lada 2105

Népszerűség: 9.82
kormosa
kormosa autója
Népszerűség:
9.82
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
?!
1/8 mérföld
?!
1/4 mérföld
?!
Max. sebesség
nem merem
Teljesítmény
101.3 kW / 137 lóerő keréken, görgős fékpadon mérve
Tömeg
1000kiló
Nyomaték
185.2 Nm keréken
Motor
Motor
-1800 ccm, 82X84,
-41es szivó-, 36es kipufogószelepekkel,
-könnyített, polírozott, grammolt hajtórudak,
-mahle dugattyúk,
-acél lendítőkerék,
-weber dcoe 45 vízszintes áramú karburátorok,
-niva hűtő,
-elektromos AC,
-nagy olajszivattyú,
-olajhűtő
-Dbilas szeleprugó
-... ... ...
Hajtás
-szinter kuplung,
-hosszú egy
-lamellás önzárő differenciálmű
Elektronika
van neki
Légszűrő
"nem kell..."
Kipufogó
4leömlő 60-as rendszer by Janó
Gyújtás
Hall- jeladós (VGC-240 -el), NGK gyertyák, főtengelyvégi jeladó folyamatban
Egyéb
szine: szürke
Nyári felni konfiguráció
Gumi
yokohama a539
Felni
szép fehér 14" alu
Futómű
Rugók
elöl zsuk, hátul niva
Gátlók
Bilstein
Fékek
orosz
Merevítők
-
Egyéb
2,5 cm pogácsa, mángorolt tőcsavarok, elől zöld szilentek, új kormánymű...
Külső Optika
Karosszéria
2105
Légterelők
motorhazteton profi legterelo,egyenesen ukrajnabol
Fénytechnika
nem karácsonyfa
Dekor
matrica
Egyéb
kormos-tuning
Belső Optika
Festés, dekor
vw palettából "ancona" kék metálfény
Ülések
Sparco, Racing, momo övvel, teljesen új belső kárpit Ukrajnából, aluminuim taposólemezek!
Kormány
sport
Kiegészítők
egyedi muszerfal 2 csinos nénivel, lada emblémás váltókar ukrajnábol,alu pedál... néha-néha illatosító
Fénytechnika
tungszram.. asszem
Egyéb
egyedi kábelezés, bizt .tabla a kesztyütartó helyén, faberakásos kapcsolópanel..
HIFI / Multimédia
Fejegység
Technostar talán :)
Erősítő
nem kell
Hangszórók
pioneer 13as elol, clarion 16 9es oval hatul
Egyéb
www.kormosadi.hu

Legfrissebb képek

racing

ilyen volt

ilyen volt

miszter 1.6 evo1

micu

fény után

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Donci011
#2114
2009. november 16. 22:42
Nagyon csajozós lesz! Elképzelem ahogy ülsz majd a kagylóban, melletted egy cicababa, és szerényen meséled, hogy mikor építettem a motort, meg illesztettem a lemezeket, és végig figyelni kellett hogy jól fussanak a hézagok, pedig csak két patentfogó tartotta az egész elejét, de hát ugye Mr Perfekt
0
Dj Arni
#2113
2009. november 15. 21:36
ajha
0
Donci011
#2112
2009. november 15. 12:04
Ez a motor amolyan se vele, se nélküle dolog. Szar vele, mert kolompol, pisál állandóan, de nem kicsit hiányozna a nyomatéktenger.
Megdöglik, rakok bele másikat, addig csak menjen. Viszont ez a megtöréses dolog lakatolás szempontjából öööö kissé perverz dolognak tűnik. Ne törjék meg, mert akkor már sosem lesz olyan, mint volt. Motor az nyugodtan kifeküdhet akár kéthetente is, kit érdekel? De egy elhajlott kaszni, amin nem lehet normálisan belőni a futóművet...
Jajjj télleg! Gondolom megfordult már a fejedben a beépítésre váró alkatrészek fenomenális minőségét látva, hogy egy-egy ilyen fullra kilakatolt, vatta új bódé mekkora minőséget takarhat, annak ellenére is, hogy kis hazánkban működik lassan a Lada gyár (látszik hogy én sem voltam még Ukrániában...).
0
Donci011
#2111
2009. november 13. 18:56
Hejhóó Misztáááá!

Kíváncsi leszek az ajtószembesítés eredményére! Meg hogy miképpen sikerül összehozni az illesztéseket, meg minden egyebet.

