata váltós csoda (ki kellett menni Romániába, csak fél úton visszafordultunk hála istennek), na ilyenből többet nem kérek. Ha dízel motor lett volna benne, le is köptem volna. Aztán volt a Ford Tourneo, eze egy dobozos hulladék t.dízel motorral... Répa lányom 160-ig szarrá veri. A Galaxy benzines, az egész tűrhető meg van még egy 1.6-os benyás világ legjobb autója góf 3, van benne 250 ezer km meg 8 baros nyomás, ahhoz még nem volt szerencsém, remélem nem is lesz. filózok h felveszem a Mr Driver rangot, de a berepülő pilóta titulus sokkal jobban illik hozzám.
0
Profilképek
A mélyvíz az már csak ilyen! És ahogy elnézem, lesz ez még mélyebb is. Például tegnap fél kilenckor elindultunk Romániába, dél környékén odaértünk. Fröccsöntőgépet kellett beállítani, én cask figyeltem. Ez eltartott 21:45-ig, ekkor startoltunk. Csak mikor mentünk, már akkor esett a hó, visszafelé még amúgy, plusz ez le is fagyott, úgyhogy öröm volt vezetni. Hajnal kettőre értem haza, reggel jöttem be melózni. Holnap ki romeszba auditálni, majd valamikor szombaton haza kecmergünk, ha isten is úgy akarja. De muszáj dolgozni, kell a zsé a Répa tuningra!
Az a dízel motor... akkor az most amolyan szűzterület? Azon is kell a Webereket szinkronizálni?
Az a dízel motor... akkor az most amolyan szűzterület? Azon is kell a Webereket szinkronizálni?
joestét! akad, legdurvább félév az eddigiek közül 5 félévnyi villanytan-digittech-elektro-irtech vonal kikipálva ha minden jól megy januárra egy szoftver szigorlat meg archi vizsga marad a tanult kollégánál is hasonló öröm van?
Na jó, csak azért mertem megemlíteni, mert be volt ígérve némi frissités képügyileg, de vágom h el vagy havazva.
Da Mission:
Csütörtök reggel hatkor indulunk, összesen 11-en megyünk ki, két kocsival. Az egyiknek én leszek a sofőrje, illetve én fogok felelni érte, ez egy 7 személyes Galaxy lesz, ha minden igaz. Év végén megy a leltározás ezerrel, és ezt az irodai alkalmazottak felügyelik a beszállítóknál. Szóval kimegyünk Romániába a Hanil (nyugodtan nevezhetnénk nihilnek is...) nevű beszállítónkhoz. Ők szépen sorba állítják a raktárkészletet, ha minden igaz, akkor csak a készárú raktárat kell végignyalnunk. Szóval csütörtökön és pénteken nagy számolás, szombaton meg ellenőrzés. Na és ezt az egészet mi fogjuk felügyelni, auditálni. Persze h a friss húst küldik ki a halál f@szára, de jól megfizetnek érte mindannyiunkat.
Ja és persze két hete vagyok még csak itt - pontosabban egy hete az osztályon -, de már vezettem a főnök Accordját, ami egy benzines-automata váltós csoda (ki kellett menni Romániába, csak fél úton visszafordultunk hála istennek), na ilyenből többet nem kérek. Ha dízel motor lett volna benne, le is köptem volna. Aztán volt a Ford Tourneo, eze egy dobozos hulladék t.dízel motorral... Répa lányom 160-ig szarrá veri. A Galaxy benzines, az egész tűrhető meg van még egy 1.6-os benyás világ legjobb autója góf 3, van benne 250 ezer km meg 8 baros nyomás, ahhoz még nem volt szerencsém, remélem nem is lesz. filózok h felveszem a Mr Driver rangot, de a berepülő pilóta titulus sokkal jobban illik hozzám.
Da Mission:
Csütörtök reggel hatkor indulunk, összesen 11-en megyünk ki, két kocsival. Az egyiknek én leszek a sofőrje, illetve én fogok felelni érte, ez egy 7 személyes Galaxy lesz, ha minden igaz. Év végén megy a leltározás ezerrel, és ezt az irodai alkalmazottak felügyelik a beszállítóknál. Szóval kimegyünk Romániába a Hanil (nyugodtan nevezhetnénk nihilnek is...) nevű beszállítónkhoz. Ők szépen sorba állítják a raktárkészletet, ha minden igaz, akkor csak a készárú raktárat kell végignyalnunk. Szóval csütörtökön és pénteken nagy számolás, szombaton meg ellenőrzés. Na és ezt az egészet mi fogjuk felügyelni, auditálni. Persze h a friss húst küldik ki a halál f@szára, de jól megfizetnek érte mindannyiunkat.