Persze, akkora motorépítő vagyok ecsém... H. Péter bácsi tőlem tanulta az alapfogásokat. Szóval szart, lelkes amatőr vagyok, ennyi.
Hugyos motor kérlek szépen, dögölne már meg, jól megy! Ma mentem cimborámhoz, városban megelőzött egy hármas góf, 90 lovas dízel motorral (felirat alapján annak kéne lennie). Előzöleg is követett szorgalmasan, aztán elébim került, lerúgta a gázt - brikettek majdnem összetörték csóresz Répa elejét -, mondom kislányom, ennek a fele se tréfa, uccu utána! 80-ig vonatoztunk, utána megint padlógáz, vissza3 parketta, 4. padló 150-ig... És, nem lógott meg, végig utaztam a nyakán. Azt nem mondom hogy megtudtam volna előzni, de nem is hagyott állva. Faszikám végig sasolta a visszapillantót, és meglehetősen értelmetlen fejet vágott: Én meg magamban: bocs, csak ennyit tud...
0
Potterka
#2110
2009. november 12. 22:49
0
Donci011
#2109
2009. november 09. 11:29
Azt azért nem merném kijelenteni, hogy autógyári minőség meg hogy über zsír, tehát semmiképpen sem beszélnék szuperlatívuszokban. De a körülményeket figyelembe véve, a költségvetéshez képest rendkívül jó motor. Sokat agyaltunk rajta, még többet szórakoztunk a beállításokkal - pl. a fúvókázásra elment fél tank benzin - és az eredmény megelégedésre ad okot. Csak ésszel, odafigyeléssel kell csinálni és jó eredményt kap az ember. Lehetne még tovább késleltetni a tengelyt, lehet h fogjuk is, azért így is teljesen jó.
0
Lada 1500
#2108
2009. november 08. 17:53
Vasárnapi józanodós zsír adag!
0
Donci011
#2107
2009. november 08. 10:14
TAPS TAPS TAPS

A piros színű autókról mindig a Hellboy című film jut eszembe... Pokolfajzatok!
Olyan benyitásmérő izé készülékem nincsen, de van stroboszkópom. Végülis csak idő kérdése, CO hegelő van, vas van, lehetne fabrikálni. Tegnap kicsit késleltettük a vezérlést, reszeltünk a lánckeréken, így elértünk 3°-ot. Mindjárt kezesebb lett a gyorskocsi, gond nélkül forogta a félhetet, ami ugyan nem tűnik soknak, de hát ez egy alapméretes ezeröcsi, úgyhogy az eredmény teljesen jó. Lehet vele alacsony fordulaton is közlekedni, nem rángat, egyenletesen húz, hidegen-melegen könnyen indul és persze szépen hubog.
0
Zimii
#2106
2009. november 08. 09:08
0
Szólj hozzá Te is!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Donci011
#2114
2009. november 16. 22:42
Nagyon csajozós lesz! Elképzelem ahogy ülsz majd a kagylóban, melletted egy cicababa, és szerényen meséled, hogy mikor építettem a motort, meg illesztettem a lemezeket, és végig figyelni kellett hogy jól fussanak a hézagok, pedig csak két patentfogó tartotta az egész elejét, de hát ugye Mr Perfekt
Dj Arni
#2113
2009. november 15. 21:36
ajha
Donci011
#2112
2009. november 15. 12:04
Ez a motor amolyan se vele, se nélküle dolog. Szar vele, mert kolompol, pisál állandóan, de nem kicsit hiányozna a nyomatéktenger.
Megdöglik, rakok bele másikat, addig csak menjen. Viszont ez a megtöréses dolog lakatolás szempontjából öööö kissé perverz dolognak tűnik. Ne törjék meg, mert akkor már sosem lesz olyan, mint volt. Motor az nyugodtan kifeküdhet akár kéthetente is, kit érdekel? De egy elhajlott kaszni, amin nem lehet normálisan belőni a futóművet...
Jajjj télleg! Gondolom megfordult már a fejedben a beépítésre váró alkatrészek fenomenális minőségét látva, hogy egy-egy ilyen fullra kilakatolt, vatta új bódé mekkora minőséget takarhat, annak ellenére is, hogy kis hazánkban működik lassan a Lada gyár (látszik hogy én sem voltam még Ukrániában...).
Donci011
#2111
2009. november 13. 18:56
Hejhóó Misztáááá!

Kíváncsi leszek az ajtószembesítés eredményére! Meg hogy miképpen sikerül összehozni az illesztéseket, meg minden egyebet.

Persze, akkora motorépítő vagyok ecsém... H. Péter bácsi tőlem tanulta az alapfogásokat. Szóval szart, lelkes amatőr vagyok, ennyi.
Hugyos motor kérlek szépen, dögölne már meg, jól megy! Ma mentem cimborámhoz, városban megelőzött egy hármas góf, 90 lovas dízel motorral (felirat alapján annak kéne lennie). Előzöleg is követett szorgalmasan, aztán elébim került, lerúgta a gázt - brikettek majdnem összetörték csóresz Répa elejét -, mondom kislányom, ennek a fele se tréfa, uccu utána! 80-ig vonatoztunk, utána megint padlógáz, vissza3 parketta, 4. padló 150-ig... És, nem lógott meg, végig utaztam a nyakán. Azt nem mondom hogy megtudtam volna előzni, de nem is hagyott állva. Faszikám végig sasolta a visszapillantót, és meglehetősen értelmetlen fejet vágott: Én meg magamban: bocs, csak ennyit tud...
Potterka
#2110
2009. november 12. 22:49
Donci011
#2109
2009. november 09. 11:29
Azt azért nem merném kijelenteni, hogy autógyári minőség meg hogy über zsír, tehát semmiképpen sem beszélnék szuperlatívuszokban. De a körülményeket figyelembe véve, a költségvetéshez képest rendkívül jó motor. Sokat agyaltunk rajta, még többet szórakoztunk a beállításokkal - pl. a fúvókázásra elment fél tank benzin - és az eredmény megelégedésre ad okot. Csak ésszel, odafigyeléssel kell csinálni és jó eredményt kap az ember. Lehetne még tovább késleltetni a tengelyt, lehet h fogjuk is, azért így is teljesen jó.
Lada 1500
#2108
2009. november 08. 17:53
Vasárnapi józanodós zsír adag!
Donci011
#2107
2009. november 08. 10:14
TAPS TAPS TAPS

A piros színű autókról mindig a Hellboy című film jut eszembe... Pokolfajzatok!
Olyan benyitásmérő izé készülékem nincsen, de van stroboszkópom. Végülis csak idő kérdése, CO hegelő van, vas van, lehetne fabrikálni. Tegnap kicsit késleltettük a vezérlést, reszeltünk a lánckeréken, így elértünk 3°-ot. Mindjárt kezesebb lett a gyorskocsi, gond nélkül forogta a félhetet, ami ugyan nem tűnik soknak, de hát ez egy alapméretes ezeröcsi, úgyhogy az eredmény teljesen jó. Lehet vele alacsony fordulaton is közlekedni, nem rángat, egyenletesen húz, hidegen-melegen könnyen indul és persze szépen hubog.
Zimii
#2106
2009. november 08. 09:08
Nicyvfts
#2105
2009. november 08. 08:08
készen van e? Bakker mióta beszéltünk hozzá se nyúltam. Meg míg kész nem lesz a diplomamunkám hozzá se fogok.
Gági21074
#2104
2009. november 07. 21:46
Jaja tom az még hiányzik de azért köszi tied hogy áll?
Nicyvfts
#2103
2009. november 07. 16:52
Donci011
#2102
2009. november 07. 11:16
De jó hogy tegnap este nem volt alattam nő...
Úgy tűnik, ezek a piros 3 pólusú MS gyertyák kerámiája szeret elhalálozódani, aminek a kipufogó szelep látja kárát. Havernak is ez történt a széria 1.2-esén, ami felettébb fura! Semmi extra a motorban, extra terhelést sem kapott, és mégis megdöglött! Anno nekem is volt ilyen az 1.5 VFTS-es motoromban, ugyanezt produkálta. Szóval gyertyából csak NGK-t szabad berakni. Szóval éjszakai program hengerfej csere és a többi, ami hozzá tartozik.

Misztáááá, meséljen már nekünk legyen oly szíves a pirosról! Bejáratás, megtett km, hogy viselkedik, satöbbi.
Zimii
#2101
2009. november 06. 16:25
Lada 1500
#2100
2009. november 05. 22:34
Csütörtök esti!
Donci011
#2099
2009. november 05. 20:15
Nem-nem, repedtsarkú ribanc nem kap tuningot! Haverom 2107-ese kapta az okosságokat.
Szomorúan hallom a hegesztőgép állapotáról szoló információkat. Akkor most a kék egy időre c-vágányra kerül?
Egyébként nem a lego, de a kit-car téma továbbra is foglalkoztat. Szorgalmasan nézegetem az Amrein-féle VFTS Kit-car videókat, és hát nahh! Mocskosul forog az a dohc motor, le a kalappal előtte. Széles az egész autó, nagy motor meg nagy fék, de az nem gáz, mikor egy A-s fos ugyanannyit vagy épp csak rosszabbat megy adott szakaszon, mint az az űrizé?
Jah télleg, mi a véleményed a Torsen sperről?
Zimii
#2098
2009. november 05. 17:20
attesz
#2097
2009. november 02. 23:07
Lada 1500
#2096
2009. november 02. 22:02
Hétfő esti zsír érkezett!
nacsesz
#2095
2009. november 02. 20:28
ha holnap nem tudom megoldani a problémát akkor mindenféle képen kelleni fogsz, egyenlőre ne csinálj progit szerdára
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 2314 találat 116 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.