Ja és persze két hete vagyok még csak itt - pontosabban egy hete az osztályon -, de már vezettem a főnök Accordját, ami egy benzines-automata váltós csoda (ki kellett menni Romániába, csak fél úton visszafordultunk hála istennek), na ilyenből többet nem kérek. Ha dízel motor lett volna benne, le is köptem volna. Aztán volt a Ford Tourneo, eze egy dobozos hulladék t.dízel motorral... Répa lányom 160-ig szarrá veri. A Galaxy benzines, az egész tűrhető meg van még egy 1.6-os benyás világ legjobb autója góf 3, van benne 250 ezer km meg 8 baros nyomás, ahhoz még nem volt szerencsém, remélem nem is lesz. filózok h felveszem a Mr Driver rangot, de a berepülő pilóta titulus sokkal jobban illik hozzám.
Nem halad a Lada-lakat Misztááááá! Na jó, én se a melóval, de legalább mehetek majd ki Romániába auditorkodni a jövő héten, céges Galaxyval, olllééééé!
minden világos én meg azt hittem bamakón eltévedtél vagy mi, se terrano se ádi jah jó lenne az új kép csak még nem látom pedig tegnap raktam ki
óh ez a kép nagyon megható
Ritkán beszélünk bakker! A héten került munka, mérnöki állás a Samsung jászfényszarui monitor és LCD gyárban. Pontosan még nem tudom hogy mit fogok csinálni, majd a fejesek megálmodják. Pénteken voltunk kint a Jász-Plasztiknál, na az a műanyag fröccsöntő szerszámosdi bejönne, nagyon is. Rohangálni ki a beszállítókhoz, rakat gebaszt megoldani, jelentéseket írni mindenről, lényeg h ne irodában kelljen naphosszat seggelni. Az nagyon nem tetszene. Ugyan még csak két napot húztam le az osztályon - előtte volt két nap alapképzés az újoncoknak: 3 beszerzős csaj, 2 IT-s, 1 minőségis, 2 villanymérnök és 3 gépészmérnököt vettek fel gyorsba, elsejei kezdéssel - de eddig sztem egész jól helytálltam, kérdeztem is, meg mondtam is. Tegnap ebéd közben beszéltem a főnökkel - volt még ott 4 újonc, ők csendben figyeltek -, és ő mondta, hogy januárban elkezdődik az új termékek bevezetése, na az geci kemény lesz, majd csak valamikor májusban fogunk levegőt venni, addig szopóálarc. Nem is baj, nem azért mentem oda h unatkozzak.
Hát nahhh, ezen is túl vagyok. Nem szidta az anyámat, de legalább nem értettem h mit mondott. Ott voltak a magyar arcok, ők fordítottak. Add elő magadat 30 mp-ben, és csókolom. Nem hiszem el...
De ami komoly volt. Az egyik fószer anno a Bánki autótechnikán végzett, az rögtön mondta, h néddmá, földim! <-- és kajak ilyen feje volt. Te vagy a Ladás, igaz? ÚÚúúú mondom, jól kezdődik! Miért, ez nem hátrány ember, hanem előny. Legalább nem úgy kell kezdeni, h íme egy M6-os anya. Igaz...
Aztán jön be a sokadik kérdező biztos, nézi az önéletrajzomat. te vagy a tuningos? Aha, igen, jah. Látom már előre, a büdös életbe nem fogok szabadulni a Ladától, még ha akarnék, akkor se tudnék.
De ami komoly volt. Az egyik fószer anno a Bánki autótechnikán végzett, az rögtön mondta, h néddmá, földim! <-- és kajak ilyen feje volt. Te vagy a Ladás, igaz? ÚÚúúú mondom, jól kezdődik! Miért, ez nem hátrány ember, hanem előny. Legalább nem úgy kell kezdeni, h íme egy M6-os anya. Igaz...
Aztán jön be a sokadik kérdező biztos, nézi az önéletrajzomat. te vagy a tuningos? Aha, igen, jah. Látom már előre, a büdös életbe nem fogok szabadulni a Ladától, még ha akarnék, akkor se tudnék.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Az a dízel motor... akkor az most amolyan szűzterület? Azon is kell a Webereket szinkronizálni?